22.06.2008 Pazar - [KIYIKOY/KASTRO gezisi.]

Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
314
bende katılmak istiyorum gezilere ama öss var.benide aranıza alırsanız artık össden sonra bende gezilere katılmak istiyorum.:rendeer:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
15'inde de ÖSS var :p Bana her türlü uyar ama :wiinkk: İki senedir gitmedim Kıyıköy'e.
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
4
evet arkadaslar gezi açık öğretim sınavları yüzünden iptal haftaya inşallah
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Ertelendiği iyi oldu. Ben de bunu bekliyodum. :) Gelebilme ihtimalim var sonraki hafta...
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Arkadaşlar SARAY'dan sonra Kıyıköy'e doğru giden orman yolundan geçerken gerçekten çok dikkatli olun, virajlar çok keskin...

Normal seyir halinde giderken normal viraj gibi gözüküyo ama dön dön bitmiyo...
Çok dikkatli olun arkadaşlar...
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
tarihi kesinleştirelim arkadaşlar açık öğretim öss kpss v.b tarihlere denk gelmeyecek şekilde ayarlayalım sabırsızlanıyorum en kısa zamanda o güzellikleri görmek ve dostlarla muhabbet etmek istiyorum.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
tarihi kesinleştirelim arkadaşlar açık öğretim öss kpss v.b tarihlere denk gelmeyecek şekilde ayarlayalım sabırsızlanıyorum en kısa zamanda o güzellikleri görmek ve dostlarla muhabbet etmek istiyorum.

hasaan duydunmuu:)

hadi arkadaşım ayarla şu tarihi artık:wiinkk:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
15 haziran olsa ben gelirim 8 inde sakaryadayim 15 i ve sonraki pazarlar boşum gelrim:)
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
kıyıköy kastro gezisi yazıyo ama .kastro başka yer kıyıköy başka yer arasında 100 km fark var kasro istanbuldan 160 km kıyıköy 250km falan tahminen yoksa ikisinden birisimi seçilcek :pale:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
sayın antii
şu topiğe bi el atın yoksa bu tarih kargaşasını meclis bile çözemiycek :queen:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
sayın antii
şu topiğe bi el atın yoksa bu tarih kargaşasını meclis bile çözemiycek :queen:

sana katılıyorum hasan nerdesin yoksa yurt dışına mı gitti acaba ? belkide yolda benzini bittiği için gelemiyo :queen::queen::queen: hasan şu tarihi ayarla artık.
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
evet hasan şu tarihe bir açıklık getir de. ona göre kendimizi ayarlayalım.....
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
gelmez gelmez benzini bitmiş gelmez haa haaa :queen::queen:

kimbilir hangi ilin kapısına dayanmıştır şimdi o durmuyoki durduğu yerde :p

evet hasan şu tarihe bir açıklık getir de. ona göre kendimizi ayarlayalım.....

dün akşam aradım adam alanyadaymış iyimi:mrgreen: ama bu sefer uçakla gitmiş,salı günü döner dönmez topiği aktif hale getirecek:cat:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
siz onu bunu boşverin GEzi Mındar Oldu :mrgreen: 15 inde TRakya MT olarak ŞArköye gidiyoruz Hep Beraber Gidelim Gezi duyurusunu Yakında Koyarız : )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst