Sezahi olsa tam olacaktıAma ismim Burak. Bir önceki motorun plakası BU idi
1000km bakımına hayırlısıyla girdik. Artık 11-13bin devirleri görür oldum, feci yakıyor aletKawasaki Er6F'i arar oldum vallahi
20 ytl'lik benzin koyardım, 150km giderdim. Bunda 20 ytl'lik benzinle 50-70km gitsem iyi
Ama rodajı süper oldu. 1000km boyunca bir kez bile 6bin devirin üzerine çıkmadım. Şimdi acısını çıkarıyorum
Bu arada 1000km bakımı da 108 ytl tuttu, ilgilenenlerin dikkatine.
Kaç km/h lere ulaşıosun abicim 13 devirde felan??
movistar daha iyiydi beeee![]()
niye? ne yazıyor ki bu yazıda![]()
er 6-n vardı sanırım sende
hayırlı olsn gule gule kullan.
Hannspree daha elit duruyor. Çok güzel motor nazar değmesin.
Son zamanlarda bu SS'ler hiç olmadığı kadar ilgimi çekmeye başladı bazen 600cc'lik bir SS mi alsam diye düşünmüyor değilim. Ama kullanamam herhalde::utangac:
bikepics ten alıp buraya atacağına kendi motorunun resmini koysana.
kıskanıyor musun
korkma bi tur istemiycem..
motorun hayırlı,yolun her zaman açık olsun![]()
er6f vardı, onu arkadaşıma satıp bunu aldım![]()
ben yeni aldığım motoru çatlatana kadar sıkıyorum garanti kapsamında nede olsa sen çok sabırlıymışsın allah kazadan beladan korusun (motorunun tekerine taş dağmesin)
Meyve mi bu yaa sıkıp suyunu çıkarıyorsun :cherry:
Kawa er6f ile Honda 600RR Arasındaki farklar şöyle:
- Kawa 2 Honda 4 silindirli
- Kawa "sport touring", Honda "super suport".
- Kawa max 220 görürken Honda max 280 görüyor
- Kawa 20 ytllik benzinle 150km giderken Honda aynı fiyata 100km bulsa öpte başına koy
Ninja250 den sonra Honda600rrr a geçmek daha mantıklı.