alper_tim' Alıntı:evt dostum dün akşam bi ekilme oldu ama ne oldu bende anlamadım acaba yerimi bulamadılar:silent: kimseninde telefonunu almadık ki kardeşim hata onlarda ama insan gurubun kadrolu artçısının telini almaz mı aaaa:queen:
ama çok sinirlenenler vardı aramızda:wiinkk:
kardeş cd için çok saol eline koluna yüreğine sağlık:rendeer:trenox' Alıntı:ya bi dünya foto çekildi arkadaşlar ayılamadı mı hala?:mrgreen:
trenox' Alıntı:ya bi dünya foto çekildi arkadaşlar ayılamadı mı hala?:mrgreen:
Thai' Alıntı:TNT benim cd de sende kalmış, üstüne yatma bozuşuruz bak. Gelismis Ibo'yada verme sakin. Hala kizginim cünkü. Beni bowlingde yenen zihniyet haçlı zihniyetidir.
Güzel bi gece oldu arkadaşlar herkese çok teşekkürler.