- Katılım
- 27 Ara 2005
- Mesajlar
- 5,149
Arkadaşlar ben de gelmeyi planlıyorum, ancak derginin yetişmemesi olasılığına karşı "belki" işaretledim. Eğer gelebilirsem dayım da yeni motoruyla (özellikle belirtiyorum, acemi biraz çünkü, ilk grup sürüşü olacak
) Silivri'den gelecek, uygun bir yerde bize katılacak.