3Temmuz Antalya Kurşunlu Şelalesi Buluşması 9:00

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
öncelikle forumda büyük harflerle yazmak hakaret yada bağırma anlamına gelir bunu öğren Özgür
ve 3 temmuza kadar daha zamanımız olduğu için planlarda değişiklik oluyor tabii kesin tarih belli ama sattde belli olucak forumları takip edersen öğrenebilirsin
özelden bana ulaşabileceğim numaran yada telefonunu yazarsan sevinirim görüşmek üzere :)
 
Katılım
30 Nis 2005
Mesajlar
75
arkadaşlar yer ve saat konusu ile ilgili detay ilk baştaki topic'e yazılmıştır.

bilgilerinize... :cat:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Arkadaşım bana öyle laf sokma istersen hı ? Fazla kaşıntı insanın derisinin yüzülmesine neden olurmuş öyle birşey okumuştum.Neyse arkadaşım herşey yazıyor orada 1. sayfadan başla 2-3-4 hepsini oku akşam saat 19:30 dan sonra çalışıyorsan eğer gündüz oku yok işin 19:30 dan sonra bitiyorsa akşam oku.Pazar günü görüşmek üzere...
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Hakan abi , Aydın , Ateş , Ahmet ve ben sabah saat 8:30 da Burçeyi alıcaz hava limanındaki 3 M Migrosun oradan , sonra buluşma noktasına gideceğiz.Belki Mustide gelir :) yakın olanlar 3M Migrosa saat 8:30 da orada olsun.Geri kalanlar tam saatinde buluşma noktasında olsun arkadaşlar.
 
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
gece pijama partisi var mı? çizgili pijamamı getiricem de :cherry:
ben cumartesi gece gelicem sabah geç kalmıyayım diye, bu gezi daha iyi olucak
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
:) Olm zaten Ateş bizi misafir edecek (benide) :p sormuyoruz "misafir eder misin?" diye ne de olsa tanrı misafiriyiz.Gece yastık savaşı filan yaparız hatta Amerikalıların Yıldız Savaşlarına rakip olur belki , Yastık Savaşları (Made in Turkey) :p harbi güzel bi gece olacak demi Ateş :cherry:
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Evet Bergamayı kastetmiştim. Güneyli dostlarla buluşmak için iyi bir fırsattı ama saglık olsun. Size iyi eglenceler resimleri bekliyoruz artık.
 
Katılım
22 Haz 2004
Mesajlar
335
Gelin Gelin ''Başımın'' üzerinde yeriniz var ne demek.Cift kisilik ranzam var üst katta aydin alt katta sen kalirsiniz bende köpekle yan yana uyurum :)
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
:) Ateş olm gözlerim yaşardı şu an ağlıyorum :p
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
344
yaw su keewayı nebıogullarından baska satanbı yer yokmu antalyada acep olm cerecc bu gıdısle arkanda banada yer ayarlamak zorunda kalıcan galıba:p bı turlu anlasamıyorum adamlarla :pr:
 
Katılım
30 Nis 2005
Mesajlar
75
söyle yardımcı olalım....en son ne yaptılar...tanıdığımız var :bounce:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
344
motorun fiyatı 2150 en son 2150 yapıyorlar :p 20lik destelerle 2150 YTL gosterdik 1YTL inmediler diyolarki baska motor al onda yaparım indirim ama keewayde yapamam ikinci keewayi aldık yakında ücüncüyü bana alıcaz nuh diyor peygamber demiyorlar bende hayatımda pazarlık yapmadan hicbiseyi almadım bunuda almak istemiyoırum pazarlıksız:)ustelık gecen sene bws almıstım bunlardan 4 mılyara suanda 3 mılyar:)
 
Katılım
19 May 2005
Mesajlar
5
selam hepinize size öncelikle iyi bir hafta sonu dilerim bende yamaha fazer almayi düsünüyorum 8 ayda nasip olursa antalyada sadece nebiogullarimi satiyor arkadaslar bilgisi olan varmi burce tanidigin varsa bana yardimci ol ozaman :cat:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
145
Slm herkese!
Metal, Ates, Burce, Hakan abi, Aydın bende size katılmak cok isterim arkadaslar ama o tarihlerde bana misafir olarak arkadasım gelecek o yuzden tam olarak bişey diyemiyorum "kesin gelirim" yada "gelemem" diye! Ama sunu soylemek istiyorum gecen gezide hem cok eglendim hemde cok seyler ogrendim herkesten! Umarım fırsatım olur ve size katılırım! katılamazsam bile fotoları ve hikayeleri de duymak isterim. Herkese sevgiler saygılar!
 
Katılım
30 Nis 2005
Mesajlar
75
fromalanya keeway fiyatını birde ben görüşücem tanıdığım kişilerle bakalım bize son fiyat ne oluyor.bugün gidebilirsem gider hem fazer'ı hemde keewayın olabilecek en son fiyatını öğrenirim :bounce:
 
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
ezme' Alıntı:
Slm herkese!
Metal, Ates, Burce, Hakan abi, Aydın bende size katılmak cok isterim arkadaslar ama o tarihlerde bana misafir olarak arkadasım gelecek o yuzden tam olarak bişey diyemiyorum "kesin gelirim" yada "gelemem" diye! Ama sunu soylemek istiyorum gecen gezide hem cok eglendim hemde cok seyler ogrendim herkesten! Umarım fırsatım olur ve size katılırım! katılamazsam bile fotoları ve hikayeleri de duymak isterim. Herkese sevgiler saygılar!
arkadaşınıda al getir değişiklik olur
 
Katılım
6 May 2005
Mesajlar
3
GELMEYI COK İSTERDİM AMA 2 TEMMUZ GUNU İNGİLTEREYE UCUYORUM SİZE İYİ EGLENCELER
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Keeway in normal fiyatı 2150 YTL ve olacağı fiyat 2150 YTL boşuna kasama yani Burçe :p Fazer ise 14.350 YTL olacağı fiyat ise 14.100 YTL :) alın size fiyatlar...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst