- Katılım
- 4 Şub 2008
- Mesajlar
- 276
ben dediydim ama özgür adam o![]()
özgür hasan hazırkart reklamınada çıkar yakında.:queen::queen::queen:
ben dediydim ama özgür adam o![]()
aslında bende gelmek isterim ama bilmiyorum ya hayırlısı artık
hadi nazlanma gelirsin gelirsin:rendeer:
geziye inşallah bende katılacağım =) Bide buluşma noktaları hakkında bilgi sahibi olabilirsek çok daha güzel olacak :cat:
abi inşallah ya gidebilirsek süper olurrrr
özgür hasan hazırkart reklamınada çıkar yakında.:queen::queen::queen:
ortaya çıksında biz kendi aramızda bi reklam filmi çekeriz ona:queen:
eeee hadi karar verin ben kimin artcısıyım:bounce:
arkadaslar tarih konusundaki gecikme ve problemden oturu kusura bakmayin...tarih kesinlesti!
bence otobandan sıkıcı olur yolları bilen biri olarak ya kemerburgaz tarafından yada çatalca tarafından girilmeli bu ki yol tam motorcu yolu arkadaşlar tavsiyemdir:cat: otoban sıkar