22.06.2008 Pazar - [KIYIKOY/KASTRO gezisi.]

Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
O tarihe kadar ikinci ameliyatıma girmezsem kesinlikle gelicem arkadaşlar. Perşembe hastanedeyim, duruma göre haber veririm.
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
arkadaşlar kıyıköy diye başlamıştı organızasyon...emrah ben ve yaklaşık 8 motosiklet cumartesi akşamından kıyıkoy de yiz pazar da gruba katılcak arkadaşları bekliyoz...+ kıyıköy bence kastrodan çok daha güzel, yaklaşık 12 motor falan olucak..gelicek arkadaşlar sahilde buluşuruz kastro daha çok piknik ve mangal ve çoluk çocuk piknik yeridir her yer salıncak koşturan veletler:mrgreen: ve mangal kokusu... kıyıköy deniz kumsal çadır göl yaşanıcak bi yer...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
...yolu bilen arkadaşların pazar günü bilmeyenlere öncülük yapmasını rica ediyorum .herkes cumartesiden giderse bizler nasıl castroyu bulacaz.. pazar sabahı birinci köprü girişinde olacaz arkadaşlarla inş.saat 08,30 yazıldıgı üzere..bu topic canlı kalmalı kanımca katılımın çok olacağı kanaatindeyim şahsen..
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
arkadaslar..yol konusunda supheniz olmasin!

Kastro...ve kiyikoy yolunu tabiki biliyorum..(yoksa nasil gezi topigi acma cesaretini tasiyayim.)

----------
Kastro daha guzel,kiyikoy daha guzel,bu mesele tartisilir..Kiyikoy klasik bir karadeniz koyu! (agva..sile..rumeli...kilyos vs.vs.)
Kastro nehir ve denizin birlestigi..ormaninda bulundugu bir kamp ve piknik alani!
----------

Tekrar belirtmek istiyorum.Gezi Kastro'ya.Kastro, Kiyikoy ile birlikte lanse edildiginden dolayi baslik bu sekildedir..
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
40
ben bu geziye katılmayı gerçekten çok istemiştim ama bi aksilikten dolayı gelemiyorum :( hepinize iyi eğlenceler diliyorum
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
extreme benzin işe yaradı galiba :queen:
pyro korumalıklarım malesef yok ama yinede teşekkürler :wiinkk:
asphaltkowboy dogrumu yazdım:p sanada teşekkürler
anti evet ben bildiğiniz cadıyım kaskım yok :p sende fazla yokmuydu :bounce:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
arkadaslar..yol konusunda supheniz olmasin!

Kastro...ve kiyikoy yolunu tabiki biliyorum..(yoksa nasil gezi topigi acma cesaretini tasiyayim.)

----------
Kastro daha guzel,kiyikoy daha guzel,bu mesele tartisilir..Kiyikoy klasik bir karadeniz koyu! (agva..sile..rumeli...kilyos vs.vs.)
Kastro nehir ve denizin birlestigi..ormaninda bulundugu bir kamp ve piknik alani!
----------

Tekrar belirtmek istiyorum.Gezi Kastro'ya.Kastro, Kiyikoy ile birlikte lanse edildiginden dolayi baslik bu sekildedir..

Valla arkadaşım ben sana söyliyim kastro iyi değil kıyıköy daha güzel sahili 30-40 metre bişey ufacık yerde piknik alanı var herkes tıkış tıkış..
Birtane büfe var zaten o büfedede maltepe sigarası bile 4 ytl gibi bişeydir :p
Bak biz herzaman gidiyoruz buralara kıyıköy daha güzel sonra pişman olmadan değiştirin kastroyu kıyıköy daha iyi :queen:
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
Valla arkadaşım ben sana söyliyim kastro iyi değil kıyıköy daha güzel sahili 30-40 metre bişey ufacık yerde piknik alanı var herkes tıkış tıkış..
Birtane büfe var zaten o büfedede maltepe sigarası bile 4 ytl gibi bişeydir :p
Bak biz herzaman gidiyoruz buralara kıyıköy daha güzel sonra pişman olmadan değiştirin kastroyu kıyıköy daha iyi :queen:

Kastro'ya en son ne zmn gittin?
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Kastro bana 80 km geçen kurban bayramında gece 2 de gitmiştim en son :)
Geçen yazı saymıyorum zaten..
Tabiki zevkiniz bilir yine ama bize kalırsa kastro denizden çok piknik alanı ufak bir sahil v.s.
Kıyıköyde ise göl piknik alanı ve sahil var.
Şehir hemen yanında birşey gerektiğinde gidip almak daha kolay
En ufak örnek sigaran biterse 5-6 ytl vermeyip gidip gerçek fiyatında alıyorsun :)
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
Kastro en son olarak bir turizm sirketine kiralandi ve restaurant vs. tesisler acildi..
Ve uygun fiyatlari var...ayrica extrema'cigim :mrgreen:
gunubirlik bir gezi icin o kadr imkan zorunlulugu yok..illiaki gelenler muhtemel olarak sigarasini vs. alirda gelir..bir ihtiyacimiz olacagini sanmiyorm.yinede teklifin icin thankss...:p
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
87
Arkadaşlar bi aksilik çıkmazsa bende geliyorum. Bu arada kastro- kıyıköy arası kaç km ? Olmadı orayıda görürüz.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
hasan kastro ya saat kaçta varırız günümüzü yollarda geçirmeyelim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst