22.06.2008 Pazar - [KIYIKOY/KASTRO gezisi.]

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
kuyucadısı sanırım hala bulamadın söför kendine :)
Biz cumartesi akşamından gidicez çadır kuralım 7-8 motor
Siz pazar 2-3 gibi gelirsiniz artık
Gölün ilerisinde oluruz selves koyundayız
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
Güzelim o gidon değişeli ay oldu ben takıntılı adamım dayanamadım aldım...
Neyse sen faal adamsın belki gelirim kıyıköyüne görüşürüzz:queen::queen:

beklerizzz hasan abicim....gelmeyenler uzulecek!
Haberiniz ola....

Bu arada bir hatirlatma ..... arkadaslar,cuma gunu belki yazanlar,cevaplarini kesinlestirirse sevinirm...cunku katilim sayimiza gore mekandan ozel fiyat almaya calisacagim!
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
kuyucadısı sanırım hala bulamadın söför kendine :)
Biz cumartesi akşamından gidicez çadır kuralım 7-8 motor
Siz pazar 2-3 gibi gelirsiniz artık
Gölün ilerisinde oluruz selves koyundayız

::saad:: bulamadım ::blusssh:
boşver siz erkenden gider benim yerimede eglenirsiniz :wiinkk:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bu kadar insanın içinde gerçekten ayıp ya bir artçı almıyorlar
Birde istanbullu arkadaşlara bizde gelicez diyoruz kaile almıyorlar bizi ama neyse bizde kendi grubumuzla ayrı takılırız..
İnsan birşeyler yazardı gelecekmisiniz nasıl yapcaksınız buluşalım orda falan filan diye..
Bir kendini beğenmişlik var alıp başını gidiyor ama bakalım hayırlısı...
Neyse daha fazla yazmıyım anlayan anlamıştır umarım.
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
190
ya ben cuma yı nerden çıkarttım yaa, dün akşam baktım cuma günüydü, bu gece baktım pazar olmuş :) sanırım daha fazla uyumam lazım, bi aksilik olmazsa gelmeye çalışırım millet :)
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
Bu kadar insanın içinde gerçekten ayıp ya bir artçı almıyorlar
Birde istanbullu arkadaşlara bizde gelicez diyoruz kaile almıyorlar bizi ama neyse bizde kendi grubumuzla ayrı takılırız..
İnsan birşeyler yazardı gelecekmisiniz nasıl yapcaksınız buluşalım orda falan filan diye..
Bir kendini beğenmişlik var alıp başını gidiyor ama bakalım hayırlısı...
Neyse daha fazla yazmıyım anlayan anlamıştır umarım.

:queen: yahu karisti gitti konu arasinda!!

ama takip ettigim kadari ile bir gun evvelden gidiyormussunuz...o zmn kastro da bulusuruz :mrgreen::cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
95
Hafta sonu İstanbuldayım sizlerle tanışmak için geleceğim fakat fazla kalmayacağım 1-2 saat takılıp döneceğim.
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
HATIRLATMA:

ARKADASLAR...MUMKUN OLDUGUNCA,GEZI TARIHINE YAKLASIRKEN...(BELKI) ISARETLEYEN ARKADASLAR...CEVAPLARINIZI KESINLESTIRINIZ..SAYIYA GORE TESISTEN FIYAT ALINACAK VE ONA GORE ORGANIZASYON YAPILACAKTIR!
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
hasan ilk sayfadaki saat bilgileri ve buluşma yerleri dogru değilmi ona göre ayarlama yapmaya çalışıcam. yani anasayfaya göre kendii ayarlycam bişiler değişti bu sıralar ama yakalamadım
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
hasan ilk sayfadaki saat bilgileri ve buluşma yerleri dogru değilmi ona göre ayarlama yapmaya çalışıcam. yani anasayfaya göre kendii ayarlycam bişiler değişti bu sıralar ama yakalamadım

su anda hersey son halini almis durumda (saat,bulusma yeri vs.)
bu arada yeni is hayirli olsun :)
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
saol hasan walla o kadar bekledikten sonra sonunda işi bulabildim umarım hayırlı olur :p
bu arada listede zaten adım yok henüz tam belli olmadığından dolayı cevap veremedim. Ama saatler uyarsa muhakkak gelmek istiyorum mümkün olduğunca erken cvp vermeye çalışacağım
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
Bu resimler kiyikoy'e ait...biz kastro'ya gidecegiz...Kiyikoy'e bagli oldugundan dolayi birlikte lanse ediliyor!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst