CBR1000RR' Alıntı:benide yazın listeye
Kartal23' Alıntı::queen: :flower: :thumleft: ::alkiis:: ::haapppy: ::coool:: ::sefereee ::sefereee ::friends: ::cheeeeer ::thanks:
düşünsene abicim... ekmek arasına mangaldan çıkmış sucuğu yerleştiriyosun... sonra hardal/ketçap/mayonez/turşu yaw neyse canın ne çekiyorsa koyuyorsun... ama bir taraftan missssss gibi koku var dayanamıyosun hemen bir ısırık alıyosun... ooffff ağzım sulandı...:queen:
vedat kaya' Alıntı:arkadaşlar mekan hakkında biraz bilgi verin..:silent:
mangalı nerden bulucaz..:silent:
sucuk mekandanmı dışardanmı alıcaz..:silent:
batuhan35' Alıntı:artık saat sayıyorum 19-20-21 tatıl....![]()
bırde aklıma gelmısken ya su toplu suruz olayı bence cok guvenlı nerden aklına geldı dersenız...
dun aksam eve donuyorum sırınevlere kadar mehmet le bırlıkte geldık sonra yalnızdım yolda arabalar bırı sagdan bırı soldan.....ale: tırstım walla...:queen:
abi bnuluşma saatimiz 10:30 olsun ilk buluşma yani ne dersiniz.FutureShock' Alıntı:evet terör abi söz sende :rendeer:
Ama ben yinede biraz açıklıyayım.Gideceğimiz yer geçen pazar buluştuğumuz beylikdüzü araç muayene istasyonundan sonra 5-6 km ileride.Bauhause tan 1km sonra hadımköy çakmalı yolundan devam edilip gişelere gelmeden sola dönen yoldan devam edilecek.Saat için henüz bi karar vermedim çoğunluk ne derse o şekilde yaparız.Bugün oraya gidebilirsem fotoları çekip hemen siteye eklicem.Başka aklına takılan varsa lütfen sorun elimden geldiği kadar cevaplarım.Aklınız bi soru işareti kalmasın.Her kez gelsin hadi hadi hadi :queen:
özele gerek yok telefonumu veriyorum 0505 517 24 34 ismim ergin abi E-5 üstünden dümdüz hiç bir yere sapmadan büyükçekmece geliyorsun sağında tatilyayı göreceksin devamında bauhaus var onu 100-150 metre geçince bizi görürsün eğer bulamazsan ara ben sana uygun bir yerden eşlik karşılarım:cat: geçen haftaki toplu gezi yaptığımız ilk buluşma yerinde olacağız zatenvedat kaya' Alıntı:levent tarafından gelen varmı...:silent: ...
yoksa yenibosna dan sonrasını pek bilmem bana özelden biriniz cep bırakırsa sevinirim..ale:
abi beraber gidebiliriz kafanı yorma sen benim msn ile irtibata gecelim veya telle istersenvedat kaya' Alıntı:levent tarafından gelen varmı...:silent: ...
yoksa yenibosna dan sonrasını pek bilmem bana özelden biriniz cep bırakırsa sevinirim..ale:
teror' Alıntı:saat değiştirebiliriz biz uzaktan gelen arkadaşları düşünerek saati 12:00 yapmıştık hani hepimiz çalışıyoruz pazar günü tatilde insan eviden biraz dinlenmek ister diye ama erkene alalım diyosanız bana uyar isterseniz sabah 06:00 olsun:mrgreen:
batuhan35' Alıntı:terör abı yapma boyle seyler açlıktan midem sırtıma yapıştı...hala ofısteyım..servıs gelmedı...
r:
haklısın fazla kalabalık olmıycak bellı oldu aksamkı kadroyu toplasak yeter...:cherry:
malzemelerı dedıgın gıbı alabılırız bence mantıklı tabı cogunluk ne derse....uyarım.!!
walla mehmet haklı....bence 12 bıraz gec olur....ne dersınız.??:silent:mert ybr 125' Alıntı:abi bence o kadar geç olur daha ateş yakacaz falan baya zaman kaynar arada bence ilk buluşma yeri 10:30 iyidir gibi geliyo ama tabi beraber karar verelim genede zatan oraya gitmemiz 12 bulur nerdeise:cat:
abi zaten aynı yol üzerinden gidecez e 5 kenarında opette bulışuruz olmazsa ordan gazlarız kafana göre okvedat kaya' Alıntı:MERT ERGİN sagolun telf. aldım bulurum ama her ihtimale karşı diyorum..![]()
yol boşsa basıp geçerim diye korkuyorumda..ale:
saati kesinleştirelim opet banada uyar..:cat:mert ybr 125' Alıntı:abi zaten aynı yol üzerinden gidecez e 5 kenarında opette bulışuruz olmazsa ordan gazlarız kafana göre ok![]()
ben her ihtimale karşı sucukları pişireyim ekmek arası haızlarım içeçeğimi alır gelirim..mert ybr 125' Alıntı:arkadaşlar herkez kendi malzemesini getirecek gelecek malzemelerin tapi e yazılması lazım dı ama onutulmuş sanırım.şunuda belirtelim mangal değil kendimiz ateş yakarız taşların arasında diye konuşmuştuk ama mangal getirebilen olursa da olur.
yer hazerfan hava alanının orası sayılır tam olarak kısaca.
getirilecek malzemeleri yazım
herkez kendi yiyeceği kadar sucuk
kendi yiyeceği kadar sucuk
içecek vs ne istiyoso artık
kimse unutmasın :wiinkk:
abi bunları nası eklemezsin futureshock kerdeşim sucuklşarı duyunca hepsini unuttun bakıyorumda sucukların senden çekeceği var sanırım![]()