22.06.2008 Pazar - [KIYIKOY/KASTRO gezisi.]

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
tarih kesinleşmiş sanırım...nihayet:)

daha önce ankete katılmış olanları yapılan deşiklikten sonra tekrar eklemeleri lazım sanırsam:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
bekle bizi kıyıköy artçimla geliyorum:queen::queen: şaka bi yana bu sefer atçi almamam lazim yol uzun:):bounce:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
haydi bakalım hayırlısı.. dostum bende geliyorum sizi uygun biryerlerde karsılarız...bu arada 15 inde yani bu hafta sarköye yollanıyoruz sizde buyrun :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Orası çok bayıyor yaw Şile gibi düzgün biyerde değil.

Bende şileye gidelim derim. Yada cumartesi akşamdan gidelik kastroya kamp kuralım gece boyunca eğleniriz. Gündüzde deniz tabiki.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
40
geziye inşallah bende katılacağım =) Bide buluşma noktaları hakkında bilgi sahibi olabilirsek çok daha güzel olacak :cat:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
geziye inşallah bende katılacağım =) Bide buluşma noktaları hakkında bilgi sahibi olabilirsek çok daha güzel olacak :cat:

evet sana katılıyorum bilgilendirme yetersiz. arkadaşlar buluşma noktası, mola yeri, güzergah hakkında biraz bilgi verin.

abi inşallah ya gidebilirsek süper olurrrr

sen gelirsin gelir. bende belki diyorum ama ben de büyük bir ihtimal kelleci ve eryilmaz'la geleceğim.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
bence otobandan sıkıcı olur yolları bilen biri olarak ya kemerburgaz tarafından yada çatalca tarafından girilmeli bu ki yol tam motorcu yolu arkadaşlar tavsiyemdir:cat: otoban sıkar
 
Katılım
21 May 2008
Mesajlar
10
cumartesi sabahtan çıkıp 1 gece konaklamalı bir gezi olsa daha iyi ve eğlenceli olmaz mıydı arkadaşlar?
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
arkadaslar tarih konusundaki gecikme ve problemden oturu kusura bakmayin...tarih kesinlesti!
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
istda nerde buluşuruz cunku ona göre hazırlık yapmak lazım
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ortaya çıksında biz kendi aramızda bi reklam filmi çekeriz ona:queen:

eeee hadi karar verin ben kimin artcısıyım:bounce:

ben artçi aliridimda malum motor 125cc kendini zor götürüyor bide ben biniyorum bide artçi olursa kipirdayamaz benim dayi yerinden:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
bulusma yeri ve saati belirlendi arkadaslar....bulusma yerleri konusunda yol tarifi isteyenler tam olarak nereden geleceginide yazarak sorsun lutfen...elimizden geldiggince bilgilendirelim,
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
bence otobandan sıkıcı olur yolları bilen biri olarak ya kemerburgaz tarafından yada çatalca tarafından girilmeli bu ki yol tam motorcu yolu arkadaşlar tavsiyemdir:cat: otoban sıkar

şiddetle katılıyorum:thumleft:

otoban yolunu mümkün mertebe kısaltalım:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst