Güzelim o gidon değişeli ay oldu ben takıntılı adamım dayanamadım aldım...
Neyse sen faal adamsın belki gelirim kıyıköyüne görüşürüzz:queen::queen:
kuyucadısı sanırım hala bulamadın söför kendine
Biz cumartesi akşamından gidicez çadır kuralım 7-8 motor
Siz pazar 2-3 gibi gelirsiniz artık
Gölün ilerisinde oluruz selves koyundayız
Bu kadar insanın içinde gerçekten ayıp ya bir artçı almıyorlar
Birde istanbullu arkadaşlara bizde gelicez diyoruz kaile almıyorlar bizi ama neyse bizde kendi grubumuzla ayrı takılırız..
İnsan birşeyler yazardı gelecekmisiniz nasıl yapcaksınız buluşalım orda falan filan diye..
Bir kendini beğenmişlik var alıp başını gidiyor ama bakalım hayırlısı...
Neyse daha fazla yazmıyım anlayan anlamıştır umarım.
::saad:: bulamadım ::blusssh:
boşver siz erkenden gider benim yerimede eglenirsiniz :wiinkk:
Kuyucadısı, korumaların tamsa ben alabilirim.
CAdiiii...hadi yine iyisinn![]()
birinizin yolu ters birinizin tecrübesi yokr:
başka alabilecek olan yokmu:queen:
..buyursunlar arkamda bi kişilik yerim war halihazırda::cat:
hasan ilk sayfadaki saat bilgileri ve buluşma yerleri dogru değilmi ona göre ayarlama yapmaya çalışıcam. yani anasayfaya göre kendii ayarlycam bişiler değişti bu sıralar ama yakalamadım