3Temmuz Antalya Kurşunlu Şelalesi Buluşması 9:00

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Nis 2005
Mesajlar
75
bak o dediğin doğru metal adama dün sorduk daha hangisi ne işe yarar onu bilmiyor :p
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
ben gelmesine gelirim de zaten benim motorun plakasını henüz çıkarmadım.ötv sini bile yatırmadım anlayacağınız.2 ay oldu alalı ama daha polislerce nereye gidiyorsun sen diyen olmadı.zaten 3 temmuzdan sonra da sahil yolundan kemer finike kumluca demre kaş kalkan patara oradan fethiye saklıkent oradan da yaylama çıkacağım.bunu 9 temmuz cuma öğleden sonra çıkıp 10 temmuz c.tesi ve 11 temmuz pazar gününe yayacağım.ilgisini çeken varsa uyabilir.kalacak yer sorun değil.her yer yatak bizde. :cat:
 
Katılım
23 Ara 2003
Mesajlar
203
Kask getir tabii uzun yoldasın ara sokaklarda kullanmıyorsun ki artı polis yönünden de iyi olur cunku polis kask felan hersey gorunce bir cebinde ehliyet vermı yokmu diye durdurmaya üşenir tabii kılık yapmazsak yanından geçerken.Aslında olay polisin o anki piskolojisine bakıyor.
 
Katılım
30 Nis 2005
Mesajlar
75
arkadaşlar kask getirmek zorunlu değil ama buda hiç kimse kask getirmeyecek demek anlamına gelmiyor...olanlar getirsin sonuçta şehir içi gezmiyoruz... :bounce:
 
Katılım
30 Nis 2005
Mesajlar
75
hakan abi son haftaya girdiğimiz için yemek olayını napıcaz kesinleştirelim.biz mi getirelim yoksa sen orda bir yer mi ayarlarsın :silent: yardımcı olursan sevinirim :rendeer:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Burçe herkez kendi yiyeceğini yanında getirecek.Biz bu pazar konuştuk Hakan abiyle ve Hakan abi sadece mangal getircek ve tabii ki isteyen arkadaşlar yine kendi mangalını getirsinler.Yanında yemeğini getirmeyen aç kalır bu böyle biline sonra ben onu yemem bunu yemem diyenleride çocuk avutur gibi avutamayız...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
İlk defa bi problem olmazsa aranızda olucam. Kabul ediyosunuz beni de değil mi.Çok cici bi kızımdır ayıptır söylemesi. :p Motorum yok maalesef ama Aydın alıcak beni.İnşallah bu sefer gelicem, yemek olayını Aydın'a sorarım.Gerçi motor üzerinde aklıma gelir mi onu da bilmem :king: hadi byeeee
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Ya Aydın ha yolda ha gelirken ne fark eder allah aşkına yolda bulamazsanız aç kalırsınız abi, gelirken alın işte taşıcanız 500 gr. et olacak...
 
Katılım
30 Nis 2005
Mesajlar
75
arkadaşlar şunu bir kesinleştirelimki buluşacağımız yerde kimse kimseyi beklemesin. :bounce: kesin gelecekler nereye geliceklerini söylesinler!!!
1-aydın(3m migros)
2-ateş(3m migros)
3-ben(3m migros)
4-semih(3m migros)
5-hakan abi(3m migros)

bunlar harici kim nereye gelicek? :silent: + alanya gurubu gelicekmi?
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Burçe "3-ben" o kim yav :p birde ben mi çıktı :cherry:
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
bir tane ankara da bir tane de kaş tan müsafirim geliyor kpss mi ne bi sınav varmış.Umarım bir şekilde gelirim.eğer gelemessem üzülürüm.arkadaşları kırmam zor olacak gibi.Ama ayarlarsam onları da getirme şansım olabilir.gelirsem kurşunlu yol kavşağına saat 09.00 gibi gelirim.eğer beni tanımak isteyen olursa kırmızı bir jinlun 250 görecekler.kullanan da sanırım ben olurum.bu arada cumartesi akşamı beac parka gitmiştim.bir arkadaşım davet etmişti.oradan dönüşte yüzüncü yıl caddesinde samanyolu pastanesinin önünde kaza yaptım motorla.ortalama 80 km hızla iri yarı bir köpeğe çarptım.çarmanın etkisi ile motorun üzernden uçtum.neyseki çok büyük bir şey olmadı ama dizim kolum yara oldu.arkadaşlar aman siz olun dikkatli olun hız sınırlarını zorlamayın.ben alt geçitlerde 120 130 km hıza çıkıyodum ama artık çıkmam.bu bana bir ders oldu.bu arada köpeği merak eden varsa garibim acı içinde kıvrandı ve sürünerek gitti.motorda çok büyük bir şey yoktu zaten olanı da yaptırdım.dikkatli olmanız sizin için iyi olacaktır sanırım.inşallah 3 temmuzda bir aksilik çıkmaz da gelirim. :cat: :cat:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
İsteğimiz sağlığında, keşke köpeği bir veteriner hekime götürseydiniz yazıktır hayvana şimdi acı içinde orada bırakmanız olmamış...
 
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
geziye az kaldı aklınıza takılan varsa yazın benim aklıma takılanlar
*digital fotoraf makinası UNUTMAYIN AMA
*mazemeler yoldan hep beraber alıcaz
*gerekli mazemeler (aklınıza gelen olursa getirin)

3m migrosun önünde biz toplanıcaz diğer gelen arkadaşlarda oraya gelebilir
telefon numaralarını bilmediğimiz arkadaşlar özelden yazarsa iyi olur
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
344
burce1986' Alıntı:
arkadaşlar şunu bir kesinleştirelimki buluşacağımız yerde kimse kimseyi beklemesin. :bounce: kesin gelecekler nereye geliceklerini söylesinler!!!
1-aydın(3m migros)
2-ateş(3m migros)
3-ben(3m migros)
4-semih(3m migros)
5-hakan abi(3m migros)
6-kaan(3m migros)
7-hüseyin(3m migros)

bunlar harici kim nereye gelicek? :silent: + alanya gurubu gelicekmi?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst