- Katılım
- 3 Ocak 2006
- Mesajlar
- 4,679
sabredin geliyoo :cherry:
muRRat' Alıntı:yahu deneme yaptım da ondankoyduk işte hepsini eheheheh :queen:
TNT' Alıntı:Kendisi neden pek mesaj yazmıyor :silent:
Bu arada kendi motorunu motordan saymıyo ama değerini bilsin en azından honda![]()
ellerine sağlık kardeş diğer fotolarıda bekliyoruz uyansın arkadaşlar koyarlar herhalde:cherry:muRRat' Alıntı:yahu deneme yaptım da ondankoyduk işte hepsini eheheheh :queen:
Akşamda bowling te deneme yapıyodun heralde....:cherry:muRRat' Alıntı:yahu deneme yaptım da ondankoyduk işte hepsini eheheheh :queen: