21 NiSAN CUMA - BOWLiNG - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi - FOTOLAR - YORUMLAR

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bİ İŞ YAPALIM DEDİK KİMSE TINLAMIYO TEK TEK PEŞİNİZDENMİ KOŞACAM BAK TEPEMİ ATTIRMAYIN HEPİNİZİ BULURUM BULDUGUM ŞEKİLDE FOTOGRAFINIZI ÇEKERİM SONRADA BASARIM T-SHİRT E HANGİ POZDA YAKALANIRSANIZ YAKALANIN FARKETMEZ BASARIM OLDUGU GİBİ :)
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herşey çok güzeldi.süperrsiniz arkadaşlarr bunun devamını getirelim..
fener de bu akşam alırsa iş tamamdır:)

reismler de güzle ama bi sürü vardı devamını bekliyoruzzzzzz..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
FENERBAHÇE 6 ATTI :)RÜYAMDA GÖRDÜM

abarttim Artik Tshİrtİne Fenerbahce Armasi İsteyen Varmi :)hehehe
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
TNT' Alıntı:
Thai merak etme üstüne yatmam. Genelde çok yorgun değilsem yatarken montumu çıkarırım :p . İbo da var zaten cd ama çok acıkırsa boş cd bile yiyo :queen:

Opppppppppssssssssss noluyo orda....
Sevgili TNT mesajıma başlamadan önce seni ne kadar sevdiğimi bilirsin ve sana hatırlarsan vatanda bağırdığım gibi seslendiğimi bilmeni isterim...Benim cd de sende.....::sos::


Thai inan bana seni bowlingte yenmek kadar güzel hiç bir şey olamaz bu dünyada...Tabi skulla yenilmek kadarda kötü birşey:salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
NeQs' Alıntı:
fener sadece rüyalarda atar:queen:

DEME YA BEN AYNI RÜYAYI BİKERE DAHA GÖRMÜŞTÜM GERCEK SANIP SEVİNMİŞTİM TÜH YA ÜZÜLDÜM ŞİMDİ :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
serkan79' Alıntı:
DEME YA BEN AYNI RÜYAYI BİKERE DAHA GÖRMÜŞTÜM GERCEK SANIP SEVİNMİŞTİM TÜH YA ÜZÜLDÜM ŞİMDİ :)


benim dediklerim hep çıkar bak görürsün fener yenilicek:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
NeQs' Alıntı:
benim dediklerim hep çıkar bak görürsün fener yenilicek:queen:

dilin tutulsun NeQs :) benimde ahım tutar he :)
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
Eninde sonunda bitirdik arkadaşlar:cherry:
Bu resimler paparazzi vedat ile hacker benim(MACGYVER) katkılarımızla oluşmuştur iyi seyirler.....:bounce:




[


























tp://imageshack.us]
cimg24836ym.jpg
[/URL]












ttp://imageshack.us]
cimg25014tr.jpg
[/URL]























evet arkadaşlar bu kadar yetermi.....iki li cıkanlar olmuş özür dileriz..
Saygılar
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
nasıl bi beddua ettin konuşamıom ama yazabiliom:queen: ve fener kaybedicek:queen:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Apaçik Teşekkür:)

MACGYVER' Alıntı:
Resimler geliyoooooooo
Azkaldı hemde bi dünya bu sitede resimler benden ve vedat kayadan sorulur:cherry:
Onca ayarlamanın para toplama grupları falan ayalama'nın arasında anca 171 yapabidim bir VIP'ye yakışmaz ama idare edin artık....

MCGYVER arkadasımıza ayrıca sıte onunde tesekkur etmek ıstıyorum . cefakar bır bıcımde organızasyonun yukunu ustune aldı ve gecenın gızlı kahramanı oldu.. Tesekkurler canım kardesım..
 
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
152
Ben kesinlikle isterim Serkan eğer ciddiysen ve zor olmayacaksa FENERBAHÇEEEEEEEEEE:cherry: :cat:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
evet MCGYVER arkadaşımıza sonsuz teşk. ediyorum....
evet abi ben kapacam bu bowling olayını:queen:

bu forolar bu kadarcık mıydı... hani dolma bahçeeee.. inönü stadına nazır ....:rendeer:

yaw bu buz balesi yapmaya çalışan arkadaşı tanıyanınız varmı...:queen:
biri ona söylemeli orada buz pateni yapılaaaaazzzzz... ::koop:: ::koop::
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
selamlar arkadaşlar bende motosiklet.net ailesine yeni katılanlardanım

resimler benim bilgisayarda gözükmüyor hiçbirisi resim yerine X işaretleri var ve açılmıyor

bunu neden yapmakta ?
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
yaw bu buz balesi yapmaya çalışan arkadaşı tanıyanınız varmı...
biri ona söylemeli orada buz pateni yapılaaaaazzzzz... :queen:

Kartal23 dostum saol benim için yazdıklarına buarada sana istersen öğretebilirim bowling olayını sen rahat ol buarada o buz balesi yapan şahıs site sakinlerinden deil benim kankam olur kendisi onuda bizim gruba eklemiştim çok komik bir açıdan çekilmiş resmi bende gülmekten öldüm bakalım dedim o resmin farkına kim varacak:queen:
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
TRADER' Alıntı:
MCGYVER arkadasımıza ayrıca sıte onunde tesekkur etmek ıstıyorum . cefakar bır bıcımde organızasyonun yukunu ustune aldı ve gecenın gızlı kahramanı oldu.. Tesekkurler canım kardesım..

Teşekkür ederim TRADER Benim için zefkti:bounce:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
baba böyle koları falan açmış tek ayak üstünde durmuş... burakın uçsun yahu... heheheheh:queen:
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
kendi adıma konuşursam son zamanların en guzel gecelerinden birisini gecirdim diyebilirim...

ortam cok guzeldi, herkes inanılmaz sıcaktı... bi cok arkadasımla karsılastım ve bircok yeni kişiyle tanıştım.. cok guzeldi herşey ve herkes.. herkese cok cok tesekkur ederim gercektennn...

ilk basta kadıköye gidip gelişim surucu ibo hocamla birlikte iki lafladıktan sonra yola cıktık.. profiloya geldik, gece boyunca kahrımı ceken ibo hocama tesekkurleri borc bilirim, cok iyisin dostum :cat:

gelir gelmez çitlembit cekuuuu cekuuu diye bagırmaya başladı.. ehehehehe.. canım benim yaaa cok severim kendilerini.. gece boyunca ekiple birlikte geceyi tamamladık harikaydı.. çitlembik yaaa :) bitanesin valla canım arkadasım...:rendeer:

akşam kafkaflı doslarımla birlikte olmak onlarla takılmak ayrı bi zevk gercekten.. bi ara topların başında kendimizi kafkaf çekerken bulduk.. bizi gorenler şaşırmasınlar ehehhee... kafkafkaf sinsinsin kafsinkafsin kaaafff :):):)

murat hocam bitanesin valla.. dolmabahceden sonra bagdat caddesine muratın fazerinin arkasında gittik.. yolda citlembik, muratla biz, ve yolda bize rast gelen crato dostumuzla birlikte açtık gazı geldik valla.. gerci gazı biz actık arkadakiler tozumuzu yuttular ama olsun.. bi ara iki yirmi gordum tako da.. superdi, daha ne diyeyim yani.. bagdatta tek teker yapma denemelerimizde cok guzeldi...
sabahı crato dostumun evinde yaptım.. onada tesekkurlerimi bi borc bilirim.. dostum evini actın bana yeni tanışmamıza ragmen ... :cat: motorcuyuz işte kardeşiz.. özümüz bir yaaa :)

offf daha ne anlatayım yaaa bi sürü şey bi sürü yaşanan olayy hangi birini anlatayım???
arkadaşlar fotograflar cok az şey anlatıyor.. gercekten yaşamanız lazım...

bi dahaki buluşmada daha cok kişiyle tanışıcam, kafkaflı murat dostum.. artık birlikteyiz :)


geceye katılan tüm herkese sevgiler... ehehehe.. bowling te 185 olayına gelince.. ne 185 i beeee 100 civarı bile zor oldu.. :):)

gecirdigim en harika gecelerden biriydi... :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst