biz o gece kanka olmadık o geceye kanka olarak gittik zaten ::miiz::
:cyclopsan güzel bi cevap :mrgreen:
...............
QUOTE]
cezo Burada İTÜ Taşkışla kampüsüne 2 otobos çevik onlarca ekip arabası geldi...vukuat var galiba...ale:
sizin oralar nası sütlimanmı...sen BURA Derneğindesin...Hürriyetdeki ilanınız güzeldi..size hava hoş tabi...![]()
ay ne fesat kızsın sen ya...nerde malzeme var hemen atlıyosun banada ekmek çıkarmı kavga gürültü olurmu saç baş yolarmıyım diye...:queen:
bana sarı gül ayşegüle kırmızı gül herkese onay.....korkuyom senden ben...dişi olan herşeyden korkuyom ya..neyse...
![]()
cezo Burada İTÜ Taşkışla kampüsüne 2 otobos çevik onlarca ekip arabası geldi...vukuat var galiba...ale:
sizin oralar nası sütlimanmı...sen BURA Derneğindesin...Hürriyetdeki ilanınız güzeldi..size hava hoş tabi...![]()