- Katılım
- 15 Ağu 2004
- Mesajlar
- 1,492
öncelikle forumda büyük harflerle yazmak hakaret yada bağırma anlamına gelir bunu öğren Özgür
ve 3 temmuza kadar daha zamanımız olduğu için planlarda değişiklik oluyor tabii kesin tarih belli ama sattde belli olucak forumları takip edersen öğrenebilirsin
özelden bana ulaşabileceğim numaran yada telefonunu yazarsan sevinirim görüşmek üzere
ve 3 temmuza kadar daha zamanımız olduğu için planlarda değişiklik oluyor tabii kesin tarih belli ama sattde belli olucak forumları takip edersen öğrenebilirsin
özelden bana ulaşabileceğim numaran yada telefonunu yazarsan sevinirim görüşmek üzere