- Katılım
- 3 Ocak 2006
- Mesajlar
- 1,164
burasi ne olmuş böyle ya ben de satiyorum motoru haberiniz olsunnnn
:queen::queen:
oo aydemir kardeş ilerde sağda kırmızı motorun yanı boş oraya bırak öğleden sonrada gel paranı al bizde böyle
selamlar G.antep mt ye
