- Katılım
- 14 Nis 2007
- Mesajlar
- 154
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar selam,
05 Ağustos Salı günü ankara honda efe bayisinden aldıgım 600RR Hannspree ile istanbula geldim. Tabi yeni motor olduğu için 5-6bin devirden yani 90-110 km den yukarı çıkmadım. Yolda reno 9'lar şahinler bile beni geçti
Allahtan kaskın vizörü aynalı olduğu için suratımın halini göremediler :cherry: Saat 12de yola cıktım, istanbula vardığımda aksam 7 olmustu, bileklerim omzum kollarım belim yani heryerim agrıyooo :cherry: Sıcak tepemde yavas yavas gelmek cok sıkıcıydı ama yinede bu eziyete değdi :cat: Sonucta rodajın yarısıda böylelikle tamamlanmış oldu.
İşte bu da kendisi :cherry:
05 Ağustos Salı günü ankara honda efe bayisinden aldıgım 600RR Hannspree ile istanbula geldim. Tabi yeni motor olduğu için 5-6bin devirden yani 90-110 km den yukarı çıkmadım. Yolda reno 9'lar şahinler bile beni geçti
İşte bu da kendisi :cherry:
Son düzenleme: