21 Mayıs Pazar B.Çekmece Gölü Sucuk Ekmek Partisi

Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
yok beee.....şaka yapıyorum bu aksam resımlerı ekleyeyımde gor super cıkmıs foto.lar...:)

pazar gunu 10 kısıyız galıba.....:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
Kartal23' Alıntı:
:queen: :flower: :thumleft: ::alkiis:: ::haapppy: ::coool:: ::sefereee ::sefereee ::friends: ::cheeeeer ::thanks:

düşünsene abicim... ekmek arasına mangaldan çıkmış sucuğu yerleştiriyosun... sonra hardal/ketçap/mayonez/turşu yaw neyse canın ne çekiyorsa koyuyorsun... ama bir taraftan missssss gibi koku var dayanamıyosun hemen bir ısırık alıyosun... ooffff ağzım sulandı...:queen:

KARDEŞ NASILSIN
su benım ımza kısmına bır bakıver...:wiinkk:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
vedat kaya' Alıntı:
arkadaşlar mekan hakkında biraz bilgi verin..:silent:
mangalı nerden bulucaz..:silent:
sucuk mekandanmı dışardanmı alıcaz..:silent:

arkadaşlar herkez kendi malzemesini getirecek gelecek malzemelerin tapi e yazılması lazım dı ama onutulmuş sanırım.şunuda belirtelim mangal değil kendimiz ateş yakarız taşların arasında diye konuşmuştuk ama mangal getirebilen olursa da olur.
yer hazerfan hava alanının orası sayılır tam olarak kısaca.
getirilecek malzemeleri yazım
herkez kendi yiyeceği kadar sucuk

kendi yiyeceği kadar sucuk
içecek vs ne istiyoso artık
kimse unutmasın :wiinkk:
abi bunları nası eklemezsin futureshock kerdeşim sucuklşarı duyunca hepsini unuttun bakıyorumda sucukların senden çekeceği var sanırım:p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
mert görünüşe göre kalabalık olmayacağız o yüzden kendi aramızda para toplayarak almanın bir sakıncası yok bence mangal mevzu halledilir bir yakımlık portatif mangallar var buluşacağımız yere yakın migros ve carrefour var paraları toplar gideriz canımız ne istiyorsa alırız böylesi daha iyi diye düşünüyorum ama çoğunluk ne derse oda olur tabi mmm sucukların kokusu şimdiden burnuma gelmeye başladı:p
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
batuhan35' Alıntı:
artık saat sayıyorum 19-20-21 tatıl....:p
bırde aklıma gelmısken ya su toplu suruz olayı bence cok guvenlı nerden aklına geldı dersenız...
dun aksam eve donuyorum sırınevlere kadar mehmet le bırlıkte geldık sonra yalnızdım yolda arabalar bırı sagdan bırı soldan.....:pale: tırstım walla...:queen:

iki ik dakka yanından ayrıldık ne oldu len korktunmu :cherry: :cherry: sen işini bilirsin kardeşim korkma:cat: :cat:

FutureShock' Alıntı:
evet terör abi söz sende :rendeer:

Ama ben yinede biraz açıklıyayım.Gideceğimiz yer geçen pazar buluştuğumuz beylikdüzü araç muayene istasyonundan sonra 5-6 km ileride.Bauhause tan 1km sonra hadımköy çakmalı yolundan devam edilip gişelere gelmeden sola dönen yoldan devam edilecek.Saat için henüz bi karar vermedim çoğunluk ne derse o şekilde yaparız.Bugün oraya gidebilirsem fotoları çekip hemen siteye eklicem.Başka aklına takılan varsa lütfen sorun elimden geldiği kadar cevaplarım.Aklınız bi soru işareti kalmasın.Her kez gelsin hadi hadi hadi :queen:
abi bnuluşma saatimiz 10:30 olsun ilk buluşma yani ne dersiniz.
çok geç kalmayalım bence hatta dahada erken olabilir yani :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
saat değiştirebiliriz biz uzaktan gelen arkadaşları düşünerek saati 12:00 yapmıştık hani hepimiz çalışıyoruz pazar günü tatilde insan eviden biraz dinlenmek ister diye ama erkene alalım diyosanız bana uyar isterseniz sabah 06:00 olsun:mrgreen:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
levent tarafından gelen varmı...:silent: ...
yoksa yenibosna dan sonrasını pek bilmem bana özelden biriniz cep bırakırsa sevinirim..:pale:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
vedat kaya' Alıntı:
levent tarafından gelen varmı...:silent: ...
yoksa yenibosna dan sonrasını pek bilmem bana özelden biriniz cep bırakırsa sevinirim..:pale:
özele gerek yok telefonumu veriyorum 0505 517 24 34 ismim ergin abi E-5 üstünden dümdüz hiç bir yere sapmadan büyükçekmece geliyorsun sağında tatilyayı göreceksin devamında bauhaus var onu 100-150 metre geçince bizi görürsün eğer bulamazsan ara ben sana uygun bir yerden eşlik karşılarım:cat: geçen haftaki toplu gezi yaptığımız ilk buluşma yerinde olacağız zaten
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
vedat kaya' Alıntı:
levent tarafından gelen varmı...:silent: ...
yoksa yenibosna dan sonrasını pek bilmem bana özelden biriniz cep bırakırsa sevinirim..:pale:
abi beraber gidebiliriz kafanı yorma sen benim msn ile irtibata gecelim veya telle istersen

bekliyorum seni ok meh.met_34@hotmail. com:cat:
tel 0535 925 02 32
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
terör abı yapma boyle seyler açlıktan midem sırtıma yapıştı...:p hala ofısteyım..servıs gelmedı...:pr:
haklısın fazla kalabalık olmıycak bellı oldu aksamkı kadroyu toplasak yeter...:cherry:
malzemelerı dedıgın gıbı alabılırız bence mantıklı tabı cogunluk ne derse....uyarım.!!
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
oazar ola hayır ola:p saati yarın değiştiririz tolga yok sitede şimdi bende çıkıyorum büyük ihtimalle tolga ile yere bakmaya gidicez bende çıkıyorum iyi akşamlar:cat:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
teror' Alıntı:
saat değiştirebiliriz biz uzaktan gelen arkadaşları düşünerek saati 12:00 yapmıştık hani hepimiz çalışıyoruz pazar günü tatilde insan eviden biraz dinlenmek ister diye ama erkene alalım diyosanız bana uyar isterseniz sabah 06:00 olsun:mrgreen:


abi bence o kadar geç olur daha ateş yakacaz falan baya zaman kaynar arada bence ilk buluşma yeri 10:30 iyidir gibi geliyo ama tabi beraber karar verelim genede zatan oraya gitmemiz 12 bulur nerdeise:cat:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
MERT ERGİN sagolun telf. aldım bulurum ama her ihtimale karşı diyorum..:)
yol boşsa basıp geçerim diye korkuyorumda..:pale:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
batuhan35' Alıntı:
terör abı yapma boyle seyler açlıktan midem sırtıma yapıştı...:p hala ofısteyım..servıs gelmedı...:pr:
haklısın fazla kalabalık olmıycak bellı oldu aksamkı kadroyu toplasak yeter...:cherry:
malzemelerı dedıgın gıbı alabılırız bence mantıklı tabı cogunluk ne derse....uyarım.!!


:p :queen: gelimmi gelimmi seni almaya hehehe oh oh :queen: :queen: :pr: vur kafanı
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
mert ybr 125' Alıntı:
abi bence o kadar geç olur daha ateş yakacaz falan baya zaman kaynar arada bence ilk buluşma yeri 10:30 iyidir gibi geliyo ama tabi beraber karar verelim genede zatan oraya gitmemiz 12 bulur nerdeise:cat:
walla mehmet haklı....bence 12 bıraz gec olur....ne dersınız.??:silent:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
vedat kaya' Alıntı:
MERT ERGİN sagolun telf. aldım bulurum ama her ihtimale karşı diyorum..:)
yol boşsa basıp geçerim diye korkuyorumda..:pale:
abi zaten aynı yol üzerinden gidecez e 5 kenarında opette bulışuruz olmazsa ordan gazlarız kafana göre ok :p
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
mert ybr 125' Alıntı:
abi zaten aynı yol üzerinden gidecez e 5 kenarında opette bulışuruz olmazsa ordan gazlarız kafana göre ok :p
saati kesinleştirelim opet banada uyar..:cat:

mert ybr 125' Alıntı:
arkadaşlar herkez kendi malzemesini getirecek gelecek malzemelerin tapi e yazılması lazım dı ama onutulmuş sanırım.şunuda belirtelim mangal değil kendimiz ateş yakarız taşların arasında diye konuşmuştuk ama mangal getirebilen olursa da olur.
yer hazerfan hava alanının orası sayılır tam olarak kısaca.
getirilecek malzemeleri yazım
herkez kendi yiyeceği kadar sucuk

kendi yiyeceği kadar sucuk
içecek vs ne istiyoso artık
kimse unutmasın :wiinkk:
abi bunları nası eklemezsin futureshock kerdeşim sucuklşarı duyunca hepsini unuttun bakıyorumda sucukların senden çekeceği var sanırım:p
ben her ihtimale karşı sucukları pişireyim ekmek arası haızlarım içeçeğimi alır gelirim..:)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
veeee nıhayet dun aksamkı bulusma foto. hazır tolga elımden gelenı yaptım ancak bu kadar duzeltebildım.....:p

im0020865yx.jpg

im0020876sr.jpg

im0020889py.jpg

im0020851je.jpg
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
hafta içi buluşma haaa....
hemde bensizzzzzzzzzzzz.....:p :p
neymiş bütün gece kakara kikiri cıka cıka sucuk ekmek...:bounce:
(kıskanmanında bu kadarı pes yani vedat..) :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst