kankam fotoları ben çekince kendimi upload edemedim bidahaki gezide özel fotoğrafçı taşıyacam yanımda:queen:3 yada 4 poz resmim var da kanka beni herkeş tanıyor gerek varmı karizmatikresimlerime
mete ganka resme gerek vami ki,bizim için cizerye önemliydi oda kanımca iyi eğlendi gerisi möhüüm del gönüller birolsun
mete ganka resme gerek vami ki,bizim için cizerye önemliydi oda kanımca iyi eğlendi gerisi möhüüm del gönüller birolsun
:lus1:::
lus1:::
lus1:: :cat::cat::cat:
(düşüncelerimi smile kullanarak ne güsel ifade ediyom ölee farkettimde genelde bişe yasmıom)
niye mahçup edeceyük cizerye sen bizim canımızsın herzaman bekleriz
ben de beklerim
zati ayshegül bi ara kaçıp gelmeyi düşünüyo:hihi
ya evet Latif Abi.. Mete Abim allem etti kullem etti, meşhur etti beniNuri Alço taklitlerinden sakınlım
![]()
(vardım sag saalim)
biraz zor giden sen zekiyeeeee:queen:
dostum inan İSO sana LÜTFÜ demezsem beni site içinde taciz edeceğini söyledi...psikolonjik baskı altında yazıyorum...sorry sorry sir Lütfücüm...:queen: