21 NiSAN CUMA - BOWLiNG - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi - FOTOLAR - YORUMLAR

Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
OTOHABER dergim şimdi elime ulaştııı...
içinden açık alan kombine 28-29-30.04.2006 bileti çıktııııııııııııııııı:queen:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
CBR1000RR' Alıntı:
arkadaşlar yeni resimleri ekledim ama nası ekledim bide bana sorun :(

bende şile fotolarını eklemeye çalışmıştım 5 tane foto ekledim bütün günümü aldı.fena yorucu bişey:pr:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
FutureShock' Alıntı:
bende şile fotolarını eklemeye çalışmıştım 5 tane foto ekledim bütün günümü aldı.fena yorucu bişey:pr:

abi resmi koymak sorun değilde koyarken gelen baskılar zor bea :wiinkk:
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
çok güzel bi buluşma olmuş, resimler çok güzel, m.net e yakışmış...
başka gezilerde görüşmek üzere :)
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
herkese kocaman teşekkürler..:rendeer:
ben biraz titrek tüylüyüm..eheheheh:cherry:
hemen hasta oluyorum..
dikkat edin hepiniz kendinize..
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
Bir berber
Bir berbere
Gel beraber
Cbr1000rr alalım demiş...:queen: :queen:

nasıl olmuşşşşş....
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ulen iş için çıktım bi geldim neler konuşmuşunuz yaaa delilerrrrr:p
nuricim çözdüm ben işi sen rahat ol bi alması kaldı:mrgreen:
alpercim ne yapim doluyo mesajlar,sildim şimdi tekrar dan gönderebilirsin yahuuu:)
resimler buı kaar değil ya o kadar poz verdik yalan olduuu gibime geliyo:pr:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
Peril' Alıntı:
ulen iş için çıktım bi geldim neler konuşmuşunuz yaaa delilerrrrr:p
nuricim çözdüm ben işi sen rahat ol bi alması kaldı:mrgreen:
alpercim ne yapim doluyo mesajlar,sildim şimdi tekrar dan gönderebilirsin yahuuu:)
resimler buı kaar değil ya o kadar poz verdik yalan olduuu gibime geliyo:pr:

çiğdoooo valla ablamdakiler bu kadardı

ya bırak şu artçıyı :queen:

kartal abi unuttuğun ayrıntılar var
1.si ben asla kıllarla uğraşanları sevmem sevmedimde
2.asla aşkımı paylaşmam bide ortak :pr:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
evet canım sıkılıyoduuu...:silent:
baktım tekerleme var...:p bende bişeyler doktüreyim dedim...:mrgreen:

evet dostum bende kıllarla uğraşmam... ama tekerleme hoşuma gittiii... ama kırıcı olduysa özürdilerim.....:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst