- Katılım
- 29 Kas 2005
- Mesajlar
- 277
vallahi helal olsun eline sağlık...her yapılana kusur bulmayı seven japoncularada selam lar:cat:
vay be süper:cat:
ben şöyle birşey düşünmüştüm frene bastığında stop şeklinde lamba yanacak el olarak
Bir konuyu sormak istiyorum. Ben de top case ve stop lambası üzerine üçüncü bir led koydum. Top case için toplam onsekiz ledli bir bir sistem yaptım. Fakat hiç araya direnç koymadım. Yaklaşık bir yıldırda hatasız çalışıyor. Direnç konulmamış olması sorun yaratabilir mi? Stop lambası üzerine koyduğum ise otolar için hazır üretilmiş türden. Direkt bağlanabiliyor diye bağladım. Sanırım içinde gerekli ayarlamalar vardır diye düşünüyorum. Araya direnç koymak elektirik olarak bize ne gibi bir fayda sağlamakta?
Dedim neymiş bu bende bi yapayım dedım :mrgreen: 8mm Beyaz Mantar Led ve Transistör Kullandım Tamamını Direnç ile Yapmadım sadece Transistoru korumak ıcın onune bir kac tane koydum.. Parkları ıcınde Zener Diyod ve 1 kac direnc oda Zenerı Korumak ıcın..
İLk once tasarımı nasıl olsun dıye dusundum ve AutoCad den yardımımızı aldık
![]()
SOnra kagıda bastık taslaklarımızı
![]()
Ve bitmiş hali
Bu Parklar
![]()
Buda Fren
![]()