600RR'la Ankara'dan İstanbul'a

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Güle güle kullan.

Hız konusunda boşuna endişelenmişsin.
Elini korkak alıştırma.:)

Yani üst vitesleri kullanabilirsin.
Altındaki alet, vitesin dibini bulmadan 180-190 km/h bulur merak etme.:wiinkk:
Yani hız yap demiyorum ama bayıltmadan bir üst viteste gaz açmanın rodaja zararı yok.
Devire dikkat et yeter..


Tekrar hayırlı olsun.....:cat:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
çok şık alet, allah kaza bela vermesın..
boluda azcık serınlemişsindir ama otobanda gunes tepende ıyı sabretmıssın
 
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
154
çok şık alet, allah kaza bela vermesın..
boluda azcık serınlemişsindir ama otobanda gunes tepende ıyı sabretmıssın

Aslında Ankara civarında daha rahattı, rüzgar hiç olmadı serinletiyodu. Tam tersi Bolu'ya yaklaştıkça sıcak sıcak esmeye başladı. Her yarım saatte bir bi küçük pet su içe içe geldim :) Benzinden çok suya para verdim yahu :p Otoban da tam basmalıkmış vallahi; kaymak asfalt ve bomboş! Bas basa bildiğin kadar :) 1000km bakımından sonra göreceğiz bakalım aletin hünerlerini :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
tesekkürler arkadaşım. Allah hepimize kaza bela yüzü göstermesin. Toplaşalım da gezelim yahu, yeni motor şerefine çaylar bendennnnnn :cherry:



dostum valla 400km boyunca 110u hiç geçmedim, reno9 beni sollarken içindeki veletler nası gülüyor ama yinede basmadım :) önemli olan rodajın düzgün olması. 1000km bakımından sonra göreyim ben reno9'u :cherry:

amin dostum :) sen onu görürsün de o reno9'u seni göremez sanırım :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Hayırlı olsun equinoxxx, kazasız belasız güle güle kullan. :)

Hikayen birininkine benziyor.
Bana, daha ilk kez eline gidon değip te Ankara'dan İstanbul'a, bilmem kaç günde( :mrgreen:) tazecik bir 1000rr getiren , şimdi yollarda ohannes dedirten birini hatırlattın.:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
hayırlı olsun dostum aynı benim kafamdansın :D ben olsamda gider alır gelirdim en iyisi.dedıgın gıbı rodaj olur hem.Bende zx6r ve 600 rr arasında kaldım ama 2. el almayı dusunuyorum babamdan destek az geldı.ev alma planları yanı :D.11 bın ben koysam.5 de babodan alsam :D 16.daha fazla vermez gibi :D. peki kaç km yaptın 1 depo benzınle tam hesap soylermısın km de kac yakıyo bılelımde ona gore alalım.:).
 
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
154
hayırlı olsun dostum aynı benim kafamdansın :D ben olsamda gider alır gelirdim en iyisi.dedıgın gıbı rodaj olur hem.Bende zx6r ve 600 rr arasında kaldım ama 2. el almayı dusunuyorum babamdan destek az geldı.ev alma planları yanı :D.11 bın ben koysam.5 de babodan alsam :D 16.daha fazla vermez gibi :D. peki kaç km yaptın 1 depo benzınle tam hesap soylermısın km de kac yakıyo bılelımde ona gore alalım.:).

Bayinin hemen yanında benzin istasyonundan 51 ytl'ye fulledim(7 ytl de pompacıya yeni motor için pompa açma parası bayıldım bu hariç) ve bu benzinle yaklaşık 300km yaptım. Tabi dediğim gibi 90-110km arası yani 5-6bin devirden yukarı hiç çıkmadım. Gazı köklesen su gibi içer benzini vallahi :cherry: Gerçi içerse içsin naapalım, dünya para veriyon, benzine mi para bulamıcas :) motorcu adamların kafası denk oluyo genelde :)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı,uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Allah benimde gönlüme göre bir şey nasip eder umarım.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
sen sen ol şile gezisinde şu jesse kullanıcı profılıne sahip adama uyma =) riva miva dicek sakın kanma ok =))
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
hayırlı olsun gülegüle kullan çok güzel..
yanlız bişey dikkatimi çekti, ankaradan aldım dedin ama istanbul plaka var ??
 
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
154
hayırlı olsun gülegüle kullan çok güzel..
yanlız bişey dikkatimi çekti, ankaradan aldım dedin ama istanbul plaka var ??

ankara plaka istemediğim için plaka işlemlerini buradan ben hallettim. Plaka ve ruhsat çıkınca koltuğumun altına aldığım gidi doğruu havaalanına :)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
ertech'ininkine kardeş geldi...Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız inş.Olmayanlara da nasip etsin tabii ki:)
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
135
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeni motorun hayırlı olsun arkadaşım allah kaza bela vermesin
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Hayırlı olsun dostum.Allah nazardan korusun çok çok güzel hoş bir makine.Kazasız belasız günlerde kullan.Sen de biliyorsundur ama aman kaskoyu kulak ardı etme:cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hayırlı olsun, gülegüle kullanmayı nasib etsin allah taaki daha güzelini alana kadar:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst