21 NiSAN CUMA - BOWLiNG - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi - FOTOLAR - YORUMLAR

Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok ya verdiler bi makina çektim bende eama hangisi hatırlamıyorumm..
çabuk çıksın ortaya yutmayın bizim resimleriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
Buarada emrahın orjin resmini gördük ama kırmızı nın orjin resmi nerede vın vınnnn[/QUOTE]

sevgili dostdark aile faciasına sebep olmamak adına resmi gönderemiyorum:p

bu arada trenox cd için tekrar teşekkür ederim. ellerine sağlık. gerçekten çok güzel olmuş :rendeer:

arkadaşlar bilgisayara yüklemeyi başarabilirsek bizde de güzel resimler var umarım birazdan yollayabiliriz :salut: :salut: :salut:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
araltı' Alıntı:
Kırmızı koruyucu kelebeğin yine iş başında :cherry:

Leeeyynnn kelebek !

olm emrah n adamsın lem ben kimsenin koruyucu kelebeği değilim kelebeği hiç değilim ahhhh özge ahhhhh:pr:

adım çıkacak adımmmm n kelebeği abicim yaaa batsın ulan bu dünyaaa :pr: :pr:

peril sen daha o 1000RR yanındaki 6 yı çöz :queen:

ahhh cd ahh
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
600
olm emrah n adamsın lem ben kimsenin koruyucu kelebeği değilim kelebeği hiç değilim ahhhh özge ahhhhh

adım çıkacak adımmmm n kelebeği abicim yaaa batsın ulan bu dünyaaa

Şşşşş bıdı bıdı yapma artık sen bizim kelebeğimizsin :cherry:

Arkadaşlar lütfen isim vermeyelim :) rezil etmeyelim birbirimizi
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
araltı' Alıntı:
Şşşşş bıdı bıdı yapma artık sen bizim kelebeğimizsin :cherry:

Arkadaşlar lütfen isim vermeyelim :) rezil etmeyelim birbirimizi

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
piknik cd.si

FutureShock' Alıntı:
CD istioruuuuuummmmmm :queen: :queen: :queen:

dostum... ben esenyurtta oturuyom bu gün cd ben de akşam.. 7:30 8:00 gibi tatilyanın orada servisten arkadaşları indiriyoz... eğer müsait sen oraya gel sana cd vereyim...
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
rica ederim vınvın.:)
futureshock; bowlinge geldin mi? orda dağıttım herkese ama atladım mı seni? kusura bakma...:pr:
bir dahaki buluşmaya kalan cd leri getiririm gene dağıtmak için.:cat:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Kartal23' Alıntı:
dostum... ben esenyurtta oturuyom bu gün cd ben de akşam.. 7:30 8:00 gibi tatilyanın orada servisten arkadaşları indiriyoz... eğer müsait sen oraya gel sana cd vereyim...

uyar bana en geç 8 gibi tatilyanın önünde olurum bende.teşekkür ederim :rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
FutureShock' Alıntı:
uyar bana en geç 8 gibi tatilyanın önünde olurum bende.teşekkür ederim :rendeer:

ok.akşama görüşmek üzere...... fakat orası çok kalabalık oluyooo...
özelden cep verirsen geldiğimde ararım seni...:cat:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
evet arkadaşlar vınvın ablamızın makinasından çekilen fotolar

3 insan birbirini bu kadarmı sever :queen:


































her şeyin bittiği annnnn

 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
vınvın' Alıntı:
Buarada emrahın orjin resmini gördük ama kırmızı nın orjin resmi nerede vın vınnnn

sevgili dostdark aile faciasına sebep olmamak adına resmi gönderemiyorum:p

bu arada trenox cd için tekrar teşekkür ederim. ellerine sağlık. gerçekten çok güzel olmuş :rendeer:

arkadaşlar bilgisayara yüklemeyi başarabilirsek bizde de güzel resimler var umarım birazdan yollayabiliriz :salut: :salut: :salut:[/QUOTE]
:rendeer: İlk taksit için teşekkürler ama her gün faiz geliyor bilgine:rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
perilllll özelmesajını boşaltsana mesaj yazıyos gelmiyoo:pr:
ayrıca nicklerini unuttuğum filiz ve koray arkadaşlar (bowling oynadığımız) bana özelden ulaşın lütfen
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
alper_tim' Alıntı:
perilllll özelmesajını boşaltsana mesaj yazıyos gelmiyoo:pr:
ayrıca nicklerini unuttuğum filiz ve koray arkadaşlar (bowling oynadığımız) bana özelden ulaşın lütfen

abi anlasana kız özelden msj istemediği için dolu tutuyoo :queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
eee online da olmuyo göremedim hiç nasıl irtibat sağlıcam ben onla:silent:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
CBR1000RR' Alıntı:
abi anlasana kız özelden msj istemediği için dolu tutuyoo :queen:

baba kızlar MT nin en büyük artçısını kaile bile almiyırlar vay vay vay....:queen: :queen: :queen:


nasıl gaz ama.... vvvııınnnnnn:queen: :queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
uleynnnn:queen: :queen: :queen:
bana yapılırmı lemmm buu hee yapılırmııı ilk buluşmada görüşcezzz:queen: :queen: :queen:
:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst