21 NiSAN CUMA - BOWLiNG - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi - FOTOLAR - YORUMLAR

Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
vedat abi senin makineden hiç resim yok mu yahu... gece boyunca resim çektin... bowling i bile unuttun fotoğraf yüzünden...:mrgreen:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
arkadaslar resimler biraz gecikti kusura bakmayin ama inanin 11 den bu tarafa 3 bilgisayar degistik ve anca toparladik..daha cok resim vardi ama hareketli anda cektigim icin ya kol ya bacak ya, vb.vb. yerleri cikmis milletin o nedenle bi de elemeden gecti resimler..:)
emegi gecen herkeze tesekkurler guzel bi geceydi...:cat: :rendeer:
kartal23 macgyver adi altindaki resimler benim cektiklerim benim bilgisayarda olmadi onun makinada yaptik...
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
sağlık olsun... her türlü resme kabulüm... yeterki birazcık o akşamı andırsın..ok.:cat:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
geldik gördük izledik resimler süper olmuş elinize emeğinize sağlık. Artık diğer organizasyonlarda buluşmak dileğiyle.

bi daha ki sefere tam bi turnuva yapalım.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
peril zati hafif kızzz....
uçar mı uçar....

MCGYVER dostum m.köyedeki diğer org. larda bana öğretirsen şu oyunu süpper olur.. şimdiden teşk....
bide söylemeden geçemeyeceğim... bizim grüpta saçlarını arkadan bağlamış beyaz gömlekli gözlüklü arkadaşa da yardımı için teşk. ediyorum..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fenerbahce 2 Galatasaray 0
Dk.12 Appİah
Dk.20 Lucİano

Dk.32 MaÇ Devam Edİyor

ilk yarının elemanları

tuncay(fb) 1800cc motor gibi

cihan(gs) çalım manyağı oldu

mondragon(gs)appiahın füzesini görmedi görse tutmaya çalışsa bile topla birlikte ağlara takılırdı muhaha:)

şaş hasan(gs) top oynamaktan başka her şeyi yapıyo sarı kartı var heran kırmızı olabilir (kaldıramıyo çocuk kadıköy atmosferini:))

appiah(fb) söylenecek fazla söz yok profutbolcu

luciano(fb) gol atıyosunda defanslada ilgilensen biraz :)

marcio nobre(fb) direkler müsade etmiyo bi türlü

6 olur bu maç :)
 
Katılım
20 Haz 2004
Mesajlar
84
alper_tim' Alıntı:
dolmabahçede taksime gidiyoruz dedikten sora taksime futureshock,yeni arkadaşımız tolga,ben ve gene yeni üyemiz destinyofrock (artçı takıldığım arkim):rendeer:
she-va ya gittik ama nedense bi tek biz gitmişiz kimse gelmedi acaip bi ekintiye geldik destinyofrock'a geliyoruz diyipde gelmeyen arkadaşlarımızı kınıyoruz burdan :farao:
destinyofrock arkadaşımız bu olaya çok bozulmuştur bilginize:pale:

Ben Taksim'e gelecektim.Taksim'e gidiyoruz diyen birkaç motosikletin peşine takıldım.Fakat onlar karşıya giden grupmuş.Artık geriye de dönemezdim.Barbaros Bulvarın'dan eve doğru yönlendim.Neyse bir dahaki sefere daha dikkatli olalım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GALATASAY KIZARDI :)
DK 47 KIRMIZI KART SAİDOU

KARŞILAŞMAYA 2 TAKIMINDA YABANCI FUTBOLCULARI DAMGASINI VURDU
GALATASARAYDAKİLER ÇALIM YİYO
FENERBAHCEDEKİLER SHOW YAPIYO

BU ARADA CİHAN ÇALIM MANYAGI OLMAYA DEVAM EDİYO ADAM BU MAÇ YÜZÜNDEN FUTBOLU BİLE BIRAKIR BU UTANÇLA YAŞANMAZ :)
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
Kartal23' Alıntı:
peril zati hafif kızzz....
uçar mı uçar....

MCGYVER dostum m.köyedeki diğer org. larda bana öğretirsen şu oyunu süpper olur.. şimdiden teşk....
bide söylemeden geçemeyeceğim... bizim grüpta saçlarını arkadan bağlamış beyaz gömlekli gözlüklü arkadaşa da yardımı için teşk. ediyorum..

Kartal 23 canım beyaz gömlekli gözlüklü arkadaşta site sakinlerinden deildi oda benim diğer bir kankamdı ve diğer bale yapanda benim kankamdı bide buarada benim turnuvalara katıldığım grubumdanlar bunlar ok :wiinkk:

Birde She-va ya giden arkadaşlar hiç kırılmayın çünkü ben yanlız bir kovboy olarak geldim yanımda bir kız arkadaşımıda getirmedim ayrıca she-va ya daimi takılan biriyim orada damsız almıyorlar 1+1 alıyorlar önceden 1+2 yada 1+3 alıyorlardı ama şimdi hiçte öyle eskisi gibi deil yaaa bidahaki sefere alırım yanıma birisini gelirim böylelikle ekmişte olmayız demi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Show Devam Ediyor

FENERBAHCE 4 salatasaray 0

DK:12 APPİAH NÜKLEER BAŞLIKLI Bİ FÜZEYDİ GALİBA TAM GÖREMEDİM
DK:20 LUCİANO
DK:69 ALEEEXXXX DEEEE SOOOUUUUZAAAAAA
DK:75 NİCOOOOLLLAAAAAA AAAANEEELLLLLKAAAAAA

BU ARADA FERHAT CİHANA EŞLİK ETMEYE BAŞLADI SEN TEK BAŞINA ÇALIM MANYAĞI OLMA KARDESİM GEL BERABER YAPALIM :)))

FENERBAHCE TERLEMİYO BİLE 6 OLMICAK YA :(

NeQs nirdesin gurban

yeni bi motor çıkmış 2500cc fiyatı 20million usd markası TUNCAY modeli ŞANLI :)

NEDİR ? TARİH TEKERRÜRDEN İBARETTİR
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yazmadim Ama 4 Top Da Dİrekten DÖndÜ :)

Bu MaÇ Burda Bİter Ben Bİ Tur Atİm Gelİom :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
adalı' Alıntı:
Çoook güzelmiiiiişşş....
Bir de sorum olacak veda fotoğrafında önde solda oturan arkadaşım montun u nerden aldığını yazabilir mi? zahmet olmassa ve kaça tabii şimdiden teşekkürler...
Dostum 2003 şubat ayında almıştım. 425€ olan fiyatı kampanya ile 212€ o zamanın parası ile 260.000.000TL vermiştim.
Markası Alpinestar
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Yine yıkılmış oralar.Gelemedim ama aklım sizde kaldı.Dihahakine artık.:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aranızdan kimse florya metin oktay tesislerine gidip kapıda durup arabanın camlarını acıp son seste fenerbahce marşı çaldımı ben az önce yaptım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst