3Temmuz Antalya Kurşunlu Şelalesi Buluşması 9:00

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
23 Ara 2003
Mesajlar
203
Bencede aydın kardeşe katılıyorum.Zamanla saten fikirler orataya cıkacaktır.En guzel fikir herkezın ortak sectıgı fıkır olacaktır.
Saygılar...
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
Arkadaşlar öncelikle şu ufak tefek kırgınlıklara küslüklere son verelim.Şu üç günlük dünyada inanın hiç birbirimizi kırmaya değmez.bence yaşamanın tadına varmak daha güzel olmaz mı? :cat:
 
Katılım
4 Tem 2005
Mesajlar
40
Harbi ya alın moto gp lerinizi takılın beraber yollarda hızlı gitmeyin mobilett var bende :cherry:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Ben kendi açımdan söyleyim zaten kimseye küs filan değilim en azından küsmek için yaşım müsait değil :) "şu 3 günlük dünyada" dedin ya Özgür, haklısın valla değmez hiçbirşey kırgın kalmaya veya küslükleri uzatmaya.Maharet silmek değilde yeni bir sayfa açıp yazmak sanırım...
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
arkadaşlar ne duruyoruz peki.aklı başında biriniz açsın bir başlık.yapalım yorumlarımızı.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
14
KURU GÜRÜLTÜ MAAŞALLAH BOL AMA HİÇ İCRAAT GÖRDÜĞÜM YOK .MOTORUNA GÜVENEN UZUN YOLCULUĞU SEVEN ARKADAŞLAR BENİ BULSUN LAF KALABALIĞINI BIRAKALIM DA İCRAATLERE GEÇELİM..
özgüN
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
18 Eylülde Marmarise gideceğim gelmek istersen, Eylülde görüşürüz.Ayrıca kuru gürültü yok daha 2. mesajında nasıl buna karar verebiliyorsun ki 2 tane gezi düzenledik eğer siteyi takip edersen hem gezi fotoğraflarını hemde gezilerin yapıldığı yol güzergahlarını görebilirsin.Dediğim gibi Eylülde sitedeki BBRR arkadaşımın yanına gideceğim 5 saatlik bir yol var gelmek istersen birlikte gideriz, birlikte geliriz orada bizi misafir edecekler...
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Abi okey senin için 16 Eylülde çıkarım.Hakan abi birde o tarihi tercih etmemdeki amaçta zaten ehliyeti tahmini o tarihte alacağım.Birlikte gideriz artık...
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
sevgili özgün kardeşim kuru gürültüyü nerede gördün.ben göremedim.yoksa ben bir körmüyüm.sevgili metal bakma sen özgüne kıskanıyor bizi.değil mi özgün biladerim.masa başından atmak kolay oluyor nedense sen otur ve sigortalar ile kaskolarla uğraş.biz işin motor ve gezi tarafını ayarlarız.işine gelmiyorsa akşam evde görüşürüz.olur mu? :cherry:
 
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
254
sevgili metal şu dikkatimi çekti bilgiler bölümünde.motoru:kymco movie xl 125 demiş.nisanda yamaha fazer 600 demiş.abi hangi nisan 2006 nisan mı yoksa geçtiğimiz nisan mı?
 
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
ozgun' Alıntı:
KURU GÜRÜLTÜ MAAŞALLAH BOL AMA HİÇ İCRAAT GÖRDÜĞÜM YOK .MOTORUNA GÜVENEN UZUN YOLCULUĞU SEVEN ARKADAŞLAR BENİ BULSUN LAF KALABALIĞINI BIRAKALIM DA İCRAATLERE GEÇELİM..
özgüN

arkadaş haklı icraatinizi görelim atıp tutmakla olmuyo karizma sağlam jinlun 250cc ile haklı tabii ama istersen deneriz uzun yolda motorunu :bounce:

http://www.motosiklet.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3436
http://www.motosiklet.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1962
125cc ile sınırları zorladık istersen 250cc ile zorlarız kardeş :bounce:
 
Katılım
23 Ara 2003
Mesajlar
203
powerbyaydin' Alıntı:
ozgun' Alıntı:
KURU GÜRÜLTÜ MAAŞALLAH BOL AMA HİÇ İCRAAT GÖRDÜĞÜM YOK .MOTORUNA GÜVENEN UZUN YOLCULUĞU SEVEN ARKADAŞLAR BENİ BULSUN LAF KALABALIĞINI BIRAKALIM DA İCRAATLERE GEÇELİM..
özgüN

arkadaş haklı icraatinizi görelim atıp tutmakla olmuyo karizma sağlam jinlun 250cc ile haklı tabii ama istersen deneriz uzun yolda motorunu :bounce:

http://www.motosiklet.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3436
http://www.motosiklet.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1962
125cc ile sınırları zorladık istersen 250cc ile zorlarız kardeş :bounce:




aydın linklerde resımler cıkmıyor silinmiş resimler adreslerinden
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst