- Katılım
- 2 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,456
- Konu Yazar
- #61
yav hala ofisteyim saat 21:15 ve ne zaman işim biter bilmiyorum.Yüreğim kabardı valla
çalııış köleeeee...FutureShock' Alıntı:yav hala ofisteyim saat 21:15 ve ne zaman işim biter bilmiyorum.Yüreğim kabardı valla
way beeeFutureShock' Alıntı:yav hala ofisteyim saat 21:15 ve ne zaman işim biter bilmiyorum.Yüreğim kabardı valla
zuhtupasa' Alıntı:yaw hala gidilecek yerle alakalı net bilgi ve detay göremiom...:silent:
anlaşıldı siz beni istemiosunuz..r:
ya abicim hava alanını bilmiyomusunuz tam orası işte buluşma yeri falan yazıyo niye istemiyelim arç muayene yeri buluşma yerimiz e 5 ten direk basıcan sağa sola sapmadan taaaaaaaa gidecen önüne kadar geliyon bunda bi zorluk yokki :queen: bekliyoruz mutlakazuhtupasa' Alıntı:yaw hala gidilecek yerle alakalı net bilgi ve detay göremiom...:silent:
anlaşıldı siz beni istemiosunuz..r:
tesekkurler mert...:cherry:mert ybr 125' Alıntı:ya abicim hava alanını bilmiyomusunuz tam orası işte buluşma yeri falan yazıyo niye istemiyelim arç muayene yeri buluşma yerimiz e 5 ten direk basıcan sağa sola sapmadan taaaaaaaa gidecen önüne kadar geliyon bunda bi zorluk yokki :queen: bekliyoruz mutlaka
bu arada dünkü akşam çok keyifli idi hafta içi buluşma kıskananlar çatlasın arkadaşların hepsine ayrı ayrı danke falan yani.
bu arada resimler çok iyi sanada teşekkür batuhan valla sen olmasn naparız bilmiom.:rendeer: :rendeer:
bende para toplama olayına sıcak bakıyorum dogrusu...:cat:gucci' Alıntı:hem yeniler (kendim) için rahat olurdu biraz
ben gündüz vakti e-5 e bile cıkmadım daha hep evden işe .
gucciyle yola cıkana 1.3 litre benzin bedava:cat:
şaka biyana . erzağı paratoplayıp almak mantıklı bence terörün dediği gibi
kocasınan..?? sen yakınsın be dostum endısenlenme sen sagdan gel opette bulusalım...ok..??sırınevlerı gec opette bulusalımgucci' Alıntı:geçi cuma belli olur herşey
batuhan ben kocasinanda oturuyorum şirinevlere çok yakınım
beraber çıkalım dostumya