Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
güzelbir buluşma olmuş resimlerden belli adanalı dostları özlemiştik sayenizde özlem gidermiş olduk teşekkürler hepinize,yusuf kardeşi ve makinemizide(hasan) gördük böylece neşeleride iyi sevindirici ist dan hepinize selamlar ,
yalnız ademi biraz zayıflamış gördüm sanki

yalnız ademi biraz zayıflamış gördüm sanki

lemm selçuk akıllı olbak senide aldım siyahlisteye:bounce::bounce::bounce:Evet cok guzel olmus yemıs ıcmıs gezmıs ve tekrar ıcmısınız cok guzel Ellrıne saglık Iso abı fotolar ıcın Bıde ummet abıye rakıp cıkmıs bızım ummet abımız dırekcı sızınkı agaccı :queen::queen::queen:
Son düzenleme:





