22.06.2008 Pazar - [KIYIKOY/KASTRO gezisi.]

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Arkadaşlar ben de gelmeyi planlıyorum, ancak derginin yetişmemesi olasılığına karşı "belki" işaretledim. Eğer gelebilirsem dayım da yeni motoruyla (özellikle belirtiyorum, acemi biraz çünkü, ilk grup sürüşü olacak :p) Silivri'den gelecek, uygun bir yerde bize katılacak.
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
hadi hayirlisi khutuck cugum :D beklerizz seni!

bu arada hiz limitimizi babaci belirliyo haberiniz ola ::D:D:D

babaci en yuksek kaca cikabilirse son hizimiz o! :D:D
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
3 hafta önce 4 motor gittik kıyı köye çok harika bir yer tevsiye ederim çadır kurduk 1 gece süperdi
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
MZ e ne oldu abi :mrgreen:

khutuck um merk etme yhaaa seklimiz her daim belli :p
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
Benide alın ya Edirne\Uzunköprü de yim buralardan yokmy beraber gidebileceğim bir kaç arkadaş:)
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
ARKADAŞLAR GİDİŞ ROTASI TEM OTOYOLU İKEN,ESKİ EDİRNE YOLU İLE DEĞİŞTİRİLDİ..AVRUPA YAKASI BULUŞMA NOKTASI ZİNCİRLİKUYU BP BENZİN İSTASYONU OLMUŞTUR..BİLGİNİZE!

Silivri...ve çevresinden katılacak arkadaşların...ya saray'a gelmeden ayrıla kastro sapagında yada avrupa yakası buluşma noktasında bize katılamalrı gerekmekte! :(
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ARKADAŞLAR GİDİŞ ROTASI TEM OTOYOLU İKEN,ESKİ EDİRNE YOLU İLE DEĞİŞTİRİLDİ..AVRUPA YAKASI BULUŞMA NOKTASI ZİNCİRLİKUYU BP BENZİN İSTASYONU OLMUŞTUR..BİLGİNİZE!

Silivri...ve çevresinden katılacak arkadaşların...ya saray'a gelmeden ayrıla kastro sapagında yada avrupa yakası buluşma noktasında bize katılamalrı gerekmekte! :(


yaw kastro sapağı nire zincirlikuyu nire:mrgreen:adamlara işkencemi yapıyon
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Bir öneride bulunmak istiyorum, otobandan çıktıktan sonra SARAY gelicek karşısınıza, bu yolda KIYIKÖY'e doğru ilerlerken kesinlikle çok dikkatli olun, virajlar göründüğünden çok daha keskin!

Herkese kazasız belasız sürüşler inşallah...
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
arkadaşlar benim durumum perşembe gibi netlik kazanır .söz vermemekle beraber gelmeye çalışacağım::meleeek:
 
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
225
ARKADAŞLAR GİDİŞ ROTASI TEM OTOYOLU İKEN,ESKİ EDİRNE YOLU İLE DEĞİŞTİRİLDİ..AVRUPA YAKASI BULUŞMA NOKTASI ZİNCİRLİKUYU BP BENZİN İSTASYONU OLMUŞTUR..BİLGİNİZE!

Silivri...ve çevresinden katılacak arkadaşların...ya saray'a gelmeden ayrıla kastro sapagında yada avrupa yakası buluşma noktasında bize katılamalrı gerekmekte! :(

Şimdi oldu işte, ne öyle otoban gezintisi... Beni de ekleyin listeye...

Bir de saatleri gözden mi geçirsek? 8:15 Anadolu yakası buluşma, 09:15 Avrupa.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst