- Katılım
- 24 Ocak 2006
- Mesajlar
- 4,007
Hayırlı olsun arkadaşım.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
evet o bendim sanırsambi daha denk gelelim beraber gezelim
![]()
sile gezisine bekleriz .. bu pazar:cat::cat:
çok şık alet, allah kaza bela vermesın..
boluda azcık serınlemişsindir ama otobanda gunes tepende ıyı sabretmıssın
tesekkürler arkadaşım. Allah hepimize kaza bela yüzü göstermesin. Toplaşalım da gezelim yahu, yeni motor şerefine çaylar bendennnnnn :cherry:
dostum valla 400km boyunca 110u hiç geçmedim, reno9 beni sollarken içindeki veletler nası gülüyor ama yinede basmadımönemli olan rodajın düzgün olması. 1000km bakımından sonra göreyim ben reno9'u :cherry:
hayırlı olsun dostum aynı benim kafamdansınben olsamda gider alır gelirdim en iyisi.dedıgın gıbı rodaj olur hem.Bende zx6r ve 600 rr arasında kaldım ama 2. el almayı dusunuyorum babamdan destek az geldı.ev alma planları yanı
.11 bın ben koysam.5 de babodan alsam
16.daha fazla vermez gibi
. peki kaç km yaptın 1 depo benzınle tam hesap soylermısın km de kac yakıyo bılelımde ona gore alalım.
.
hayırlı olsun gülegüle kullan çok güzel..
yanlız bişey dikkatimi çekti, ankaradan aldım dedin ama istanbul plaka var ??