[Adana mt buluşması ] Cezeryeli sahlepli

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kankam fotoları ben çekince kendimi upload edemedim bidahaki gezide özel fotoğrafçı taşıyacam yanımda:queen:3 yada 4 poz resmim var da kanka beni herkeş tanıyor gerek varmı karizmatik:p resimlerime

harbi bi tane bile görmedim reis beg...:pmedyayla aran yok gibi abi...:p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
çok güzel buluşma olmuş yaa, genelde istanbul dışı buluşmaları pek okumam ama geçen izmir apv41 abilerin gezisinden soora şindide bu buluşma resimleri çok keyifli geldi bana:)
iso sende çok ii anlatmışın yaşadık resmen, bi ara masaya çıkıp göbek atasım geldi:queen:
elinize tekerinize sağlık:cat::rendeer:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
mete ganka resme gerek vami ki,bizim için cizerye önemliydi oda kanımca iyi eğlendi gerisi möhüüm del gönüller birolsun
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mete ganka resme gerek vami ki,bizim için cizerye önemliydi oda kanımca iyi eğlendi gerisi möhüüm del gönüller birolsun

::plus1::::plus1::::plus1:: :cat::cat::cat:
(düşüncelerimi smile kullanarak ne güsel ifade ediyom ölee farkettimde genelde bişe yasmıom :p )
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
mete ganka resme gerek vami ki,bizim için cizerye önemliydi oda kanımca iyi eğlendi gerisi möhüüm del gönüller birolsun

::plus1::::plus1::::plus1:: :cat::cat::cat:
(düşüncelerimi smile kullanarak ne güsel ifade ediyom ölee farkettimde genelde bişe yasmıom :p )

mahçup ettiniz zaten yeteri kadar:)
::utangac: ::utangac: ::utangac:

ben de beklerim:)
zati ayshegül bi ara kaçıp gelmeyi düşünüyo:hihi
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
ya evet Latif Abi.. Mete Abim allem etti kullem etti, meşhur etti beni:D:D Nuri Alço taklitlerinden sakınlım:p :D

(vardım sag saalim)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
niye mahçup edeceyük cizerye sen bizim canımızsın herzaman bekleriz
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
lütfüüüüüüüüüü o imzayı değiştir,yoğsam yönetime şikayet ederim:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya evet Latif Abi.. Mete Abim allem etti kullem etti, meşhur etti beni:D:D Nuri Alço taklitlerinden sakınlım:p :D

(vardım sag saalim)



Yakında Lütfücümüde menşur edicem...el vericem üflicem...:bounce:

dostum inan İSO sana LÜTFÜ demezsem beni site içinde taciz edeceğini söyledi...psikolonjik baskı altında yazıyorum...sorry sorry sir Lütfücüm...:queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
dostum inan İSO sana LÜTFÜ demezsem beni site içinde taciz edeceğini söyledi...psikolonjik baskı altında yazıyorum...sorry sorry sir Lütfücüm...:queen:

yalnız lütfünün son ü'sü üç tane abii,öyle daha gözel oluyo deneme :lütfüüü ( hıh süper oldu ):cherry::p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
isooo canim baaaazi seyler varrr haniiii anlatilmamasiii gerekennn:mrgreen:

anlatayimmi efendy ligin kalmasin:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst