Sayın Kardeşim kebabdan kastınız nedir,ne tür kebablar...? Türkiye sizden bir açıklama bekliyor
Senenin en çok gezen Mt ekibi Adana....... Yanılıyormuyum?.....
adana mt ateşi tekrar yaktı:wiinkk:asıl gezi yılı bu yıl olacak..sadece gezilerle degil dostluklarıylada çook konuşulacak :cat:
mersin ve adana mt yazılarınız gezileriniz süper oluyor valla ama sanki bu sefer eksiklikler çoktu foto görsel olduğu için baya bir eksik ama aranızda hoş sohbet ve tatlı atışmaların devamını dilerim...bu arada burcu sanırım pek geziyi beğenmemiş![]()
@ burcu o motor bıraz kucuk degılmı sana kardes yaaa
transalpi almayıp cbr 125'le dağ yoluna giren zihniyeti kınıyorum :farao:
güzel geziydi ama çok yoruldum, heryerim ağrıoale:
bu yüzden pek tat alamadım diyebilirim
Kankaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;
Adana sokakların da gezdiğin yetmiyor bir de geziye mi gideceksin TA mlaaaaaaaaaaaa...
Geziye TA ile giden Burcuuu haindir hainnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.
r:
r:
r: :queen::queen::queen:
Allahtan arkadaşımsın yoksa çok fena olacaktır:
r:
alemsin birader çok yaşa okudum okudum güldümAbiii yarışmı var, Ne o kardeş hayırdır yarışmı var, yavrum ne yapıyorsunuz yarışıyormusunuz aman dikkatli olun Allah esirgesin, bir araya geldiğimizde sık sık duyuyoruz bunu. Bide benim 650 lik motora 200 lükmü, 250 likmi diye soruyorlar. Abi bu gerçek kawasakimi, bu gerçek bmw mi sorusuda en çok yanıt bekleyen sorular arasında. Amerikan filmlerini fazla izleyen bazı vatandaşlarımızsa işin dozunu biraz daha artırarak bizi motor çetesi zannedip, çocuklarını koltuklarının altına aldığı gibi içeri kaçıyorlar.