bizim kejman çıktı sahiplendi ama bilmiorum:queen:Sevgili Fuut arkadaşım,bugun senin arabistanda erkeklerle yarı çıplak çekilmiş samimi pozlarını gördüm,1 pozunda da bale yapıodun hatta Hasan (Makine) şahitim :queen: Gittin Arabistan gbi mukaddes bir ülkeyi karıştırdın geldin bi de burdaki motor sevdalısı yagız delikanlıları birbirine düşürmeye çalışıosun alırım anahtarını
quency (Şenduh) Sen bizi bırak yavrularına sahip çık nerde bu millet nerde bu devlet nerde bu çocukların babası :queen:
Biri sahip çıksın şu beyaz pandalara :mrgreen:
bu arada cinsel tercihlerini toplum baskısına yedirtmeyen tüm arkadaşlara bir ömür boyu mutluluklar dilerim. :cherry:
Senenin en çok gezen Mt ekibi Adana....... Yanılıyormuyum?.....
adana mt ateşi tekrar yaktı:wiinkk:asıl gezi yılı bu yıl olacak..sadece gezilerle degil dostluklarıylada çook konuşulacak :cat:
slm oncelıkle gezınızden dolayı sızı kutlarımmm..ama bır sorun var bır dahakı sefere daha cok foto ısterız bırde sızde rtık kebap fılan yapsanız baya eglencelı oluyor...nu arada antepe ne zamn gelıyorsunuz beklıyoruz sızıde rum kaleye goturelım hem eglencelı olur hemde degısıklık olurrr gezınızın devamını dılerım......
dostluklardan kastın yakınlaşmalar mı![]()
evet kebap yapığımız geziler bayaa ii geçiyor :mrgreen::mrgreen: