22.06.2008 Pazar - [KIYIKOY/KASTRO gezisi.]

Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
arkadaşlar toplanma ve hareket saati biraz daha erken olsa daha iyi olmaz mı yol konusunda da en kısa ve güzel manzaraları olan yerden gitsek.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Eee şimdi kimler geliyor arkadaşlar bizde buradan 5-7 motor çıkıcaz orada buluşuruz :)
Gilera hazır olursa o zamana kadar hem denemiş olurum
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
arkadaşlar toplanma ve hareket saati biraz daha erken olsa daha iyi olmaz mı yol konusunda da en kısa ve güzel manzaraları olan yerden gitsek.

yola cikis saati oldukca iyi aslinda..muhtemelen..12:30-13:00 gibi kastro da oluruz..ve sectigimiz guzergah yani cerkezkoy e kadr tem den gidilen guzergah en kisa guzergah...toplam 160 km
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
ben günümüzü iyi degerlendirme açısından diyorum neyse saatler uygun
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Çıkış saatiniz çok geç sizin oraya gelmeniz 2 yi 3 ü bulur daha erken çıkın yola yoksa gün biter
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
sen şarköye gelme ... inşallah yolda kör sinekler kovalar seni :mrgreen:
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
arkadaslar dikkatinizi cekmistir umarim!

anadolu yakasi bulusma saati 8:15
avrupa yakasi bulusma saati 9:15
yola cikis saati 9:30 olarak degistirildi...
---------------------------------------

ve kastro da ki fiyatlar ile ilgili bilgiyide ekledim..okuyabilirsiniz!

bu arada eklemeyi unutmusum...kastroya motorsiklet girisi 3ytl :d
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Bi problem olmazsa gelirim ben de büyük ihtimal. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst