21 NiSAN CUMA - BOWLiNG - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi - FOTOLAR - YORUMLAR

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peril' Alıntı:
öncelikle fenerimi içtennnn kuştluyorummm,galatasarayı savunanlara ibret olsun:)
cekocum ve diğer iltifat eden arkadaşlar teşekkür ediyorum bende sizi seviyorum.sizlerle vakit geçirmekkk çok güzel..:
kadercim ve özgecim ben hep caddedeyim gelirseniz haber edin yeter yanınıza gelmem 5 dakika sürer:)kız kıza takılalım repsol kardeşliği yapalım:)

yeni organizasyonda hepinizle buluşmak üzere arkadaşlar...
Peril le yolunuz pırıl pırıl perilllllllllllllll özel mesaj bekliyorum msn cart curt tel no lütfen çok güzel arkadaşım emel taklidi yaptın ama boşunaymış biz ekilince taksimde ee mecburen eve geri döndüm babam bu saatte işin ne diyince şeyy kem küm ettim yattım içeri geçip :) ısınmak için kırk saat titredim yorganla birlikte :)

araltı' Alıntı:
:pr: :pr: :pr: :pr: :pr: :pr:
Çok fotojeniksin canımmm :) ben napim değerlendir bunu oke;)

CBR1000RR' Alıntı:
destin resimler kopardı beni saol :queen:

umarım seni yaşarken bi kez daha görürüz :queen:
Ben hep yaşıyorum yaşamasını biliyorum tadıı çıkarıyorum sen bak haline hıh :) şeyyy yaşar körlerden değilim seni görüyorum hem yaaa:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzelim attımsana mesaj özelden:)

bu arada o kadar resim çekildik ne oldu yaaa onları istiyoruzzzzzzzzzzzzz
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
destinyofrock' Alıntı:
Ben hep yaşıyorum yaşamasını biliyorum tadıı çıkarıyorum sen bak haline hıh :) şeyyy yaşar körlerden değilim seni görüyorum hem yaaa:queen:


ne var kıs halimde neyse ben sana sorarım bunun hesabını :queen:

yoksa yoksa beni rüyandamı görüosun :queen: :queen:

yok ben seni bi kez canlı canlı gördümde :queen: :queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
MACGYVER' Alıntı:
Kartal 23 canım beyaz gömlekli gözlüklü arkadaşta site sakinlerinden deildi oda benim diğer bir kankamdı ve diğer bale yapanda benim kankamdı bide buarada benim turnuvalara katıldığım grubumdanlar bunlar ok :wiinkk:

Birde She-va ya giden arkadaşlar hiç kırılmayın çünkü ben yanlız bir kovboy olarak geldim yanımda bir kız arkadaşımıda getirmedim ayrıca she-va ya daimi takılan biriyim orada damsız almıyorlar 1+1 alıyorlar önceden 1+2 yada 1+3 alıyorlardı ama şimdi hiçte öyle eskisi gibi deil yaaa bidahaki sefere alırım yanıma birisini gelirim böylelikle ekmişte olmayız demi
tamam dostum biz çok kırılmadık zaten ama acaip dumur olduk she-va nın önünde 4 kişi birbirimize bakıyoduk nolldu die:) camiada bi yanlış anlama oldu sanırım motorcular birbirine küsmez zaten öle dimi :wiinkk:
resimler için ellerinize kollarınıza sağlık saolun
bu arada filiz ve koray arkiler benle özelden irtibata geçin lütfen bişey sorucaam:queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
alper_tim' Alıntı:
tamam dostum biz çok kırılmadık zaten ama acaip dumur olduk she-va nın önünde 4 kişi birbirimize bakıyoduk nolldu die:) camiada bi yanlış anlama oldu sanırım motorcular birbirine küsmez zaten öle dimi :wiinkk:
resimler için ellerinize kollarınıza sağlık saolun
bu arada filiz ve koray arkiler benle özelden irtibata geçin lütfen bişey sorucaam:queen:
:queen: :queen: İşte arkadaşlar ALPER den nasıl kurtulduk ama:p :p
Bu arada süper bir geceydi gelen herkaza çok teşekkür ederim
:rendeer: CD süper olmuş zafer amca eline sağlık çok teşekkürler.:rendeer:
:queen: Bu arada dostum emrah resmini gördüm bir hafta uyku yok bana:p
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
trenox' Alıntı:
rica ederim. sayenizde.
yannız amca demen beni biraz yaraladı:p
:rendeer: Şakaydı ama CD de her karede Zafer amca çığlıkları vardı bende topluma uydum:pale:
:rendeer: Ama gerçektende o günü tekrar yaşamak çok güzeldi tekrardan çok,çok teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
camadan' Alıntı:
"dostdark" sınav nasıl geçti
:cat: Güzel geçti adamlar çok patates sorular sordu
Motora ne konulur
a.gazoz
b.benzin
c.kömür
d.zıkkımın kökü
:p :p :p :p
Cevaplamadım bile kağıdın altına direk Hadii leyn siz bizimle dağırsak mı geçiyorsunuz yazıp teslim ettim:queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
trenox' Alıntı:
rica ederim. sayenizde.
yannız amca demen beni biraz yaraladı:p
cd çok güzel olmuş eline sağlık
ama neden ben gittikten sora başlıyo onu anlamadım istenmiyom mu ne:silent:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Yaa arkadaşlar daha resim olmalı
Alperin kader e dizliklerini takarken yalvardığı resimler:p
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
alper_tim' Alıntı:
ama neden ben gittikten sora başlıyo onu anlamadım istenmiyom mu ne

kardeş alalım şu motorlarıda bari sen artçılıktan bende araba ile katılmaktan kurtulayım bari
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
alper_tim' Alıntı:
cd çok güzel olmuş eline sağlık
ama neden ben gittikten sora başlıyo onu anlamadım istenmiyom mu ne:silent:
rica ederim. ama sen vardın yaaa hatta seninle taniştim hatırlıyorum. ben mi yaşandım gerçekten :pale:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
trenox' Alıntı:
rica ederim. ama sen vardın yaaa hatta seninle taniştim hatırlıyorum. ben mi yaşandım gerçekten :pale:
yok tanıştık onu biliyomda çekim ben giderken başlamış seyrederken ilk başta benim gidişimle başladı ondan dedim ben baksana dostdark habire benden kurtulmaya çalışıyo:wiinkk: neyse hocam sorun değil ben başınızın belalısı kadrolu artçı olarak geliom gene:queen: verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim:queen:

camadan' Alıntı:
kardeş alalım şu motorlarıda bari sen artçılıktan bende araba ile katılmaktan kurtulayım bari
walla acil almak lazım motorları yoksa bunlar atıcak beni siteden de aralarından da:p
ama motoru alıp yatırmak da istemiyorum nası yapsak acaba ehliyeti alana kadar beklesem mi:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
alper_tim' Alıntı:
yok tanıştık onu biliyomda çekim ben giderken başlamış seyrederken ilk başta benim gidişimle başladı ondan dedim ben baksana dostdark habire benden kurtulmaya çalışıyo:wiinkk: neyse hocam sorun değil ben başınızın belalısı kadrolu artçı olarak geliom gene:queen: verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim:queen:


walla acil almak lazım motorları yoksa bunlar atıcak beni siteden de aralarından da:p
ama motoru alıp yatırmak da istemiyorum nası yapsak acaba ehliyeti alana kadar beklesem mi:silent:
:queen: Seni atsak ne olacak ki kapıdan atsak camdan,bacadan girersin:p
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hakkaten yaa ne oldu diğer resimler peril çekmişti sanırım onda olması lazım
bu arada pazar günü için beni kim artçı alıyo bakimmm elleri görelimmm:queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Arkadaşlar nasıl bilgisayara virüs giriyorsa bizim siteyede Alper girdi:queen:
Buarada emrahın orjin resmini gördük ama kırmızı nın orjin resmi nerede vın vınnnn
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
dostdark' Alıntı:
Arkadaşlar nasıl bilgisayara virüs giriyorsa bizim siteyede Alper girdi:queen:
Buarada emrahın orjin resmini gördük ama kırmızı nın orjin resmi nerede vın vınnnn

abicim gördüklerinizle yetinin :queen:
 
Katılım
1 May 2005
Mesajlar
296
tebrikler güzel eğlenmişsiniz. cenk kankamız bir organizasyon düzenlesede birdahaki eğlenceyide gebzede yapsak...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst