21 Mayıs Pazar B.Çekmece Gölü Sucuk Ekmek Partisi

Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
ersin abicim... ben farları açmadıkça bir problem olmuyo... gündüz gidip geliceğimiz için benim akü full şarj lı olacak...

MP3 çaları olan arkadaşlara sesleniyorum... belki benim wolkman iyi çekmeye bilir... siz güzel müzikler yükleyin orada dinlerisss... cıstaka cıstaka... oooohhhhh... yaw hadi topic patlasın gelin gelin (caming hiyır.caming hiyır) yada eng.iyi değil galiba. hehehe :p gelin gelin...:queen: :queen:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Kartal23' Alıntı:
ersin abicim... ben farları açmadıkça bir problem olmuyo... gündüz gidip geliceğimiz için benim akü full şarj lı olacak...

MP3 çaları olan arkadaşlara sesleniyorum... belki benim wolkman iyi çekmeye bilir... siz güzel müzikler yükleyin orada dinlerisss... cıstaka cıstaka... oooohhhhh... yaw hadi topic patlasın gelin gelin (caming hiyır.caming hiyır) yada eng.iyi değil galiba. hehehe :p gelin gelin...:queen: :queen:

cemil mp3 benden istek şarkı varsa söyleyin yüklerim.radyosuda var ama orda nasıl çeker bilemem.
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
23
ya abi millet tam sucuk delisi olmuş. desene vanda sucuk partisi var herkez koşa koşa gelicek:queen:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
ilkerkoparal' Alıntı:
ya abi millet tam sucuk delisi olmuş. desene vanda sucuk partisi var herkez koşa koşa gelicek:queen:


NEEEE van da sucuk partisimi VAAARRRR :queen: :queen: hemen topic açalım van a gidiyoruzzzzzzzzzzz :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
FutureShock' Alıntı:
NEEEE van da sucuk partisimi VAAARRRR :queen: :queen: hemen topic açalım van a gidiyoruzzzzzzzzzzz :queen: :queen: :queen: :queen:
tolga cabuk ÇABUKKK...:queen: motoru cıkar cantanı hazırla van a gıdıyoruz....:p:cherry:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
biri uscuk mu dedi::dpac:: vedat abi sabaha karşı 05:30 da hastal viyadüğü okmeydanı istikametinde buluşuyoruz ordanda vana:queen: uscuk yemeğe
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
batuhan35' Alıntı:
tolga cabuk ÇABUKKK...:queen: motoru cıkar cantanı hazırla van a gıdıyoruz....:p:cherry:

sen de bol bol foto çekersin artık.Senin foto.mak. a kendim için özel flitre alıcam seda sayan flitresinden ince çıkayım bende :cat:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
tolga bizi değil değil seda sayan filtresi akrep nalan flitresi bile kurtaramaz müdür:mrgreen:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
kendimi pavarotti gibi hissetmeye başladım :pr:

BIKER_BOYZ sen +3 geliceksin diimi ??
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
23
arkadaşlar böyle giderse bizim sponsor bir sucuk firmasına ihtiyacımız olacak. anca paklar bizi evet firma yetkiileri PINAR COŞKUN MARET POLENEZ......... bizden iyi reklam bulamazsınız sizi dünyanın her yerinde temsile hazırız siz yeterki biraz sucuk ve mangalı hazır edin yeter:queen:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
23
saat belirleyelim zinc kuyu duragının biraz ilerisinde otel inşaatının önunde buluşalım..
oaradan yenibosna opete geçeriz oradanda b.çekmece araç muayene istasyonu olurmu..
oky vedat kardeşim sen iste inşaatın tepesinde buluşuruz .
09:00 uygunmu:)
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
BIKER _BOYZ' Alıntı:
saat belirleyelim zinc kuyu duragının biraz ilerisinde otel inşaatının önunde buluşalım..
oaradan yenibosna opete geçeriz oradanda b.çekmece araç muayene istasyonu olurmu..
oky vedat kardeşim sen iste inşaatın tepesinde buluşuruz .
09:00 uygunmu:)
09 uyar ...sende ne motor var ..
yada yakana karanfilmi takıcan...
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
23
FutureShock oky berki 5 de olabilir zaten birtanesi orda balık tutuyor .

vedat kaya 09 uyar ...sende ne motor var ..
yada yakana karanfilmi takıcan...
karanfil iyi fikir.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
ARKADAŞLAR ÖNEMLİ BİR HABERİM VAR :

1 SAAT SONRA DALIŞ YAPMAK İÇİN FETHİYE ' YE YOLA ÇIKIYORUM ( ARABAYLA )
mALESEF PAZAR GÜNÜ ARANIZDA YOKUM.bENİM İÇİN DE BOL BOL SUCUK YİYİP FOTO ÇEKİN.BENDE SİZE FETHİYEDEN FOTO ATARIM :) PAZARTESİ SABAHA KARŞI DÖNERİM ALLAH İZİN VERİRSE.HEPİNİZE İYİ EĞLENCELER.TOPİC SİZE EMANET :salut:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
FutureShock' Alıntı:
ARKADAŞLAR ÖNEMLİ BİR HABERİM VAR :

1 SAAT SONRA DALIŞ YAPMAK İÇİN FETHİYE ' YE YOLA ÇIKIYORUM ( ARABAYLA )
mALESEF PAZAR GÜNÜ ARANIZDA YOKUM.bENİM İÇİN DE BOL BOL SUCUK YİYİP FOTO ÇEKİN.BENDE SİZE FETHİYEDEN FOTO ATARIM :) PAZARTESİ SABAHA KARŞI DÖNERİM ALLAH İZİN VERİRSE.HEPİNİZE İYİ EĞLENCELER.TOPİC SİZE EMANET :salut:
abi sen ciddimisin:pale: kambersiz düğün olmaz ama napalım sana hayırlı yolculuklar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
size iyi eğlenceler benimde işim çıktı malesef :pr:
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
yaawww kardeşim koymuşsunuz koca koca fotoları adamın canı çekiyo lennn
aha şimdi gidiyom markete alcam iki bükme sucuk yakçam mangalı walla
malum hafta sonu gelemiyom size iyi eğlenceler bence sucuğu ekmeği fazla alın bu kadar zamandır azdırdınız milleti yetmez walla
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
1,,
2 - teror
3 - Kartal23
4 - Megan66
5 - Batuhan35
6 - mert ybr125
7 - Fotocu
8 - gümüş600f
9 - CBR1000RR ( ? )
10 - Vedat Kaya
11-Gucci
12-Marques
13-BIKER_BOYZ +3
14-ilkerkoparal
15-roadcarver ( c.tesi belli olucak )
16-musturaki kalbimiz seninle :p
 
Katılım
20 Haz 2004
Mesajlar
84
Saat 14:00 gibi oraya gelebilirim.Hezarfen Yolu üzerinde sizi görürüm herhalde...Umarım 14:00'e kadar grup dağılmaz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst