22.06.2008 Pazar - [KIYIKOY/KASTRO gezisi.]

Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
Şimdi oldu işte, ne öyle otoban gezintisi... Beni de ekleyin listeye...

Bir de saatleri gözden mi geçirsek? 8:15 Anadolu yakası buluşma, 09:15 Avrupa.

doru diosun pyroo =) bulusma yeri degisince saat;eri unuttuk!

saatlerde gerekli degisikligi yaptim...artik herhangi bir problemimiz yok!
hade hayirlisi....
 

e13

Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
23
ARKADAŞLAR GİDİŞ ROTASI TEM OTOYOLU İKEN,ESKİ EDİRNE YOLU İLE DEĞİŞTİRİLDİ..AVRUPA YAKASI BULUŞMA NOKTASI ZİNCİRLİKUYU BP BENZİN İSTASYONU OLMUŞTUR..BİLGİNİZE!

Silivri...ve çevresinden katılacak arkadaşların...ya saray'a gelmeden ayrıla kastro sapagında yada avrupa yakası buluşma noktasında bize katılamalrı gerekmekte! :(

selam ahali. belki bende gelebilirim, ama ben zaten eski Edirne asfaltına yakınım (gaziosmanpaşa-bereç). eğer gelebilirsem daha uygun bir yerde size katılamaz mıyım? :silent:
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
eski edine asalti olabilirr

guncelll...........:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Hiç mi yok ya :)
Anladım ben benzin tüketimini arttırmak istemiyolar :p
Biraz rüşvet teklif et benzin alırım de herkes sıraya girer :queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
rüşvet kanunlara aykırı yasa dışı iş yapmam ben :p
çaktırmdan alırdık benzin :bounce:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bu hale getirenler utansın..
Bak efkara geldim benzin 5 ytl yi bulur bu yıl içinde..
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
190
Herşey harika ama neden cuma günü yaaaaa :pr: daha motoru yeni almışım böyle bir gezi ne güzel olurdu, devamını da bekliyorum mümkünse haftasonları :)
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Arkadaş 2007'nin takvimine bakıyor galiba. :cherry: 2008'e gireli 6 ay oldu yha. :p
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Arkadasimc:queen:
Mesgul adamim yahu....yerimde duramiyorum ki!
Var mi su anda bi problem? YOK!!! eeee..:p

kizdirma beni degistirirm gidonunu

Güzelim o gidon değişeli ay oldu ben takıntılı adamım dayanamadım aldım...
Neyse sen faal adamsın belki gelirim kıyıköyüne görüşürüzz:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst