[Adana MT] Gözne-Ayvagediği qezisi

Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
Leynnn artçııı eksozuma ayakkabın deymiş çıkartanma kdr öldüm izi bunu sana ödetecem oLm kaçaman :)
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
şaka maka bi yana ben böle bi gezi yazısı görmedim..
adam hiç utanmadan sadece kendi foto larını koymuş:queen:...nasıl bi iş bu anlamadım:silent:
hasan abi bile gezi raporuna dag taş koyar kendine bi kaç poz ayırırdı ama sen mahaşallah:queen:yeni xt nin heyecanından mıdır nedir:cherry:hani ilk gezisi ya:p
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
iyi gezmişsinizde doğru dürüst mekan fotosu koymamışsınız arkadaşlar.:bounce:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Sevgili Fuut arkadaşım,bugun senin arabistanda erkeklerle yarı çıplak çekilmiş samimi pozlarını gördüm,1 pozunda da bale yapıodun hatta Hasan (Makine) şahitim :queen: Gittin Arabistan gbi mukaddes bir ülkeyi karıştırdın geldin bi de burdaki motor sevdalısı yagız delikanlıları birbirine düşürmeye çalışıosun alırım anahtarını :p
quency (Şenduh) Sen bizi bırak yavrularına sahip çık nerde bu millet nerde bu devlet nerde bu çocukların babası :queen:
Biri sahip çıksın şu beyaz pandalara :mrgreen:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
Sevgili Fuut arkadaşım,bugun senin arabistanda erkeklerle yarı çıplak çekilmiş samimi pozlarını gördüm,1 pozunda da bale yapıodun hatta Hasan (Makine) şahitim :queen: Gittin Arabistan gbi mukaddes bir ülkeyi karıştırdın geldin bi de burdaki motor sevdalısı yagız delikanlıları birbirine düşürmeye çalışıosun alırım anahtarını :p
quency (Şenduh) Sen bizi bırak yavrularına sahip çık nerde bu millet nerde bu devlet nerde bu çocukların babası :queen:
Biri sahip çıksın şu beyaz pandalara :mrgreen:
bizim kejman çıktı sahiplendi ama bilmiorum:queen:
saten bütün gezi boyunca gayet samimilerdi...
bi ara sen arkçı olarak aldın die çoçuga sitemkar konuşmuş:p

sattın beni die :queen:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
güzel yollar en sevdiğim güzergah. sizlerlede ne zamandır beraber değildim. böyle bir birliktelik için benim nöbet günümümü buldunuz. hasandan 1 gün önce haberi aldığımda cidden üzüldüm ama ne çare.......

bu arada cinsel tercihlerini toplum baskısına yedirtmeyen tüm arkadaşlara bir ömür boyu mutluluklar dilerim. :cherry:
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
154
10 saat yol gittik bırakta deysin getirseydin silerdim ben :mrgreen: göbennni okşiyim mi :queen: yolda mobiletli arkadaşta sanki elledi seni bir ara adam pide ekmek gibi yattı verdi gazı sen kaldın öle :farao:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
bu arada cinsel tercihlerini toplum baskısına yedirtmeyen tüm arkadaşlara bir ömür boyu mutluluklar dilerim. :cherry:

Dostum toplu dügün yapacagız böyle giderse önümüzdeki gezide.Nikah dügün sünnet bir arada
Ps : Sünnetsiz olan Fuut :p
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
154
memduh yemek yedimiz yerdeki şelalenin orda sein pandalara bakabilirz hem bu iştende iyi para kazanırız ne diyorsun :queen:
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
bir saniye sayın Kırca burada resmen bana sataşma var :mrgreen:
Bakın ben belge ile konuşuyorum. öle sağa sola çamur atmayın Resmi olarak sitede yayımlanan resminiz var. Bu da mı yalan. varsa benimle ilgili bir resim konuşun
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
haber verilmediği için sitem eden arkadaşlar; Çabuk verilen bir karardı ve sizlerin bende telf.no nuz yok. o yüzden çağıramadım bi dahakine işallah.
Mekan fotolarının olmayışı bi ton insandan bir tanesinin bile fotoğraf makinesi getirmemesiydi. telefonumla ancak bu kadar.
Benim fotolarımın ön planda olmasının sebebi ise çekimleri ben değil Sezen abla yaptı.Aramızda en fotojenik olanı seçmiş bu yüzden kimse kimseyi suçlayamaz :p
Berker ve birkan a gelince. Arkanızdayım kardeşim. bunların hepsi gerikafalı.dilediğiniz gibi yaşayın.Kaç kere geleceksiniz şu dünyaya:queen:
Erhan abi gelmeni çok istedim olmadı.Hep derdin tekrar eskisi gibi olsak diye.Sen de dahil çok eksiğimiz vardı toparlayamadım o kısa sürede.Bir daha görüşürmüyüz şaibe :p
Fuut konusuna da gelince.Haklısınız arkadaşlar hepinize ayrı ayrı katılıyorum.Öyle kutsal bi mekanı ne hallere soktu kaç kişinin uzuvları kesildi.Yazık günah be arkadaşım :p
Bir dahaki geziye video kamera getiricem.Memduhun Viraj aksiyonlarını foto ile yakalayamıyoruz :p
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
slm oncelıkle gezınızden dolayı sızı kutlarımmm..ama bır sorun var bır dahakı sefere daha cok foto ısterız bırde sızde rtık kebap fılan yapsanız baya eglencelı oluyor...nu arada antepe ne zamn gelıyorsunuz beklıyoruz sızıde rum kaleye goturelım hem eglencelı olur hemde degısıklık olurrr gezınızın devamını dılerım......
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yine çok güzel bir güzergah ve şen bir ekip.hepinizin yüreğine sağlık arkadaşlarım.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Senenin en çok gezen Mt ekibi Adana....... Yanılıyormuyum?.....
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
slm oncelıkle gezınızden dolayı sızı kutlarımmm..ama bır sorun var bır dahakı sefere daha cok foto ısterız bırde sızde rtık kebap fılan yapsanız baya eglencelı oluyor...nu arada antepe ne zamn gelıyorsunuz beklıyoruz sızıde rum kaleye goturelım hem eglencelı olur hemde degısıklık olurrr gezınızın devamını dılerım......

evet kebap yapığımız geziler bayaa ii geçiyor :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Adana Mt baya tehlikeli hal almaya başladı..... :p

Sıcaklardandır....:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst