:rendeer: Emrah bu kelebek ne diyor yaaraltı' Alıntı:Kırmızı koruyucu kelebeğin yine iş başında :cherry:
Leeeyynnn kelebek !
araltı' Alıntı:Kırmızı koruyucu kelebeğin yine iş başında :cherry:
Leeeyynnn kelebek !
olm emrah n adamsın lem ben kimsenin koruyucu kelebeği değilim kelebeği hiç değilim ahhhh özge ahhhhh
adım çıkacak adımmmm n kelebeği abicim yaaa batsın ulan bu dünyaaa
araltı' Alıntı:Şşşşş bıdı bıdı yapma artık sen bizim kelebeğimizsin :cherry:
Arkadaşlar lütfen isim vermeyelimrezil etmeyelim birbirimizi
FutureShock' Alıntı:CD istioruuuuuummmmmm :queen: :queen: :queen:
Kartal23' Alıntı:dostum... ben esenyurtta oturuyom bu gün cd ben de akşam.. 7:30 8:00 gibi tatilyanın orada servisten arkadaşları indiriyoz... eğer müsait sen oraya gel sana cd vereyim...
FutureShock' Alıntı:uyar bana en geç 8 gibi tatilyanın önünde olurum bende.teşekkür ederim :rendeer:
vınvın' Alıntı:Buarada emrahın orjin resmini gördük ama kırmızı nın orjin resmi nerede vın vınnnn
alper_tim' Alıntı:perilllll özelmesajını boşaltsana mesaj yazıyos gelmiyoor:
ayrıca nicklerini unuttuğum filiz ve koray arkadaşlar (bowling oynadığımız) bana özelden ulaşın lütfen
ben söliyim sağlamıcannnn :queen: :queen: :queen: :queen:alper_tim' Alıntı:eee online da olmuyo göremedim hiç nasıl irtibat sağlıcam ben onla:silent:
CBR1000RR' Alıntı:abi anlasana kız özelden msj istemediği için dolu tutuyoo :queen:
:queen: duman la haber yollaalper_tim' Alıntı:eee online da olmuyo göremedim hiç nasıl irtibat sağlıcam ben onla:silent: