CBR1000RR' Alıntı:arkadaşlar yeni resimleri ekledim ama nası ekledim bide bana sorun![]()
FutureShock' Alıntı:bende şile fotolarını eklemeye çalışmıştım 5 tane foto ekledim bütün günümü aldı.fena yorucu bişeyr:
alper_tim' Alıntı:olmm bittin sen bittinn
starsailor' Alıntı:dondum o gece dolmabahçedeale:
hastayım şimdi:salut:
starsailor' Alıntı:dondum o gece dolmabahçedeale:
hastayım şimdi:salut:
starsailor' Alıntı:dondum o gece dolmabahçedeale:
hastayım şimdi:salut:
Kartal23' Alıntı:geçmiş olsun kardeşşşş.... kendine iyi bakkk.. çabucak iyileşşş..:rendeer: :rendeer: :queen:
geçmiş olsun:rendeer:starsailor' Alıntı:dondum o gece dolmabahçedeale:
hastayım şimdi:salut:
Kartal23' Alıntı:Bir berber
Bir berbere
Gel beraber
Cbr1000rr alalım demiş...:queen: :queen:
nasıl olmuşşşşş....
Peril' Alıntı:ulen iş için çıktım bi geldim neler konuşmuşunuz yaaa delilerrrrr![]()
nuricim çözdüm ben işi sen rahat ol bi alması kaldı:mrgreen:
alpercim ne yapim doluyo mesajlar,sildim şimdi tekrar dan gönderebilirsin yahuuu![]()
resimler buı kaar değil ya o kadar poz verdik yalan olduuu gibime geliyor:
CBR1000RR' Alıntı:arkadaşlar yeni resimleri ekledim ama nası ekledim bide bana sorun![]()