21 Mayıs Pazar B.Çekmece Gölü Sucuk Ekmek Partisi

Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
yav hala ofisteyim saat 21:15 ve ne zaman işim biter bilmiyorum.Yüreğim kabardı valla
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
FutureShock' Alıntı:
yav hala ofisteyim saat 21:15 ve ne zaman işim biter bilmiyorum.Yüreğim kabardı valla
çalııış köleeeee...:p
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
çalış çalış nereye kadar yawww.
paraları nereye götüreceksin...(kefenin cebi yok):queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw hala gidilecek yerle alakalı net bilgi ve detay göremiom...:silent:
anlaşıldı siz beni istemiosunuz..:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhtupasa' Alıntı:
yaw hala gidilecek yerle alakalı net bilgi ve detay göremiom...:silent:
anlaşıldı siz beni istemiosunuz..:pr:

valla tolganın insafına kalmış abe bizde bilmiyoz nere gitcegimizi :)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
zuhtupasa' Alıntı:
yaw hala gidilecek yerle alakalı net bilgi ve detay göremiom...:silent:
anlaşıldı siz beni istemiosunuz..:pr:
ya abicim hava alanını bilmiyomusunuz tam orası işte buluşma yeri falan yazıyo niye istemiyelim arç muayene yeri buluşma yerimiz e 5 ten direk basıcan sağa sola sapmadan taaaaaaaa gidecen önüne kadar geliyon bunda bi zorluk yokki :queen: bekliyoruz mutlaka

bu arada dünkü akşam çok keyifli idi hafta içi buluşma kıskananlar çatlasın arkadaşların hepsine ayrı ayrı danke falan yani.

bu arada resimler çok iyi sanada teşekkür batuhan valla sen olmasn naparız bilmiom.:rendeer: :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
mert ybr 125' Alıntı:
ya abicim hava alanını bilmiyomusunuz tam orası işte buluşma yeri falan yazıyo niye istemiyelim arç muayene yeri buluşma yerimiz e 5 ten direk basıcan sağa sola sapmadan taaaaaaaa gidecen önüne kadar geliyon bunda bi zorluk yokki :queen: bekliyoruz mutlaka

bu arada dünkü akşam çok keyifli idi hafta içi buluşma kıskananlar çatlasın arkadaşların hepsine ayrı ayrı danke falan yani.

bu arada resimler çok iyi sanada teşekkür batuhan valla sen olmasn naparız bilmiom.:rendeer: :rendeer:
tesekkurler mert...:cherry:
abı ben tempra oldum yaaa:p ben neymısım boyle...:p
makıne sureklı yanımda asıll foto.pazar gunu mangal basında...
kalbı olan bakmasın sımdıden uyarıyorum.....:cat:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
ya bu arada pazar günü hava alanınd a motokros yarışı var haberiniz olsun
çifte bayram izlemek isteyenlere oh hhh ohhh :cherry: :cherry:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
aslında şirinevlerden gececek olanlar 3 er 4er falan gitmiş olsa daha iyi olmazmı
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
bence fazla karıstırmayalım en mantıklısı
ya sırınevlerdekı opet te
yada hıc durmadan dırek beklıkduzu muayene ıstasyonu
ne dersınız.??
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
hem yeniler (kendim) için rahat olurdu biraz
ben gündüz vakti e-5 e bile cıkmadım daha hep evden işe .
gucciyle yola cıkana 1.3 litre benzin bedava:cat:
şaka biyana . erzağı paratoplayıp almak mantıklı bence terörün dediği gibi
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
gucci' Alıntı:
hem yeniler (kendim) için rahat olurdu biraz
ben gündüz vakti e-5 e bile cıkmadım daha hep evden işe .
gucciyle yola cıkana 1.3 litre benzin bedava:cat:
şaka biyana . erzağı paratoplayıp almak mantıklı bence terörün dediği gibi
bende para toplama olayına sıcak bakıyorum dogrusu...:cat:
ya senın ev nerde eger uyarsa beraber cıkarız ne dersın.?? ben kagıthanedeyım...
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
şirinevleri geçince bi opet var sanırım oradan bahsediyosun. orası bana uyar
ya 1 yada iki kişi yanımda olsa rahat olurdu die solüyorum
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
Dostlarım 1. sayfaya krokileri yerleştirdim... herkes rahatça buluşma noktalarına ulaşabilir... çünki E-5 çok yakın yerler biri 150mt, diğeri 10mt ilerde hemen E-5 yani....
hepinizi bekliyorussss...:rendeer:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
geçi cuma belli olur herşey

batuhan ben kocasinanda oturuyorum şirinevlere çok yakınım
beraber çıkalım dostumya

saol kartal ama sorun adresi bulmak deil daha önceden birilerini tanıyıp yola beraber cıkarız diehem yeşillik olur mesela hemen herkez iki kişi gelse yol arkadaşı hesabı fena olmaz hani ondan
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
gucci' Alıntı:
geçi cuma belli olur herşey

batuhan ben kocasinanda oturuyorum şirinevlere çok yakınım
beraber çıkalım dostumya
kocasınan..?? sen yakınsın be dostum endısenlenme sen sagdan gel opette bulusalım...ok..??sırınevlerı gec opette bulusalım
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
153
batuhan olese saat belirleriz senle beraber çıkarız hem motorlarımızda aynı sayılır ramzey 100cc kırmızı siyah kasklıyım mavi elbiseli kabak gibiyim yani:cherry:

hatta 45 plaka

kartal ve batu kardeş yarın ve cumartesi günü kaynayıp pazar görüşmek üzere ozaman bende yarın motorumun bakımınaı yaptırayım geç olmadan.
sabahta işe kalkacam cümleten hayırlı cumalar
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst