21 NiSAN CUMA - BOWLiNG - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi - FOTOLAR - YORUMLAR

Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
Kartal23' Alıntı:
evet canım sıkılıyoduuu...:silent:
baktım tekerleme var...:p bende bişeyler doktüreyim dedim...:mrgreen:

evet dostum bende kıllarla uğraşmam... ama tekerleme hoşuma gittiii... ama kırıcı olduysa özürdilerim.....:salut:

abicim ben kimseye kırılmam kızmam sen kafanı yorma aynen devam takılmaya:bounce:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Unutuldun gönlüm unutuldun elbet alışırsın yalnız kalmalara :(
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
1
Kartal23' Alıntı:
baba böyle koları falan açmış tek ayak üstünde durmuş... burakın uçsun yahu... heheheheh:queen:

merhaba,
resimde ucan gayet benim gerci bakinca bende bayagi bir guldum. :) ama iki oyun sonunda 370 puana ulastigimida soylemeden gecemiycem... neyse mcgayver arkadasimiz sayesinde motor korkumu yenebilirsem ki, motorla tek alakam 2 kez mc in beni eve birakmasindan ibaret (her saniye kolunu sıkıp yavas diye bagirdimi duymamis olun) iyi bir makina alip pesinize takilmak super olacak. neyse simdilik motor camiasina en azindan forum yoluyla girdim sanirim kendimi asip tabi birazda gozu karartip neferiniz olacagim yani sanirim....
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
destinyofrock' Alıntı:
Unutuldun gönlüm unutuldun elbet alışırsın yalnız kalmalara :(


Öğrenmenin tersi olan bir bellek işlevidir. Yani, öğrenilenlerin zihinde yeniden canlandırılamamasıdır. Unutmayla ilgili çeşitli kuramlar ileri sürülmüştür. Unutmanın tanımlanması ve türleri kuramların bu konudaki görüşlerine göre belirlenir.
Fizyolojik temellere dayanan kuramlara göre, unutma öğrenilenlerin ya da anıların beyindeki izlerinin zamanla aşınıp silinmesi sonucu olur.
Koşullanma yoluyla öğrenme kuramına göre; pekiştirilmeyen, ödüllendirilmeyen tekrarlar; uyaranlarla tepkiler arasındaki bağı zayıflatır, unutma ya da diğer bir deyişle, sönme olur.
Bir çok öğrenilen şey ve anılar bellekte saklı olmalarına karşın, unutulmuş gibi görünebilir. Freud ve diğer psikanalistler bunu baskı kavramıyla açıklarlar. Onlara göre, kişiye acı veren anılar bilinçten uzaklaştırılarak bilinç dışına atılır.
:bounce:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
FutureShock' Alıntı:
Öğrenmenin tersi olan bir bellek işlevidir. Yani, öğrenilenlerin zihinde yeniden canlandırılamamasıdır. Unutmayla ilgili çeşitli kuramlar ileri sürülmüştür. Unutmanın tanımlanması ve türleri kuramların bu konudaki görüşlerine göre belirlenir.
Fizyolojik temellere dayanan kuramlara göre, unutma öğrenilenlerin ya da anıların beyindeki izlerinin zamanla aşınıp silinmesi sonucu olur.
Koşullanma yoluyla öğrenme kuramına göre; pekiştirilmeyen, ödüllendirilmeyen tekrarlar; uyaranlarla tepkiler arasındaki bağı zayıflatır, unutma ya da diğer bir deyişle, sönme olur.
Bir çok öğrenilen şey ve anılar bellekte saklı olmalarına karşın, unutulmuş gibi görünebilir. Freud ve diğer psikanalistler bunu baskı kavramıyla açıklarlar. Onlara göre, kişiye acı veren anılar bilinçten uzaklaştırılarak bilinç dışına atılır.
:bounce:
bRaVo eski bi atasözü derki çok konuşan boş konuşandır :bounce:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
ugly_duck' Alıntı:
merhaba,
resimde ucan gayet benim gerci bakinca bende bayagi bir guldum. :) ama iki oyun sonunda 370 puana ulastigimida soylemeden gecemiycem... neyse mcgayver arkadasimiz sayesinde motor korkumu yenebilirsem ki, motorla tek alakam 2 kez mc in beni eve birakmasindan ibaret (her saniye kolunu sıkıp yavas diye bagirdimi duymamis olun) iyi bir makina alip pesinize takilmak super olacak. neyse simdilik motor camiasina en azindan forum yoluyla girdim sanirim kendimi asip tabi birazda gozu karartip neferiniz olacagim yani sanirim....

Anlaşıldı...STOP...
Çok Becerikslisin...STOP...
Bir Sonraki Ogr.da Bekleris Efenim...STOP...
Hadi Bir Cesaret Kap Bir Motor...STOP...
:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Gidemedijk bizim ofis te basılmaz ki Fransızlar güvenliğe çok önem veriyor. kapıya bile yanaştırmazlardı izi vallahi. Fenerbahçenin yenişi höylöylöy geçit töreninde Zafer abiyi gördüm ama Cd yoktu yanında 16 Nisan Cd sini de alamadım :salut:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
sadobey senin cd yi ayırdım yaaw. o zaman yanımda yoktu sadece. unuturmuyum hiç ayıp ediyon.bana özelden bir msg atsan nerdesin adresin v.s. ya da bi gün görüşelim ok mi?
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
CBR1000RR' Alıntı:
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

alper abi çok yalakasın yaaa :p

Nurullah öyle söyleme yalakalarında bir gururu vardır alınmasınlar
bu bambaşka biri :queen:

alper_tim' Alıntı:
kader benim öncüm:p
:p Birde artcılığınıda örtpas ediyor kader benim öncüm:p sen neci oluyorsun o zaman:queen: yönetim alın artık alpere bir motor ya:queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst