21 NiSAN CUMA - BOWLiNG - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi - FOTOLAR - YORUMLAR

Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
sayın admin im biz mt.izmir olarak gelelim isterseniz bir turnuva yapalım.
hepinize iyi eğlenceler, şansınız bol sağlığınız daim olsun.
sevgi ve saygılarımla.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nerde len benim resimleeeeeeer:pr:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
evt dostum dün akşam bi ekilme oldu ama ne oldu bende anlamadım acaba yerimi bulamadılar:silent: kimseninde telefonunu almadık ki kardeşim hata onlarda ama insan gurubun kadrolu artçısının telini almaz mı aaaa:queen:
ama çok sinirlenenler vardı aramızda:wiinkk:

benim resimlerde yoookkk hoooppp ilgilenin bakimmmmm:queen:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
çok güzel eğlenmişsiniz kıskandım valla.
mt.izmir olarak bizde bi attıralım bakalım sonra sizin defterinizi düreriz.
sevgilerimle.
 
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
152
Çoook güzelmiiiiişşş....
Bir de sorum olacak veda fotoğrafında önde solda oturan arkadaşım montun u nerden aldığını yazabilir mi? zahmet olmassa ve kaça tabii şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
alper_tim
dostum sinirlenmek en doğal hakkınız... ama belkide yeri bulamamışlardır... inşallah yazarlar da buraya ne olduğu anlaşılır...:wiinkk:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
:flower: ::alkiis:: vedat abi o kadar foto çektin ama hala saat 12:15 olmuş tık yok....
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
evt bekliyoruz walla açıklamaları yalnız kimin gelceğinide sadece destin biliyodu oda daha yok ortalıkta:silent:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
alper_tim' Alıntı:
evt dostum dün akşam bi ekilme oldu ama ne oldu bende anlamadım acaba yerimi bulamadılar:silent: kimseninde telefonunu almadık ki kardeşim hata onlarda ama insan gurubun kadrolu artçısının telini almaz mı aaaa:queen:
ama çok sinirlenenler vardı aramızda:wiinkk:

abi kimlerle gezdiğinize dikkat edin sizde :p

onlarında vardır bi sebebi öle dememek lazım

destinde uyuyodur muhtemelen kesin ayakkabılarla yatmıştır :queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
destinin selamı war herkese şu an 4 aylık olan kardeşine alışveriş yapıp yeni ciciler alıyolarmış işleri bitince ilgileneceklermiş konuyla :wiinkk:
son dakika gelişmesi bu olmuştur
ayrıca akşam maçı seyretmek isteyenleri bakırköy metro durağı karşısında bulunan boomerang bilardo cafeye bekliyorum ben orda olacağım bilginize:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:pr: Gelemedim:pr: olsun ama yakında gene yollardayım :bounce: :queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Güzel bir gece oldu bowlingde gruplar biraz karıştı ama keyifliydi.
Daha güzel buluşmalar yapacağız iyişallah
En fazla sayıyı kim yaptı. Ben 164 kaldım :pale:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
ya bi dünya foto çekildi arkadaşlar ayılamadı mı hala?:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
TNT benim cd de sende kalmış, üstüne yatma bozuşuruz bak. Gelismis Ibo'yada verme sakin. Hala kizginim cünkü. Beni bowlingde yenen zihniyet haçlı zihniyetidir.
Güzel bi gece oldu arkadaşlar herkese çok teşekkürler.
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
Resimler geliyoooooooo
Azkaldı hemde bi dünya bu sitede resimler benden ve vedat kayadan sorulur:cherry:
Onca ayarlamanın para toplama grupları falan ayalama'nın arasında anca 171 yapabidim bir VIP'ye yakışmaz ama idare edin artık....
 

TNT

Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
181
Thai' Alıntı:
TNT benim cd de sende kalmış, üstüne yatma bozuşuruz bak. Gelismis Ibo'yada verme sakin. Hala kizginim cünkü. Beni bowlingde yenen zihniyet haçlı zihniyetidir.
Güzel bi gece oldu arkadaşlar herkese çok teşekkürler.

Thai merak etme üstüne yatmam. Genelde çok yorgun değilsem yatarken montumu çıkarırım :p . İbo da var zaten cd ama çok acıkırsa boş cd bile yiyo :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst