Led li Stop Kervanına Bende Katıldım :) Buyrun İçeri :)

Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Dedim neymiş bu bende bi yapayım dedım :mrgreen: 8mm Beyaz Mantar Led ve Transistör Kullandım Tamamını Direnç ile Yapmadım sadece Transistoru korumak ıcın onune bir kac tane koydum.. Parkları ıcınde Zener Diyod ve 1 kac direnc oda Zenerı Korumak ıcın..

İLk once tasarımı nasıl olsun dıye dusundum ve AutoCad den yardımımızı aldık :p

16072008002ol7.jpg


SOnra kagıda bastık taslaklarımızı

16072008004bl0.jpg


Ve bitmiş hali

Bu Parklar

1003117sd6.jpg


Buda Fren

1003118zs9.jpg
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok tatlı olmuş ellerine sağlık
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
201
kademe kademe daire olsa sanki daha mı iyi olurdu :silent:

olsun bu da güzel eline sağlık..

yapmak isteyenler için devre şeması verebilirsen de güzel olur :cat:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Eline sağlık, çok güzel görünüyor gerçekten. :cat:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
çok tatlı olmuş ellerine sağlık

Çok güzel yapmışsın, eline sağlık...

kademe kademe daire olsa sanki daha mı iyi olurdu :silent:

olsun bu da güzel eline sağlık..

yapmak isteyenler için devre şeması verebilirsen de güzel olur :cat:

harika olmus çok güzel görünüyor

Eline sağlık, çok güzel görünüyor gerçekten. :cat:

Hepinize çok teşekkür ederim arkadaslar sagolun güzel düşünceleriniz için :rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
çok güzel olmuş eline sağlık.
bu arada hakikaten frende parkta yanan dairenin çevresinde halka halka olsa ve içten dışa doğru sırayla yansa güzel olur mu ? ya da teknik olarak olur mu ?
ama böyle de çok beğendim.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
çok güzel olmuş eline sağlık.
bu arada hakikaten frende parkta yanan dairenin çevresinde halka halka olsa ve içten dışa doğru sırayla yansa güzel olur mu ? ya da teknik olarak olur mu ?
ama böyle de çok beğendim.

Olur bi engel yok onu gorunce babam da soyledı ancak Led leri alırken yanımda yeterince para yoktu :mrgreen: o kadar alabıldım :mrgreen: İLerde Stop u sokmek gerekirse kesınlıkle ekleyecegım Tesekkurler...
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
haketten şekil olmuş eline sağlık ama yapım aşamasından da bir kaç foto olsa fena olmazdı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çoook güsel olmuşş emeğinize sağlık ben led değil ama şeffaf stop kullanıyorum çok süper aydınlatıyor süper fark ediliyor..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
way be ne yetenek var sızde helal olsun,

bugunde googleda arattım angel far yapımı buldum,ugras ısteyen ısler ama super,

emegıne saglık
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
harbiden güzel olmuş........ ellerine sağlık

Güzel olmuş ellerine sağlık, parkların etrafına bir halka daha nasıl olurdu?

haketten şekil olmuş eline sağlık ama yapım aşamasından da bir kaç foto olsa fena olmazdı

çoook güsel olmuşş emeğinize sağlık ben led değil ama şeffaf stop kullanıyorum çok süper aydınlatıyor süper fark ediliyor..

way be ne yetenek var sızde helal olsun,

bugunde googleda arattım angel far yapımı buldum,ugras ısteyen ısler ama super,

emegıne saglık

mükemmel olmuş ellerine sağlık:cat:

Çok Güzel Hareket Bunlar.Devamını bekliyoruz.

Çok güzel olmuş, tebrik ederim... :cat:

Yakışmışş... ELine sağLık..


Teşekkürler Arkdaslar sagolun :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst