- Katılım
- 15 Nis 2005
- Mesajlar
- 254
abi kendi acımdan köpeğin acısını düşünemedim ki.dizlerim yara bağlıyor bu arada.Hem köpekte dikkat etsin biraz.Direkt yola dalınır mı kural denen bir şey var. :queen: :queen: :queen:
ozgur_zrolu' Alıntı:Hem köpekte dikkat etsin biraz.Direkt yola dalınır mı kural denen bir şey var. :queen: :queen: :queen:
ozgur_zrolu' Alıntı:sevgili burce işin tuhaf tarafı köpeğin yaya geçidinden geçiyor olması.trafik rapor tutsa beni suçlu gösterir eminim.bu kadar şanssızlık olamaz kocaman bir metropol ben motor ve köpek... :thumleft: