[Adana mt buluşması ] Cezeryeli sahlepli

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
hehehehe! hatta gezegenler arasıda desek abartmış olmayız :queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
biz o gece kanka olmadık o geceye kanka olarak gittik zaten ::miiz::

temem anlaşıldı...:cat:

:cyclopsan güzel bi cevap :mrgreen:


ay ne fesat kızsın sen ya...:pnerde malzeme var hemen atlıyosun banada ekmek çıkarmı kavga gürültü olurmu saç baş yolarmıyım diye...:queen:

bana sarı gül ayşegüle kırmızı gül herkese onay..:p...korkuyom senden ben...dişi olan herşeyden korkuyom ya..neyse...:p

...............



QUOTE]

cezo Burada İTÜ Taşkışla kampüsüne 2 otobos çevik onlarca ekip arabası geldi...vukuat var galiba...:pale:


sizin oralar nası sütlimanmı...sen BURA Derneğindesin...Hürriyetdeki ilanınız güzeldi..size hava hoş tabi...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
312
çok güzel,eğlenceli bir gece geçirmişsiniz..fotolar herşeyi söylüyor ..ellerinize sağlık..nice güzel gezi,geceler geçirmeniz dileğiyle..adana MT ye selamlar..::sefereee
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
ay ne fesat kızsın sen ya...:pnerde malzeme var hemen atlıyosun banada ekmek çıkarmı kavga gürültü olurmu saç baş yolarmıyım diye...:queen:

bana sarı gül ayşegüle kırmızı gül herkese onay..:p...korkuyom senden ben...dişi olan herşeyden korkuyom ya..neyse...:p

fesat mı :cyclopsan:mrgreen:

ben meleğim meleeek ::138:

ortalığı karıştıran sen ::tartis:: millete laf atan sen ::144:: insanları kızıştıran sen ::pokey::
sen nasıl bişiysin yaaa ::sapka:: :queen:

walla korkuyom senden...sadece senden korkuyom ya..neyse...:p
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
cezo Burada İTÜ Taşkışla kampüsüne 2 otobos çevik onlarca ekip arabası geldi...vukuat var galiba...:pale:


sizin oralar nası sütlimanmı...sen BURA Derneğindesin...Hürriyetdeki ilanınız güzeldi..size hava hoş tabi...:p

hee....... sütliman:)
gerginlik vardır belki ama biraz.. geneli bilmiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst