- Katılım
- 23 Şub 2006
- Mesajlar
- 306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peril le yolunuz pırıl pırıl perilllllllllllllll özel mesaj bekliyorum msn cart curt tel no lütfen çok güzel arkadaşım emel taklidi yaptın ama boşunaymış biz ekilince taksimde ee mecburen eve geri döndüm babam bu saatte işin ne diyince şeyy kem küm ettim yattım içeri geçipPeril' Alıntı:öncelikle fenerimi içtennnn kuştluyorummm,galatasarayı savunanlara ibret olsun
cekocum ve diğer iltifat eden arkadaşlar teşekkür ediyorum bende sizi seviyorum.sizlerle vakit geçirmekkk çok güzel..:
kadercim ve özgecim ben hep caddedeyim gelirseniz haber edin yeter yanınıza gelmem 5 dakika sürerkız kıza takılalım repsol kardeşliği yapalım
yeni organizasyonda hepinizle buluşmak üzere arkadaşlar...
Çok fotojeniksin canımmmaraltı' Alıntı:r:
r:
r:
r:
r:
r:
Ben hep yaşıyorum yaşamasını biliyorum tadıı çıkarıyorum sen bak haline hıhCBR1000RR' Alıntı:destin resimler kopardı beni saol :queen:
umarım seni yaşarken bi kez daha görürüz :queen:
Son düzenleme: