21 NiSAN CUMA - BOWLiNG - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi - FOTOLAR - YORUMLAR

Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Hadi arakdaşlar fotoların devamını bekliyoruz.uyaaaaanınnnnnnnn artıııkkkkkk:queen:
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
322
Hala Bİr BuluŞmaya Bİle Gelemedİm... Bu Nasil İŞtİr Yaw.... Olsun Azİmlİyİm Bİr GÜn Bende Kendİmİ Sanal Ortamdan Reel BuluŞmalara TaŞiyacaĞim... :p
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hadi millettt uyanınnn yaa
ayrıca dün akşam bizi eken arkadaşlara ayrıca topic açıcam:pr:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
taksimde nasıl ekildik

dolmabahçede taksime gidiyoruz dedikten sora taksime futureshock,yeni arkadaşımız tolga,ben ve gene yeni üyemiz destinyofrock (artçı takıldığım arkim):rendeer:
she-va ya gittik ama nedense bi tek biz gitmişiz kimse gelmedi acaip bi ekintiye geldik destinyofrock'a geliyoruz diyipde gelmeyen arkadaşlarımızı kınıyoruz burdan :farao:
destinyofrock arkadaşımız bu olaya çok bozulmuştur bilginize:pale:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
ya abi sen varya saat kaç olmuş hava soğuk ve herkez sizin gibi genç değil yorgun ve yaşlı :p allah tan biz söz vermedik hee

destincim takılamadık başka sefere sırf taxime takılmak için geliriz telafi ederiz :wiinkk:
 

TNT

Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
181
Kendisi neden pek mesaj yazmıyor :silent:
Bu arada kendi motorunu motordan saymıyo ama değerini bilsin en azından honda :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Hayat böyledir işte.

İnsanlar klavye başında karşısındakinin bir insan olduğunu, üzüleceğini, yorulacağını bazen düşünemez, tutamıyacakları sözleri daha rahat verirler.

Takmayın kafanıza, keyfinize bakın arkadaşlar.
En azından tek değilmşsiniz.Ben buralarda bırakın motorize buluşmayı, ekilmeye bile zor arkadaş buluyorum:)
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
garip ama gercek....

walla ben gelecektim ..evdekilere sabah gelirim demistim cunki..
ama artik motoru biraktigim otopark gorevlisindende izin alicam...
evet yanlis okumadiniz evdekilerden degil otoparkcidan..:silent:
adam 1,30 da kapiyi kapaticam ya gel yada disarda kalicak motor diyince aceleyle motoru birakmaya gittim iyimi..:salut: :farao:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
TNT' Alıntı:
Kendisi neden pek mesaj yazmıyor :silent:
Bu arada kendi motorunu motordan saymıyo ama değerini bilsin en azından honda :)

tnt kardeş dediklerini ileticem kendisine umarım artık daha fazla yazar bundan sonra
bencede motorunun değerini bilsin katılıyorum aramızda motoru olamayanlarda var mesela ben:pale:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
muRRat' Alıntı:
yahu deneme yaptım da ondan :) koyduk işte hepsini eheheheh :queen:
ellerine sağlık kardeş diğer fotolarıda bekliyoruz uyansın arkadaşlar koyarlar herhalde:cherry:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
sabir arkadaslar fotolar geliyoooo..

ama bu bilgisayari parcalamassam gelecek fotolar coook yavas cildiracam...:pr:
hemide ne fotolar....:queen:
 

TNT

Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
181
Resimler bu kadar mı? Ziya abi bizi çekmemişler :mrgreen: bu sefer de ünlü olamadık :p :pr:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
allahtan bende gelmedim (destinyofrock' agelmicemi söylemiştim) alper_tim.
taaa esenyurt ta oturuyorum... eğer sizinle taksimde ekilmş bi rşekilde birbirirmize baksaydık çok kötü olurdum... bu arkadaşlar hani heryerde beraberdi. hani söz verildiyse yapılcaktı... hemen vazcaymışlar iştee...:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst