21 Mayıs Pazar B.Çekmece Gölü Sucuk Ekmek Partisi

Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
marques' Alıntı:
bende geliyom müsadenizle

bir ricam var oraları pek bilmiyorum direk otobandanmı gelcez
bilgiler birinci sayfada kardeş toplanma yerleri falan var..nereye yakınsın onagore ara buluşma yerlerine gel..:)
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
23
Selam Arkadaşlar Bende Ordayim Manhal Getiriyorum Birde Balik Getirecem 3 Kişilikde Gurup Getiriyorum Saati Tam Belirlersek Iyi Olur Mangali Başkayerden Baligida Kumkapidan Balikhaneden Alicam Org Başinda Kimvarsa Beni Arasin 0535 356 70 72 Oky (ati)
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
marques' Alıntı:
bende geliyom müsadenizle

bir ricam var oraları pek bilmiyorum direk otobandanmı gelcez

dostum...1. sayfada krokiler var. ve şirinevlerden hemen sonraki OPET te de buluşma noktası var... hangisi daha rahatsa senin için oraya gelirsin... sadece E-5 kullanacağız...formu baştan sona kadar oku ve saatleri kaçırmamaya özen göster....:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
marques' Alıntı:
bende geliyom müsadenizle

bir ricam var oraları pek bilmiyorum direk otobandanmı gelcez
dostum senide aramızda görmek isteriz. yol güzergahı E-5üstüdür otoban değil! ama dönüşte isteyen otobandan gidebilir.

ARKADAŞLAR SAAT 9:30 E-5 ÇOBANÇEŞME OPETTE İLK BULUŞMA ARDINDAN 10:00 DAE-5 BEYLİKDÜZÜ ARAÇ MUAYENE İSTASYONU LÜTFEN 1. SAYFADAKİ BİLGİLERE BAKIN TEKRAR TEKRAR YAZMAYALIM!
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
23
Ben tarabya üstünden çıkacam yolu iyi bilirim gelecek arkadaşlar biryerde buluşabiliriz oky:)
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
BIKER _BOYZ' Alıntı:
Ben tarabya üstünden çıkacam yolu iyi bilirim gelecek arkadaşlar biryerde buluşabiliriz oky:)
saat belirleyelim zinc kuyu duragının biraz ilerisinde otel inşaatının önunde buluşalım..
oaradan yenibosna opete geçeriz oradanda b.çekmece araç muayene istasyonu olurmu..:)
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
23
slm arkadaşlar ben biraz topiğe bakmakta geciktim harika bir organizasyon olacağa benziyor. mekan güzel, yemekler güzel, gelenler güzel daha ne olsun... ben avcılardan katılırım aranıza ama saat konusunda galiba bir netlik sağlanamamış 10-12 değişken saatler söyleniyor. nedir doğrusu. artı bu benim ilk gurup gezim olacak hor görmeyin tamammı... pazar günü görüşmek üzere. eller didonda gözler yoda kazasız keyifli sürüşler...
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
ilker kardeşim hoşgeldin..
teror harbi şu saati kesinleştir abi..10 mu 12 mi 1589 mu..15968 mu..:queen:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
abi gözünüzü seveyim 4-5 kez yazdım bir daha yazıyorum.
ARKADAŞLAR SAAT 9:30 E-5 ÇOBANÇEŞME OPETTE İLK BULUŞMA ARDINDAN 10:00 DAE-5 BEYLİKDÜZÜ ARAÇ MUAYENE İSTASYONU LÜTFEN 1. SAYFADAKİ BİLGİLERE BAKIN TEKRAR TEKRAR YAZMAYALIM
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
ya herkez aracına motosiklet.net yazsa reklam yapardık :)

hem opette reklam olurdu:)))
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
216
Ya arkadaşlar geçen haftaki geziden duyduğum mutluluk ve bu haftaki geziden duyacığım mutluluk +sucuk kokusu sebebiye bende gelmek istiyorum fakat şehir dışına çıkma durumum var o yüzden şimdilik benide yazın diyemiyeceğim ama bir ihtimal gelme durumum olabilir cumartesi akşamı netleşicek o zaman kesin birşey söyliyebilim ama şunu eklemeden geçemiyeceğim ilk defa katılacak olanlar veya katılmayı düşünenler bence kaçırmayın bu fırsatı son pişmanlık fayda etmez
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
hadi abicim ben aperatif bişiler atıştırmaya başladım bile :p



bu arada böyle bi sofra kurdum galiba biraz sönük kaldı ya pazar gününe kadar daha zengin bi sofra hazırlayalım bence :queen:

 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
teror' Alıntı:
abi gözünüzü seveyim 4-5 kez yazdım bir daha yazıyorum.
ARKADAŞLAR SAAT 9:30 E-5 ÇOBANÇEŞME OPETTE İLK BULUŞMA ARDINDAN 10:00 DAE-5 BEYLİKDÜZÜ ARAÇ MUAYENE İSTASYONU LÜTFEN 1. SAYFADAKİ BİLGİLERE BAKIN TEKRAR TEKRAR YAZMAYALIM
terör pardon yaaa......yoksa tığ gibi delikanlımı demeliydim....:p
abı haklıymıssın makıne ağrızalı yoksa sen ve tolga resımlerde bu kadar toplu cıkmazdınız...:cherry:
hadı hadıııı pazar herkes davetlı
ben yenıyım ben grup surusu yapmadım demeyım kacılılmıycak bır fırsat bu...
gezının keyıflı gecıcegıne daır garantı verıyorum.....:queen: :cat:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
arkadaşlar banda nerdeyse a4 cikis alıcaktım yahu....:p :p
o sticker lardan benda isterem motorumda yerini ayırttım bile
ayrıcı sucuk sucuk dediniz ögle yemeğide gelmis . simdi isi bırakıp sucuklu menemen yaptırayim. :queen:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
arkadaşlar batuhan35 bana özelden msj attı söylediğine göre bütün mangalları o hazırlayacakmış abi dedi gerekirse yanına salata bile yaparım ben ne diyim tamam dedim çok iddalıymış bu konuda:mrgreen: :cherry:

bu arada kartal23 cemil kardeşim sen akünü iyice şarz et orda senin müzik sistemine ihtiyacımız olacak abi hani göbek falan atarız ip falan atlarız müziksiz olmaz:p
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
valla helal batu kardesime. E-5 te bir motor bir mangal ve arkasında iplerle baglı kangal sucuklar.. yani : m.m.k.s
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
beyler daha iki gün var yapmayın yaaaa.....
iki gündür zati sucuk yiyecem diye aç bırakıyorum kendimi...:)
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
teror' Alıntı:
arkadaşlar batuhan35 bana özelden msj attı söylediğine göre bütün mangalları o hazırlayacakmış abi dedi gerekirse yanına salata bile yaparım ben ne diyim tamam dedim çok iddalıymış bu konuda:mrgreen: :cherry:

bu arada kartal23 cemil kardeşim sen akünü iyice şarz et orda senin müzik sistemine ihtiyacımız olacak abi hani göbek falan atarız ip falan atlarız müziksiz olmaz:p
terör abı ne yaptın sen...:pale:
walla mangalı yaparım ama besin zehirlenmesınden sıte üyelerını kaybeder ona göre...:p
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
vedat kaya' Alıntı:
beyler daha iki gün var yapmayın yaaaa.....
iki gündür zati sucuk yiyecem diye aç bırakıyorum kendimi...:)
dostum söz o kadar yoldan geldiğiniz için size trpil geçicez en güzel kızarmışlar sizin ::cheeeeer ::friends: ::dpac:: ::dpac::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst