[Adana MT] Gözne-Ayvagediği qezisi

Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
Sayın Kardeşim kebabdan kastınız nedir,ne tür kebablar...? Türkiye sizden bir açıklama bekliyor

sadece türkiye degil sudi erkekleride açıklama beklioyor..eski gezilerde kebabı yelleyen fuut muş:queen:artık gelsin bizimde kebabımızı yellesin diolarmış:queen:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
mersin ve adana mt yazılarınız gezileriniz süper oluyor valla ama sanki bu sefer eksiklikler çoktu foto görsel olduğu için baya bir eksik ama aranızda hoş sohbet ve tatlı atışmaların devamını dilerim...bu arada burcu sanırım pek geziyi beğenmemiş :)
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
112
beyler bayanlar motorunuz var gezın bakalım bızde boyle salya akıtalım
@ makınem moderatorum kucuk bı duzeltme yapatyım santaıras degıl saınt aıras ama tabelasında bıle yanlıs yazmıslar malesef senınde sucun yok kardesım
@ burcu o motor bıraz kucuk degılmı sana kardes yaaa
@ gency bence montaj fılan yok bu ıste resmem sıskosun ıste kardes chopper cı gobegı yapmıssın ınkar etme
@ tequ motorun ustune yakısmıssın kardesim allah kaz vermesın

@ fuut senın motor gıdemı o yolları yaawww sende olsaydın eger konvoyda yemek molasını 10 saat sontra verebılırlerdı anca muhahahaha

saka bı yana ıyı gezmıssınız gıttıgınız yerlere 2 hafta once gıtmıstım baska bı guzellık oralar planı yapanı tebrık etmek lazım ....
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Senenin en çok gezen Mt ekibi Adana....... Yanılıyormuyum?.....

ewt alper kardeş, bomba gibi geldik, bu yıl inşallah geçen yıldan daha bomba olacak :cat:

adana mt ateşi tekrar yaktı:wiinkk:asıl gezi yılı bu yıl olacak..sadece gezilerle degil dostluklarıylada çook konuşulacak :cat:

:cat:

mersin ve adana mt yazılarınız gezileriniz süper oluyor valla ama sanki bu sefer eksiklikler çoktu foto görsel olduğu için baya bir eksik ama aranızda hoş sohbet ve tatlı atışmaların devamını dilerim...bu arada burcu sanırım pek geziyi beğenmemiş :)

gezi çok yorucuydu, aç aç 5 saat yol yaptık, dağ yollarına cbr'la gitmem büyük hataydı, bu yüzden beğenemedim.
öte yandan ortam, kişiler, muhabbet 10 numara :wiinkk:

@ burcu o motor bıraz kucuk degılmı sana kardes yaaa

:queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
transalpi almayıp cbr 125'le dağ yoluna giren zihniyeti kınıyorum :farao:

güzel geziydi ama çok yoruldum, heryerim ağrıo :pale:

bu yüzden pek tat alamadım diyebilirim

Kankaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;

Adana sokakların da gezdiğin yetmiyor bir de geziye mi gideceksin TA mlaaaaaaaaaaaa...

Geziye TA ile giden Burcuuu haindir hainnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

:pr::pr::pr: :queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Kankaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;

Adana sokakların da gezdiğin yetmiyor bir de geziye mi gideceksin TA mlaaaaaaaaaaaa...

Geziye TA ile giden Burcuuu haindir hainnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

:pr::pr::pr: :queen::queen::queen:

bundan sonra dağ yollarına gezi olursa TA :queen:

senin için TA :queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
@Zeytun saol abi eywallah.
Bu hafta pazarımı boşa çıkarabilirsem ctesi akşamdan ararım yine hepinizi rotayı belirler gideriz :p
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
Bu hafta bütün kardeşlerimi suudi arabistan'a götürecem benzini biras fazla alın :mrgreen::mrgreen: Ben bazı arkadaşların (bana laf atan) orayı çok seveceğini hatta geri dönmeyip oraya yerleşeceğini düşünüyorum. (hollanda yerine) :mrgreen:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
1
ilk kez grupla geziye cıktım , ve bu kadar uzun bii maraton olucağını düşünmemiştim.yorucu fakat herşeye rağmen ortam ve gezi güzeldi,tüm arkadaşlara slm larımı iletiyorum. :)
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Abiii yarışmı var, Ne o kardeş hayırdır yarışmı var, yavrum ne yapıyorsunuz yarışıyormusunuz aman dikkatli olun Allah esirgesin, bir araya geldiğimizde sık sık duyuyoruz bunu. Bide benim 650 lik motora 200 lükmü, 250 likmi diye soruyorlar. Abi bu gerçek kawasakimi, bu gerçek bmw mi sorusuda en çok yanıt bekleyen sorular arasında. Amerikan filmlerini fazla izleyen bazı vatandaşlarımızsa işin dozunu biraz daha artırarak bizi motor çetesi zannedip, çocuklarını koltuklarının altına aldığı gibi içeri kaçıyorlar.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
güzel gezi kalabalıkmısınz biraz daha foto olsaymıs daha iyi olurmus teşekürler
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
Abiii yarışmı var, Ne o kardeş hayırdır yarışmı var, yavrum ne yapıyorsunuz yarışıyormusunuz aman dikkatli olun Allah esirgesin, bir araya geldiğimizde sık sık duyuyoruz bunu. Bide benim 650 lik motora 200 lükmü, 250 likmi diye soruyorlar. Abi bu gerçek kawasakimi, bu gerçek bmw mi sorusuda en çok yanıt bekleyen sorular arasında. Amerikan filmlerini fazla izleyen bazı vatandaşlarımızsa işin dozunu biraz daha artırarak bizi motor çetesi zannedip, çocuklarını koltuklarının altına aldığı gibi içeri kaçıyorlar.
alemsin birader çok yaşa okudum okudum güldüm :pr::pr::pr::pr:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
Adana yine güzel gezmiş:cat:.Ankarada bugünlerde sadece motoru çalıştırp sesini dinlemekle yetiniyoruz:pr:.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
ya biz bu geziyi unuttuk bile, üzerinden o kadar çok gezi geçti ki :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst