- Katılım
- 7 Eyl 2007
- Mesajlar
- 369
merhaba; kanuni cheetah kullanıyorum 6000 km'ye merdiven dayamışımdır herhalde.. herhalde diyorum çünkü kilometreyi çeviren tekerlekteki halka yalama olmuş.. en son 5500 km civarındaydı
3000 civarında amortisörüm patladı ve değiştirdim.(yenisi 130 ytl bu arada)
en büyük sorunumuz yedek parça..
kırılan arka sinyallerin gelmesi 1.5 ay aldı..
kadro da sağlam değil (gerçi krosa çıktığım için oldu ama) kadro arkadan çatladı önce.. kaynattık geçen pazar kaynak yerlerinden komple koptu! şimdi hala kopuk vaziyette..
ondan önce de plakalık kırılmış ve kopmuştu..
ne yüzünden olduğunu bilmediğim far ampülü patlatma olayı var bir de..değiştirdiğim ampüllerin hesabını bıraktım artık
atomuyla beraber değiştirdim ama hala aynı sorun..(orjinal far takımı 75 ytl..)
kanuniyi alırken ucuz ve bol yedek parça bulabileceğimi düşündüğüm için almıştım.. ama zaman yanıldığımı gösterdi.. honda için 75ytl bir far takımı pahalı olmayabilir ama bu kanuni
bütün kanunileri kötülemek istemem ama bendeki durum bu.. ve ben motorumu 2007 temmuz ayında aldım; daha garantisi mevcut
(hoş; garanti de hiç işime yaramadı şimdiye kadar..)
daha garantisi dolmadan tam bir special olma yolunda motor..
bakalım kaç km'ye kadar götüreceğiz..
Not: önceki sayfalardaki mesajların tamamını okumadım.. sadece kendi motorumun raporunu veriyorum.. polemik olmaz umarım..
3000 civarında amortisörüm patladı ve değiştirdim.(yenisi 130 ytl bu arada)
en büyük sorunumuz yedek parça..
kırılan arka sinyallerin gelmesi 1.5 ay aldı..
kadro da sağlam değil (gerçi krosa çıktığım için oldu ama) kadro arkadan çatladı önce.. kaynattık geçen pazar kaynak yerlerinden komple koptu! şimdi hala kopuk vaziyette..
ondan önce de plakalık kırılmış ve kopmuştu..
ne yüzünden olduğunu bilmediğim far ampülü patlatma olayı var bir de..değiştirdiğim ampüllerin hesabını bıraktım artık
atomuyla beraber değiştirdim ama hala aynı sorun..(orjinal far takımı 75 ytl..)
kanuniyi alırken ucuz ve bol yedek parça bulabileceğimi düşündüğüm için almıştım.. ama zaman yanıldığımı gösterdi.. honda için 75ytl bir far takımı pahalı olmayabilir ama bu kanuni
bütün kanunileri kötülemek istemem ama bendeki durum bu.. ve ben motorumu 2007 temmuz ayında aldım; daha garantisi mevcut
daha garantisi dolmadan tam bir special olma yolunda motor..
Not: önceki sayfalardaki mesajların tamamını okumadım.. sadece kendi motorumun raporunu veriyorum.. polemik olmaz umarım..