[Adana mt buluşması ] Cezeryeli sahlepli

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
güzelbir buluşma olmuş resimlerden belli adanalı dostları özlemiştik sayenizde özlem gidermiş olduk teşekkürler hepinize,yusuf kardeşi ve makinemizide(hasan) gördük böylece neşeleride iyi sevindirici ist dan hepinize selamlar ,

yalnız ademi biraz zayıflamış gördüm sanki



Evet cok guzel olmus yemıs ıcmıs gezmıs ve tekrar ıcmısınız cok guzel Ellrıne saglık Iso abı fotolar ıcın Bıde ummet abıye rakıp cıkmıs bızım ummet abımız dırekcı sızınkı agaccı :queen::queen::queen:
lemm selçuk akıllı olbak senide aldım siyahlisteye:bounce::bounce::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlar harika bi gün olmuş,paylaştığınız için sağolun.
daaa:silent:
iso gözlerimmi bozuk,resimlerde tarih 2004 yılını gösteriyor,4 sene önce yaptığınız buluşmayı iki gün önce diye bize kekiyon,ayıp sana:p:queen:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Aloooo resimlerin gerisi nerde sade 30 poz ben çektim isoooo neden sansür yaptın reimlere,Bundan sonra gezilerde yanımda fotoğrafçı taşıyacağım ben nerdeyim ya gendimi göremedim,birde foto makinasının tarihini ayarlamayı unutmuşum 2004 te takılı kalmış:p bu günde geziye gidemedim zati benim jinlunla çukura düştüm şase yani benim şase yer değiştirdi kaynanamlarda yatmak zorunda kaldım iki gün boyunca canım çoook sıkıldı evde yaa :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
valla metehan kardeşim benziyor ha gerçekten
cezerye nerdesin iyi eğlenmişsiniz valla ben çıktıktan sonra ne yapim mecbur çıktım açlığa fazla dayanamadım iso latif ferda sağolsun

hayırlı yolculuk cezerye gene bekleriz istanbula gelince haber verim sana biraz gezdir beni olurmu
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne yapim mecbur çıktım açlığa fazla dayanamadım iso latif ferda sağolsun

aşkolsun altif abii yaa mumda dedik yaa sana ne istiyosan ye diye garson gönderdik yanına ne istersen iiste bizdensin bu aksam die lütfen amaaa yaaa
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
valla metehan kardeşim benziyor ha gerçekten
cezerye nerdesin iyi eğlenmişsiniz valla ben çıktıktan sonra ne yapim mecbur çıktım açlığa fazla dayanamadım iso latif ferda sağolsun

hayırlı yolculuk cezerye gene bekleriz istanbula gelince haber verim sana biraz gezdir beni olurmu
banada uğra latif sana herzaman zaman ayırırım istanbuldayım ben ,hatta fuara gelceksen davetiye bilem ayarlarım.
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Burda resimler benn çekerim cezerye....

adem burcunun atkısıyla balık yakalayacağını zannetti ama nafile sezon kapalı


Cezerye ve benim hatunun kanka olduğu an


cezeryenin tuzlu limonlu birayla tanışması


iso büyüklerine saygısızlık ettiği için dayak yiyor ama bunu kendine yediremediği için buraya koymuyor bilmiyorki resimlerin asılları bende:queen:

iso üzgünüm delikanlılık alemine seni reklam ettim
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
doğrusöze nedenir ava giderken avlanmaya benziyor bu nedersin cezerye:p:p

 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
hadi canım,orda ben kamerayla saklanmaya calışıyorum zaten. elim de deklanşörde, çekme numaramı da yemiş MoToR abimiz:D uyanık mı sanion kendini?! ehehehehe
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
çok güzel buluşma olmuş tebrikler

yanlız burdada cezeryeli bi buluşma yapılırdı sahlepte bulurduk neden taa oralara kadar gittin ki :p
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Adanalıyım, belki ondandır??:p

teşekkurler Adana MT, sizleri tanımak cok guzeldi
:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Adanalıyım, belki ondandır??:p

teşekkurler Adana MT, sizleri tanımak cok guzeldi
:rendeer::rendeer::rendeer:

güzeldi felan,hayırdır,son kullanma tarihinmi geçtii,bi daha görüşemeyeceğiz gibi yazmışsın:queen:neyse bişet değğlll:( çiçek smileysi ):cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Adanalıyım, belki ondandır??:p

teşekkurler Adana MT, sizleri tanımak cok guzeldi
:rendeer::rendeer::rendeer:

bizde senin sayende iso nun tukaninda neskayfe icme firsati bulduk...

alisik deilde bizim iso biseler ikram etmeye:queen::queen::queen:


sizi de tanimak guzeldi cizirya hanum:p
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
yok yaf iso okadar pinti değil ısmarlar, aysegül dünden kalan çayları verir:queen:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
kankam fotoları ben çekince kendimi upload edemedim bidahaki gezide özel fotoğrafçı taşıyacam yanımda:queen:3 yada 4 poz resmim var da kanka beni herkeş tanıyor gerek varmı karizmatik:p resimlerime
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst