- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
ben artçi aliridimda malum motor 125cc kendini zor götürüyor bide ben biniyorum bide artçi olursa kipirdayamaz benim dayi yerinden:queen::queen::queen:
tamam sedat seni azad ettim kenara çekilebilirsin :bounce:
ben artçi aliridimda malum motor 125cc kendini zor götürüyor bide ben biniyorum bide artçi olursa kipirdayamaz benim dayi yerinden:queen::queen::queen:
arkadaşlar toplanma ve hareket saati biraz daha erken olsa daha iyi olmaz mı yol konusunda da en kısa ve güzel manzaraları olan yerden gitsek.
ben günümüzü iyi degerlendirme açısından diyorum neyse saatler uygun
abine söyle kursu sallasın :cat:
benim sorumu ortada kaynatmayın beni kim artcı alıyooo![]()
benim sorumu ortada kaynatmayın beni kim artcı alıyooo![]()
valla full time artçım var ama güzergahın ters senin yav :d
sen şarköye gelme ... inşallah yolda kör sinekler kovalar seni :mrgreen: