5000km.'yi geçen Çin'li motorlardan raporlar.

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
merhaba; kanuni cheetah kullanıyorum 6000 km'ye merdiven dayamışımdır herhalde.. herhalde diyorum çünkü kilometreyi çeviren tekerlekteki halka yalama olmuş.. en son 5500 km civarındaydı :)
3000 civarında amortisörüm patladı ve değiştirdim.(yenisi 130 ytl bu arada)
en büyük sorunumuz yedek parça..
kırılan arka sinyallerin gelmesi 1.5 ay aldı..
kadro da sağlam değil (gerçi krosa çıktığım için oldu ama) kadro arkadan çatladı önce.. kaynattık geçen pazar kaynak yerlerinden komple koptu! şimdi hala kopuk vaziyette..
ondan önce de plakalık kırılmış ve kopmuştu..
ne yüzünden olduğunu bilmediğim far ampülü patlatma olayı var bir de..değiştirdiğim ampüllerin hesabını bıraktım artık :)
atomuyla beraber değiştirdim ama hala aynı sorun..(orjinal far takımı 75 ytl..)

kanuniyi alırken ucuz ve bol yedek parça bulabileceğimi düşündüğüm için almıştım.. ama zaman yanıldığımı gösterdi.. honda için 75ytl bir far takımı pahalı olmayabilir ama bu kanuni :)

bütün kanunileri kötülemek istemem ama bendeki durum bu.. ve ben motorumu 2007 temmuz ayında aldım; daha garantisi mevcut :) (hoş; garanti de hiç işime yaramadı şimdiye kadar..)
daha garantisi dolmadan tam bir special olma yolunda motor.. :) bakalım kaç km'ye kadar götüreceğiz..

Not: önceki sayfalardaki mesajların tamamını okumadım.. sadece kendi motorumun raporunu veriyorum.. polemik olmaz umarım..
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
107
benım abidede mondı 110 ft var 24000 de su an motorda sorun yok 2006 model ama kaporta dokuluo olsun kaporta ucuz onemlı olan motoru bence bu cın mallarına ıyı bakarsan sorun yok demektır..
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
43
Abi kaç gündür dinliyorum. Konuşmayım dedim ama duramayırum. Abi bende 1954 model bmw r 25 Vardı. Km. saati bozuktu kaç km yaptım bilmiyorum ama sadece yaptığım uzun yolları yazıyorum. Çorum-amasya 2 sefer, Çorum samsun 1 sefer, çorum çankırı çerkes 1 sefer, çorum suluova 2 sefer. bunların tahmini km si 2500-2800 km dir. iki kere debriyaj halatı bir kere gaz halatı değiştirdim. birazda yağ ekledim. haa birde benzin aldım. :) siz onlara motor mu diyorsunuz. ? Tekrar hatırlatırım motor 1954 model 250, cc motor.
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
12
Abi kaç gündür dinliyorum. Konuşmayım dedim ama duramayırum. Abi bende 1954 model bmw r 25 Vardı. Km. saati bozuktu kaç km yaptım bilmiyorum ama sadece yaptığım uzun yolları yazıyorum. Çorum-amasya 2 sefer, Çorum samsun 1 sefer, çorum çankırı çerkes 1 sefer, çorum suluova 2 sefer. bunların tahmini km si 2500-2800 km dir. iki kere debriyaj halatı bir kere gaz halatı değiştirdim. birazda yağ ekledim. haa birde benzin aldım. :) siz onlara motor mu diyorsunuz. ? Tekrar hatırlatırım motor 1954 model 250, cc motor.

tuncsall konunun başlığını bi oku istersen evt biz onlara motor diyoruz. Tabiri caizse Kargaya yavrusu şahan görünürmüş :farao:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
kimse çin li motorlara suc atmasın abicimm...verdikleri paranın karsılığı diye düşünüyorum...
birde ammaannn zten cin motoru bişe olmaz bozulursa bozulsun deyıp eşşek gibi kullanıyor...önceki sayfalara bir göz gezdirirsen görürsün tuncsall herkesin maddi durumu bmw almaya da yetmeyebilirr...

onlara motor mu diyorsunuz sözünün yerine genelde dandik çıkıyorlar diyebilirsin...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sadece 20 bin km. ve üzeri yol yapmış motorlardan görüş alalım.

- Marka ve model.
- Ne kadar zamanda, ne kadar yol yapıldı?
- Kullanım şartları. (Dağ, dere, tepe, asfalt, kapalı garaj vb.)
- Bu süre içinde kaç defa bakım dışı servise gidildi?
- Tamirat masrafları toplamda ne kadar oldu?
- Motor hakkında genel yorumlar.

Lütfen kullanıcısı olmayanlar yorum yapmasın. Sadece dinleyelim.

ya sataşmıyım diyorumda olmuyo yemin ederim harbiden? nedir bu çinli motor davası? benim motorumda suzukinin yan sanayisi fym... hani suzukı sym motoru getiriyo ya bide fym getiriyo yani sym ve fym benimkide ÇİN ama motorum 7.000 kmde ve bana hiç sorun çıkarmıyo? neden ? ÇİNDEN ÇİNE de kalite var... haa benim motorum ne kadar 0 ı? 3650 ytl... + Ruhsat falan filan 4ü buluyo... haa ben ii bi seçim yaptım güzel bi motor aldım... fazlada para harcadım... ama bana sorun çıkarmadı extra... buji değiştirdim kaliteli takıyım diye... bide 7 e kadar 4 5 kere yağ değiştirdim... Senin böle bi başlık açman harbiden ezici olmuş... ne yani biz motorcu değilizde... sende 150 lilik honda dylan a bindin diye motorcumu oldun...?:wiinkk:

Buraya herkez MT AİLESİ falan yazıyo palavra hikaye yaaa... kimse kimseyle kardeş mardeş değil herkez sadece takıldığıyla... senin motorun ne? ÇİN... haa sen motorcu değilsin... motorun kaç km de? ....... OOO sen çok km yapmışşın artık adam olmaz bundan... yazık yaa buluşmalarda yüz yüze geliyoruz bu ne artistliktirki bi honda ya yada suzukı yada yamaha ya bınmekle bı üst görüyosunuz kendinizi... neyse ben bişey demicem... daha diceğim kadar dedim... AÇTIĞIN TOPİC TE BERBAT...:farao: TOPİC GÜZEL DE BAŞLIK BERBAT:farao:
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Dostlar lutfen kimse alinmasin, gucenmesin. Tabiki herkesin motoru en guzel fakat siz buraya "iyi bakinca sorun cikarmiyor" vs. yazdiginiz zaman, motora yeni heves etmis arkadaslarimiz da basina geleceklerden habersiz gidip bu motorlardan aliyor ve sonra da hevesi cok kotu bir bicimde kiriliyor. Ondan sonra da her 2-3 hafta da bir "laten olsun ....'ye" (marka yazmak istemedim) vb. basliklar aciliyor. Kimse motorunu kotulemek ve motorunun baskasi tarafindan kotulenmesini istemez fakat buraya birseyler yazarken, motora yeni heves etmis diger arkadaslari da dusunmemiz gerekir diye dusunuyorum :rendeer: . Koseyi donmek icin, beyaz esya satan dukkanlar bile motosiklet satar oldu ve ulke 3-4 yilda Cin mali motor coplugune dondu. Bir iki ugrasip sonra laten olsun satip kurtulayim diyen de motorunu satamiyor. Motorlar ellerinde kaldi :farao:
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
43
ABİciğim konunun başlığını okudum .. ben o motorlara para vermem, veren arkadaşlarada üzülürüm sadece. ama sonuçta bu motorlar can taşışyor, millet heves edip alıyor, görünüşüne aldanıyor bir çok arkadaşımız ve bu arkadaşlarımız motora yeni başlayan kimseler. Ama ne yazıktır ki yedek parça ve tamirciye verdikleri parayıda hesap etmiyorlar. motor+ y.parça+tamirci parası= iyi bir motor parası bu kadar basittir hesabı.

Alınacak bişiy yok. tamam bir çak kişide 1954 model 50 küsür yaşındaki motora para vermez. ama ben bmw haricinde başka motorlarla pek ilgilenmedim piyasalarınada bilmem ama bildiğim kadarıyşla 125 lik hondalar pek ala güzel motor. sonuçta honda. ve bunun gibi motorlar vardır piyasada. tvs ler de uygun bildiğim kadarıyla.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
56
Dostlar lutfen kimse alinmasin, gucenmesin. Tabiki herkesin motoru en guzel fakat siz buraya "iyi bakinca sorun cikarmiyor" vs. yazdiginiz zaman, motora yeni heves etmis arkadaslarimiz da basina geleceklerden habersiz gidip bu motorlardan aliyor ve sonra da hevesi cok kotu bir bicimde kiriliyor. Ondan sonra da her 2-3 hafta da bir "laten olsun ....'ye" (marka yazmak istemedim) vb. basliklar aciliyor. Kimse motorunu kotulemek ve motorunun baskasi tarafindan kotulenmesini istemez fakat buraya birseyler yazarken, motora yeni heves etmis diger arkadaslari da dusunmemiz gerekir diye dusunuyorum :rendeer: . Koseyi donmek icin, beyaz esya satan dukkanlar bile motosiklet satar oldu ve ulke 3-4 yilda Cin mali motor coplugune dondu. Bir iki ugrasip sonra laten olsun satip kurtulayim diyen de motorunu satamiyor. Motorlar ellerinde kaldi :farao:


walla benim olayım gibi haklısın abi ya motor kötüleme olayı umutsuzluk madem bi sevda bu abi biz neden bunu yaşamıoruz başlarım çin min anlamam walla ama şu var !


Çin motoru aldın birazda kendin elinden geçir !

vidalarını motorunu kaportasını kontrol et stok malzemeyi deiştir birazda sağlam kullan çin motoruda idare eder şahsen TVS wardı bayaa bi gitti taki kaza yapana kadar TAKSİye girdi arkadas taksinin kaporta içeri çöktü ama tv sinn bitek ön panelin vida yerleri kırıldı hala sağlam ve güzel
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
31
slm bende asya 125 vardı 13500 km yapdım 2005 moodel idi tık yok bi masrafımda olmadı bakımlarım dışında senbakma motora affedersiniz eşekgibi kulan km bekle oldu getir hondayı yada başka markayı ne olacak gorelim motoru seversen korursan bi sorun olacagını sanmıyorum bagzı arkadaşlar sanıyorki tamm aldım bu benle mezara kkadar gelir duşuncesi var her halde serv,s se geli,n ce katılıyorum gitmek mantıksız garanti hikaye ii bi motorcu bulacaksın herşeyi ile bi kere hondann servisi havalarda ucuyor bu benim 4 motorum tam malzeme olarak kaliteli ama fiyat 3 katı
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
zat 150, 10bin devirdim, bakımını aksatmadım, beni hiç üzmedi, gemi gibi motor.

yedekparçası bol ve ucuz. şimdi kardeşimde iyi bakarsa oda en az o kadar gider.
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
407
ben mz ciyim fakat better 125-5 var bende 12000 km de daha motora tornavida degmedi stabze yolda kullandım
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
mesele çin işi japon işi değil arkadaşlar. mesele tamamen duygusal. parasal yani. iyi parası olupta çin malına binmez kimse.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
5000km.'yi geçen Çin'li motorlardan raporlar
20000km.'yi geçen Çin'li motorlardan raporlar

başlıklara baksanıza acayip biraz sanki:silent:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
5000km.'yi geçen Çin'li motorlardan raporlar
20000km.'yi geçen Çin'li motorlardan raporlar

başlıklara baksanıza acayip biraz sanki:silent:

Ilk bu CIn makınaları aldıgımızda dıger Japon kore ıtalyan vs vs motosıklet kullanan arkadaslarımız ınanmıyorlardı bu makınaların 5000 km gorebıleceklerıne sonra baktılar goruyor 20 bın yaptılar ama onuda gordu bu makınalar :p :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst