- Katılım
- 23 Şub 2006
- Mesajlar
- 306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşbulduk hoş gece hoş insanlar hoş sohbet hoş hoş hoş hepsi güzeldi aranızda bi kız ayakkabıları napmış
yaw yuh bu kadarda olmaz
gelemeidm siteye anca gelebildim
yeşilköyde maç izleidm gündüz taksimdeydim bebişimizede bişiler aldık(kardeşime) böle vs.vs.
NASILSINIZ?
bİ YERLEİRM DONDU O GECE
yeşilköyde maç izleidm gündüz taksimdeydim bebişimizede bişiler aldık(kardeşime) böle vs.vs.
NASILSINIZ?
bİ YERLEİRM DONDU O GECE











