600RR'la Ankara'dan İstanbul'a

Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
süper motosiklet Hayırlı Olsun kazasız Belasız Cezasız sürüşler.......
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
237
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben yeni aldığım motoru çatlatana kadar sıkıyorum garanti kapsamında nede olsa sen çok sabırlıymışsın allah kazadan beladan korusun (motorunun tekerine taş dağmesin)
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
143
Sezahi olsa tam olacaktı :) Ama ismim Burak. Bir önceki motorun plakası BU idi :(



1000km bakımına hayırlısıyla girdik. Artık 11-13bin devirleri görür oldum, feci yakıyor alet :) Kawasaki Er6F'i arar oldum vallahi :) 20 ytl'lik benzin koyardım, 150km giderdim. Bunda 20 ytl'lik benzinle 50-70km gitsem iyi :) Ama rodajı süper oldu. 1000km boyunca bir kez bile 6bin devirin üzerine çıkmadım. Şimdi acısını çıkarıyorum :) Bu arada 1000km bakımı da 108 ytl tuttu, ilgilenenlerin dikkatine.

Kaç km/h lere ulaşıosun abicim 13 devirde felan??
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
hannspree de dikkat çekiyor elbet de, movistar'ın zıt renkleri çok göz alıyordu o açıdan:)

bende movistar manyağı gibi bi izlenim veriyorum şuan,avatar movistar,konu movistar :) yok öyle bişi,

gsxr600 olsun,mavi siyah olsun.

:)

kazasız belasız nice sürüşlere...

bu da eşantiyon :)

HANNspree_Xv_32_inch_Widescreen_LCD_HDTV2XO-detail.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
225
Hannspree daha elit duruyor. Çok güzel motor nazar değmesin.

Son zamanlarda bu SS'ler hiç olmadığı kadar ilgimi çekmeye başladı bazen 600cc'lik bir SS mi alsam diye düşünmüyor değilim. Ama kullanamam herhalde::utangac:
 
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
154
er 6-n vardı sanırım sende
hayırlı olsn gule gule kullan.

er6f vardı, onu arkadaşıma satıp bunu aldım :)

Hannspree daha elit duruyor. Çok güzel motor nazar değmesin.

Son zamanlarda bu SS'ler hiç olmadığı kadar ilgimi çekmeye başladı bazen 600cc'lik bir SS mi alsam diye düşünmüyor değilim. Ama kullanamam herhalde::utangac:

Bisiklet sürmek kadar kolay. Oturuş stili olarak biraz yoruyor ama herşey için değer :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
bikepics ten alıp buraya atacağına kendi motorunun resmini koysana.
kıskanıyor musun:)
korkma bi tur istemiycem..

motorun hayırlı,yolun her zaman açık olsun:)

adam kendi koymustur oraya allahallah :d benim motorunda birsuru resmi var orda, ninja280 2008e girersen gorursun hatta bi bende var heralde kimse baska resim koymuyo :D

hayırlı olsun bu arada, hayalimdeki motorun abs sizini almışsın kıskanmak için yeterli sebep :D

er6f vardı, onu arkadaşıma satıp bunu aldım :)

Aradaki farkları açıklarsan sevinirim, bende er-6f dusunuyorum gelecek sezona, ama cbr600rr de cok ilgimi çekiyor..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
154
ben yeni aldığım motoru çatlatana kadar sıkıyorum garanti kapsamında nede olsa sen çok sabırlıymışsın allah kazadan beladan korusun (motorunun tekerine taş dağmesin)

Meyve mi bu yaa sıkıp suyunu çıkarıyorsun :cherry:

Kawa er6f ile Honda 600RR Arasındaki farklar şöyle:
- Kawa 2 Honda 4 silindirli
- Kawa "sport touring", Honda "super suport".
- Kawa max 220 görürken Honda max 280 görüyor :)
- Kawa 20 ytllik benzinle 150km giderken Honda aynı fiyata 100km bulsa öpte başına koy :)

Ninja250 den sonra Honda600rrr a geçmek daha mantıklı.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Meyve mi bu yaa sıkıp suyunu çıkarıyorsun :cherry:

Kawa er6f ile Honda 600RR Arasındaki farklar şöyle:
- Kawa 2 Honda 4 silindirli
- Kawa "sport touring", Honda "super suport".
- Kawa max 220 görürken Honda max 280 görüyor :)
- Kawa 20 ytllik benzinle 150km giderken Honda aynı fiyata 100km bulsa öpte başına koy :)

Ninja250 den sonra Honda600rrr a geçmek daha mantıklı.

ben haala cbr600f/fs in uretiminin durmasına yanıyorum, onun yerini dolduracak motorda sanırım henuz gelmedi (yada ben duymadım? suzuki gsx-r650f diye birşeymi çıkardı dediler neydi? :)). cbr600 gozumu korkutuyor, oturus pozisyonuyla, deli motoruyla vb., fazer, er-6f falan geliyor aklıma bu sebeplerden

çok karısık yani durumlar, öss ye de 1 sene kaldı (10 ay?), ilk 10.000 e girersem 2. motorda geliyor inş.

:rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst