600RR'la Ankara'dan İstanbul'a

Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
2341845863_73983a745e.jpg


Maşallah Kazasız Belasız Cezasız Km lere...... :cat:
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
hayırlı olsun da yolda 100 le giderken şismedimi ya
hayalim 600rr
tekerin duz bassın
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hayırlı uğurlu olsun, vaktin oldukça buluşmalara gel, gazlayalım :p
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Ben bugün safranbolu yapıp geldim. :)

toplam 850 km. çok keyif aldım. süperdi... :cherry:
 
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
154
Ben bugün safranbolu yapıp geldim. :)

toplam 850 km. çok keyif aldım. süperdi... :cherry:

Dostum, bende cumartesi Kartepe yapıp geldim. Dağ havası süpermiş, aşağı indikçe yine nem ve sıcak bastırıyor, dağ havasının kıymetini anlıyorsun :) Bir haftasonu yine o taraflara gezi düzenlenebilir. Kiremitte alabalık & mantar nefis oluyor :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ben bugün safranbolu yapıp geldim. :)

toplam 850 km. çok keyif aldım. süperdi... :cherry:

Allaallaa tek başına tek parça:p

Pekim safranboluda ne işin vardı abi, ezelden beridir o mimarinin hastası mısın nesin.:queen:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
hayırlı ugurlu olsun çok güzel makina güle güle kullan arkadaşım iyi günlerde :cat:
 
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
57
allah kaza bela vermesın ıyı sabır etmıssın gule gule kullan yolun acık olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst