ne yani oraya mini etekle we makyajla gitsem durum deişirmi?eger deisirse ben razıyımMeTaL' Alıntı:fromalanya o kask işi biraz zor yakask ve sepetleri satan firma nebioğullarından ayrı onun için alman neredeyse imkansız
veya çok şeker bişi olman lazım :cherry:
cok tesekkurler ilginize ben cumartesi gunu alanyaya gidicem pazar aksamı donucem eger bi aksilik olmassa pazartesi gunu kısmetse motoru alıcaım artık 3-5kurusu da aramıcazaythakan' Alıntı:Ben hem indirim hemde ücretsiz kask almıştım. Zaten sana verecekleri kaskta 20 ytl lik bir şey olacaktır. gerçekten almayı düşünüyorsan bu C.tesi öğleden sonra parayı cebine koy gel. Zaten yapabilecekleri maksimum indirim 30 ytl olacaktır. 2.100 almaya çalışırım. Nebioğulları önünde buluşuruz fromalanya.
ozgur_zrolu' Alıntı:Ya metal bu sayı çok az değilmi?abi ben bir hayli fazla katılım var diye düşünüyordum.10 12 olmaz abi.bir espirisi kalmaz.bence daha fazla gelen olur sanırım.