21 NiSAN CUMA - BOWLiNG - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi - FOTOLAR - YORUMLAR

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşbulduk hoş gece hoş insanlar hoş sohbet hoş hoş hoş hepsi güzeldi aranızda bi kız ayakkabıları napmış :) yaw yuh bu kadarda olmaz :) gelemeidm siteye anca gelebildim
yeşilköyde maç izleidm gündüz taksimdeydim bebişimizede bişiler aldık(kardeşime) böle vs.vs.
NASILSINIZ?
bİ YERLEİRM DONDU O GECE :)
 
Katılım
22 Nis 2006
Mesajlar
26
:cherry: WALLA SÜPER Bİ ORGANİZASYONDU HER NE KADAR DA BOWLİNG DE TAM OLARAK PERFORMANS SERGİLİYEMEDİYSEM DE HER ŞEY SÜPER
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
MCGYVER
ok... kardeşşş.... muhabbetleri çok güzel... yaw böyle org. iyi oluyooo....

camadan' Alıntı:
motorları bozmuşlar heralde kartal23 kardeş

galiba... nede heveslenmiştim lastik yakarlarsa da bende çekim yapardım..:salut: :salut: .
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
16
Umarım bir sonraki orqanizasyonunuzda aranızda olabilirim : ) ayrıca fener bu akşam yendi, skoru bilmiorum, çünkü futbolla yakından uzaktan alakam yoktur, sadece fener yendii zaman, bağdat caddesi yakın olduu için çıkar lay lay lay kutlarız, bu akşam da öyle bir ortam wardı... Bağdat Caddesi'nde takılan arkadaşlar war mı bu arada aranızda ??? ben bayaı bi bakındım :p qerçi çok motorlu arkadaş wardı ama P ki mseyi çıkaramadım : ) ihihi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dikkatli bakmamışın öliyse ben seni gördüm, gizelle. :p
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
destinyofrock' Alıntı:
Hoşbulduk hoş gece hoş insanlar hoş sohbet hoş hoş hoş hepsi güzeldi aranızda bi kız ayakkabıları napmış :) yaw yuh bu kadarda olmaz :) gelemeidm siteye anca gelebildim
yeşilköyde maç izleidm gündüz taksimdeydim bebişimizede bişiler aldık(kardeşime) böle vs.vs.
NASILSINIZ?
bİ YERLEİRM DONDU O GECE :)


sen yaşıomusun bee:queen:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
410
Ben ve artcım gec geldik ama hepinizi orda gormek gercekten cok guzeldi... Benden de iki kare fotograf size.... Karenin icine giremeyenler icin uzgunum kusura bakmasın... Bi dahaki gezide yada bulusmada tekrar gorusmek dilegiyleee... Bu arada BOYYYYY ben gecen seneden bu yana mahalleden cıktım:queen:
yeni604160133kd.jpg

yeni604160125it.jpg
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@Gizelle
Bağdat Caddesi'nde takılan arkadaşlar war mı bu arada aranızda ??? ben bayaı bi bakındım qerçi çok motorlu arkadaş wardı ama P ki mseyi çıkaramadım : ) ihihi
Ben, Erhan (Bandit), Erhan (Skullhunter) maç bitiminde Bostancı Beer's önünde buluştuk motorlarla. Valla birçok kız bize laf attı ama ben de seni farketmedim heheheheheee :mrgreen: Sonra biz karşıya boğaz havası almaya gittik.

@alestevardiya
Bu arada BOYYYYY ben gecen seneden bu yana mahalleden cıktım
Nereye yan mahalleye mi? Muhahahhahaaaaaaaaa :queen:
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
600
Emeği geçen herkese tekrar teşekkürlerimi sunarım ! Yine çok güzel bir gece geçirdik...

Arkadaşlar lütfen birbirimizin abuk subuk resimlerini vermeyelim siteye :cherry:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
araltı' Alıntı:
Emeği geçen herkese tekrar teşekkürlerimi sunarım ! Yine çok güzel bir gece geçirdik...

Arkadaşlar lütfen birbirimizin abuk subuk resimlerini vermeyelim siteye :cherry:
Mesaj alındı :queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.














Bendekiler bukadardı paylaşmak istedim:)
Bu arada kırmızı bana özel mesaj at cnm irtibatı kesmeyelim Şeyy bide repsol kardeşim sende at oke iki repsol gezicez unutma ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öncelikle fenerimi içtennnn kuştluyorummm,galatasarayı savunanlara ibret olsun:)
cekocum ve diğer iltifat eden arkadaşlar teşekkür ediyorum bende sizi seviyorum.sizlerle vakit geçirmekkk çok güzel..:
kadercim ve özgecim ben hep caddedeyim gelirseniz haber edin yeter yanınıza gelmem 5 dakika sürer:)kız kıza takılalım repsol kardeşliği yapalım:)

yeni organizasyonda hepinizle buluşmak üzere arkadaşlar...
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
destin resimler kopardı beni saol :queen:

umarım seni yaşarken bi kez daha görürüz :queen:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
Destinyofrock
bu resimlerden bana mail atarmısın...
bir web sitesi hazırlıyom... böle gubidik fotolara ihtiyacım var...portföy oluşsun hadii.. birde fotoğraftakilerin nick leri ve isimlerini yazarsan süpper olcekkkk
[email protected]
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
öncelikle organizasyona katılamadığım için üzgünüm. gece vardiyasında çalışmak durumundaydım iki hafta boyunca ve son gününe denk geldi organizasyon. ertesi günü ehliyet sınavı olduğu için saat 00:30 da işimi bitirip, işyerinden firar ettim :) evet resmen kaçtım. KGS olmadığı için 2. köprüden basmış eve geliyordum ki yolda 3 adet motorcuyu gördüm, kesin bunlar bizdendir diyerek yanlarına yaklaştım ki bizimkilermiş. neyse, ben eve gitme hevesiyle grutan ayrılıp, uzamışken niceman ile karşılaştım ama o benimle karşılaşamadı galiba :) sonra durup beklemeye karar verdimdi ki baktım bizimkiler emniyet şeridini işgal eder vaziyette durdular. kızılkayalara gidiyolarmış, gidelim bari dedik :) anlayacağınız hiç ümnit etmediğim bir şekilde organizasyona kuyruğunun tüylerinden birini tutarak girmiş olduk. :)
toz yutma meselesine gelince, arkadaşlar grup sürüşünden pek bihaber oldukları için (yanlış anlamayın, ceko'nun gazına geliyo millet) arçılık yapmak bana düştü :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst