- Katılım
- 3 Nis 2007
- Mesajlar
- 314
bende katılmak istiyorum gezilere ama öss var.benide aranıza alırsanız artık össden sonra bende gezilere katılmak istiyorum.:rendeer:
tarihi kesinleştirelim arkadaşlar açık öğretim öss kpss v.b tarihlere denk gelmeyecek şekilde ayarlayalım sabırsızlanıyorum en kısa zamanda o güzellikleri görmek ve dostlarla muhabbet etmek istiyorum.
uğraşma coşkun abi. o şehir dışındadır:queen::queen:hasaan duydunmuu
hadi arkadaşım ayarla şu tarihi artık:wiinkk:
Motoru hallede bilirsem bende gelicem olmazsa artçı olurum artıkın bir alan olur beni.
sayın antii
şu topiğe bi el atın yoksa bu tarih kargaşasını meclis bile çözemiycek :queen:
hasan::biggrinn hasan ::biggrinn hasan ::biggrinn
gelmez gelmez benzini bitmiş gelmez haa haaa :queen::queen:
gelmez gelmez benzini bitmiş gelmez haa haaa :queen::queen:
kimbilir hangi ilin kapısına dayanmıştır şimdi o durmuyoki durduğu yerde![]()
evet hasan şu tarihe bir açıklık getir de. ona göre kendimizi ayarlayalım.....
dün akşam aradım adam alanyadaymış iyimi:mrgreen: ama bu sefer uçakla gitmiş,salı günü döner dönmez topiği aktif hale getirecek:cat: